Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال استقلال در تمرینات روزهای اخیر این تیم روی نام برند حامی مالی البسه این تیم را با چسب می‌پوشاند، کاری که پیش از این از کی‌روش در تمرینات تیم ملی دیده بودیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سه شنبه هفته گذشته بود که مراسم معارفه فرهاد مجیدی در استقلال با حضور سرپرست و اعضای هیات مدیره این باشگاه برگزار شد و البته در آن نشست بازیکنانی که مطالبات خود را دریافت نکرده بودند با تاخیر در محل تمرین این تیم حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجیدی در همان ابتدای حضورش در استقلال وقتی مشکلات مالی را دید با اعضای هیات مدیره صحبت کرد و البته از آنها خواست تا مشکلات بازیکنان را برطرف کنند اما یکی دو روز بعد از آغاز تمرینات اولین مشکل مجیدی در این تیم مشخص شد.

سرمربی استقلال در روز اول تمرین در شرایطی که مدیران این باشگاه در محل تمرین حضور داشتند لباسی که به سایر اعضای کادر فنی تحویل داده شد را پوشید اما در روزهای بعد مجیدی اقدامی انجام داد که پیش از این کارلوس کی‌روش در تیم ملی انجام داده بود!

مجیدی در تمرین روز اول و دوم لباس شرکت آل اشپرت را که اسپانسر البسه استقلال است را پوشید ولی در روزهای بعد وی یا لباس‌های قدیمی استقلال که توسط شرکت لی‌نینگ تهیه شده را پوشید یا روی مارک برند آل اشپرت را با چسب پوشاند! ظاهرا سرمربی تیم فوتبال استقلال در ابتدای ورودش به این تیم فعلا بر سر برند لباس دچار اختلافاتی است.

پیش از این زمانی که کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران حضور داشت به دلیل اختلاف با شرکت آل اشپرت در تمرینات تیم ملی فوتبال روی قسمتی که برند این شرکت حک شده بود را با چسب می‌پوشاند تا به این شکل اعتراض خود را نشان بدهد. البته کی‌روش خواستار عقد قرارداد جداگانه آل اشپرت با خودش بود و مشخص نیست آیا فرهاد مجیدی نیز چنین خواسته‌ای از شرکت آل اشپرت دارد یا خیر؟ مجید نامجو مطلق، صالح مصطفوی و سایر اعضای کادر فنی استقلال در این روزها لباس برند آل اشپرت را می‌پوشند و تنها مجیدی است که این کار را انجام نمی‌دهد.

در این بین باشگاه استقلال قراردادی ۴ میلیاردی با شرکت آل اشپرت دارد که ۳ میلیارد آن بابت تامین البسه است و یک میلیارد دیگر باید به حساب این باشگاه به صورت نقد واریز شود و همین موضوع باعث شده تا مجیدی در بدو ورودش به این باشگاه فعلا در مورد البسه اعتراضی نداشته باشد یا اگر هم دارد با پوشاندن مارک برند شرکت اعتراض خود را نشان بدهد.

در زیر مشاهده می‌کنید که مجیدی در روز معارفه و فردای آن لباس برند شرکت آل اشپرت را پوشیده اما در روزهای آینده روی مارک حامی البسه استقلال را چسب زده یا از لباس  کاپشن‌های شرکت لینینگ استفاده کرده است.

فارس – مشرق

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال تمرین استقلال تمرین فرهاد مجیدی لیگ برتر محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس جام جهانی لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۵۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد

مدیرعامل شرکت صنایع بهداشتی ساینا مهمترین و شاخص ترین برنامه ای این شرکت در سال ۱۴۰۳ را تشریح کرد. - اخبار بازار -

بهنام عزت نژاد در گفتگوی اختصاصی با بیدنا، برنامه های شاخص شرکت ساینا در سال مالی جدید را تشریح کرد و گفت: در سال 1403 محصولات برند هوم لایف با جایگاه ممتاز در نقشه ادراکی مصرف کنندگان روانه بازار خواهد شد.

