Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته جاری خوانندگان متفاوتی از جمله بابک جهانبخش، فرزاد فرزین، هوروش بند، احسان خواجه امیری و... روی استیج می روند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ کنسرت های پاپ و سنتی از 27 دی تا 4 بهمن ماه به شرح ذیل است:

کنسرت های پاپ

-کنسرت «بابک جهانبخش» جمعه 27 دی ماه ساعت 19:00، 22:00 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 قیمت بلیط 70 تا 190 هزار تومان است.

-کنسرت «فرزاد فرزین» شنبه 28 دی و سه شنبه 1 بهمن ماه ساعت 19:00 ، 22:00 در هتل اسپیناس پالاس  برگزار خواهد شد. قیمت بلیط 60 تا 190 هزار تومان است.

-کنسرت «امیرعباس گلاب» سه شنبه 1 بهمن ماه ساعت 19:00 و 22:15 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شد. قیمت بلیط 50 تا 200 هزار تومان است.

-کنسرت «احسان خواجه امیری» چهارشنبه 2 بهمن ماه ساعت 22:00  درهتل اسپیناس پالاس برگزار خواهد شد. قیمت بلیط 60 تا 190 هزار تومان است.

-کنسرت «هوروش بند» پنج شنبه 3 بهمن ماه ساعت 18:30 و  22:00  درهتل اسپیناس پالاس برگزار خواهد شد. قیمت بلیط 60 تا 190 هزار تومان است.

-کنسرت «چارتار» جمعه 4 بهمن ماه ساعت 18:30 و  22:00  درهتل اسپیناس پالاس برگزار خواهد شد. قیمت بلیط 60 تا 190 هزار تومان است.

کنسرت های سنتی، کلاسیک و تلفیقی

-کنسرت «شب های جنوب» یکشنبه، دوشنبه 29 ، 30 و 1 بهمن ماه ساعت 21:00  در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد. قیمت بلیط از 95 تا 150 هزار تومان است.

-کنسرت «ارکستر سمفونیک به رهبری شهرداد روحانی» پنج شنبه 3 بهمن ماه ساعت 21:30 در تالار وحدت برگزار خواهد شد. قیمت بلیط 45 تا 100 هزار تومان است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: موسیقی موسیقی پاپ موسیقی سنتی کنسرت چارتار ارکستر سمفونیک فرزاد فرزین احسان خواجه امیری بابک جهانبخش شب های جنوب امیرعباس گلاب هوروش بند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۵۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای شکسته در دست جهانبخش! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش با توجه به اینکه بخاطر آسیب دیدگی قادر به همراهی تیم ملی ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 نبود و سفر بی‌ثمری به تهران داشت، دوباره به هلند بازگشت و در تمرینات فاینورد شرکت کرد تا زیر نظر کادر پزشکی و فنی این باشگاه تمرینات خود را دنبال کند و آماده بازگشت به میادین شود.

وینگر ایرانی فاینورد در حاشیه تمرین دیروز چهارشنبه در کمپ باشگاه فاینورد، در کنار یکی از هواداران تیمش که پشت فنس‌ها با پای شکسته بود، حضور یافت و امضای خود را روی پایِ گچ گرفته این طرفدارش زد و با او عکس یادگاری گرفت.

جهانبخش که بهبود نسبی پیدا کرده و کم کم آماده بازگشت به میادین می‌شود، در کنار دیدار با هواداران فاینورد، مشغول تمرین با توپ شد تا نشان بدهد شرایط بهتری پیدا کرده است.

لژیونر ایرانی فاینورد بیش از یک ماه است به دلیل آسیب دیدگی از میادین فاصله گرفته و در رقابت‌های لیگ اردیویسه هلند و مقدماتی جام جهانی نتوانسته برای باشگاهش و تیم ملی به میدان بورد که امیدوار به پایان این دوران است.

دیگر خبرها

  • سوپرایز سپاهان برای هواداران در شروع فصل جدید
  • ساعت کاری ادارات کردستان در ایام شب قدر اعلام شد
  • (عکس) یادگاری عجیب علیرضا جهانبخش روی پای دختر هلندی!
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • پای شکسته در دست جهانبخش! (عکس)
  • برنامه‌های مجمع دینی احیای فضیلت به‌ مناسبت شب های قدر
  • ژست‌های عاشقانه بابک جهانبخش و همسرش +تصاویر
  • دیپلماسی ارزی فرزین بی سابقه بود
  • چطور از آخرین تغییرات قیمت بلیط تورنتو مطلع شویم؟