Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: امسال طرح‌های آبرسانی در ۱۴ تک روستا و ۱۴ مجتمع آبرسانی روستایی انجام شده است که با اجرای آن ۲ هزار و ۴۱۰ فقره به مشترکان آب این شرکت افزوده شده است.

رمضانعلی حسن زاده، تجهیز سه حلقه چاه، ایجاد هفت مخزن ذخیره آب به حجم ۶۱۰ متر مکعب را از دیگر اقدامات انجام شده این شرکت در سال جاری عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در این مدت،  خطوط انتقال آب روستاهای استان بیش از ۳۷ کیلومتر توسعه یافت و حدود ۲۱ کیلومتر و ۸۰۰ متر نیز به شبکه توزیع آب، افزوده شد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی گفت: همچنین حدود ۱۸ کیلومتر از خطوط انتقال آب و بیش از ۲۴ کیلومتر شبکه توزیع آب اصلاح و بازسازی شده است.

بر اساس اعلام شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی،  امسال برای اجرای ۱۰ طرح و ۱۳۰ پروژه اعتباراتی از منابع مختلف ابلاغ شده است که از این تعداد، ۷۳ پروژه ناتمام است و مابقی، پروژه های جدید است که وارد مرحله عملیاتی می شود.  

شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی بیش از ۱۲۲ هزار مشترک آب دارد.  

حدود ۴۴ درصد از جمعیت ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در روستاها ساکن هستند.    

برچسب‌ها روستائیان آب و فاضلاب توسعه روستایی خراسان شمالی اعتبار عمرانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روستائیان آب و فاضلاب توسعه روستایی خراسان شمالی اعتبار عمرانی روستائیان آب و فاضلاب توسعه روستایی خراسان شمالی اعتبار عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۶۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام زیرساخت‌های آبرسانی به نهضت ملی مسکن بافق

جلال علمدار مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد گفت: تعداد انشعابات نصب شده پروژه ۱۴۵ واحدی نهضت ملی مسکن بافق ۷۵ فقره است و مابقی بعد از خریداری نصب خواهد شد.

او به پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی این پروژه اشاره کرد و افزود: شبکه توزیع آب مورد نیاز این سایت هزار و ۵۰۰ متر است که اجرای آن به اتمام رسیده است.

مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد آب مورد نیاز برای پروژه ۱۴۵ واحدی نهضت ملی مسکن بافق را سه لیتر بر ثانیه عنوان کرد و ادامه داد: انشعابات فاضلاب این سایت با وسعت شش و نیم هکتار واقع در بلوار شهید بهشتی در حال نصب است.

علمدار اظهار داشت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال با مشارکت شرکت سنگ آهن بافق در حال اجرا است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • نوسازی ۸۹ کیلومتر از شبکه آب‎رسانی استان همدان
  • فاز اول عملیات آبرسانی به ۴ شهر ۶۰ درصد پیشرفت دارد
  • اتمام زیرساخت‌های آبرسانی به نهضت ملی مسکن بافق
  •  نوسازی ۸۹ کیلومتر از شبکه آب‎رسانی استان همدان
  • برنامه‌ریزی برای آبرسانی به حدود ۲۰۰ روستای کرمانشاه
  • اجرای ۳۰ هزار میلیارد ریال پروژه راهداری در استان اردبیل
  • ۳۰ هزار میلیارد ریال پروژه راهداری در استان اردبیل اجرا می‌ شود
  • اجرای ۸ پروژه آبرسانی در شهرستان سلطانیه
  • ۵۸ میلیارد تومان تسهیلات به عشایر کشور تخصیص می‌یابد
  • ۳۷۰ هزار آزمون کلرسنجی و کدورت‌سنجی آب خراسان شمالی انجام شد