وی افزود: در فاز اول این طرح، مایع ظرفشویی؛ پاک کننده شیرآلات؛ گاز‌پاک کن؛ مایع لباس و نرم کننده لباس تولید و روانه بازار خواهد شد.

 مدیرعامل ساینا با بیان اینکه در سال 1403 محصولات آیروسل با برند مکتیس وارد بازار خواهد شد افزود: استراتژی رشد تولید مورد تاکید مجموعه ساینا و مدیریت شرکت توسعه صنایع بهشهر در سال 1403 است. در همین راستا برند پریمکس حضور گسترده تری در بازار های داخلی و خارجی خواهد داشت.

عزت نژاد با بیان اینکه توسعه محصول و توسعه بازار از اولویت های ساینا در سال 1403 خواهد بود ادامه داد: در راستای توسعه محصول پریمکس؛ محصولاتی همچون مایع لباس آنتی باکتریال؛ مایع ظرف حلال در آب سرد و مایع ظرف حاوی نرم کننده، پودر ماشینی و دستی، کرم کف شوی تولید و در راستای توسعه بازار؛ حضور گسترده تر در بازارهای سازمانی داخلی؛ فروشگاه های زنجیره ای  و بازارهای خارجی در دستور کار مجموعه است.

مدیرعامل ساینا با بیان اینکه برای افزایش سهم بازار برند پریمکس برنامه های ویژه ای در سال 1403 داریم تصریح کرد: سهم ذهنی و عاطفی برند پریمکس در بین مصرف کنندگان از طریق فعالیت های ترفیعی و تشویقی خلاقانه و متناسب با بودجه تبلیغاتی شرکت افزایش خواهد یافت. همچنین برای تقویت برند و نفوذ بیشتر در بازار، برنامه های ترفیعی و تشویقی در  سه حوزه پخش؛ مغازه دار و مصرف کننده را اجرایی خواهیم کرد.

وی در ادامه به رویکردهای صادراتی شرکت ساینا پرداخت و گفت: از جمله اهداف مهم صادراتی شرکتهای گروه شوینده توسعه صنایع بهشهر در سال 2023 دسترسی به بازارهای بالقوه یمن و شرق آفریقا بود که با صادرات به کشور عمان اولین قدم با موفقیت برداشته شد. همچنین صادرات به مقاصد جدید صادراتی اعم از کشورهای ترکمنستان و عمان نیز محقق شد.

 

عزت نژاد افزود: قدم بعدی در راستای صادرات به کشور عمان ایجاد سبد دوم محصولات صادراتی با برند هوم لایف می باشد که در سال 2024  مراحل آن طی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ساینا با تاکید بر اینکه توسعه جغرافیایی مقاصد صادراتی با جدیت دنبال خواهد شد ادامه داد: افزایش تنوع و حجم صادرات به مقاصد اصلی صادراتی آسیای میانه اعم از قزاقستان و قرقیزستان و نیز تقویت مشتری های صادراتی حوزه قفقاز اعم از گرجستان و ارمنستان از دیگر برنامه های صادراتی ساینا در سال 1403 است.

عزت نژاد در پایان با تبریک سال جدید ابراز گفت: پیش بینی می کنم در سال 1403 در حوزه تولید و فروش رکورد ده ساله شرکت شکسته شود.

دیگر خبرها

  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • اسنپ شاپ یا دیجی استایل؟ کدام برای خرید لباس بهتر است؟
  • سوژه‌‎های فوتبالی در قاب تصویر
  • استقلال و پرسپولیس فروخته شدند
  • سوژه شدن برای خندیدن، آخرین دستاورد صهیونیست‌ها برای مقابله با ایران
  • جزییاتی از واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس
  • فرهاد مجیدی به فوتبال ایران برمی‌گردد؟
  • مجیدی به لیگ برتر برمی‌گردد؟ | مدیر برنامه فرهاد تکلیف پیشنهادات را مشخص کرد
  • تکلیف بازگشت فرهاد مجیدی به ایران مشخص شد