Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@19:35:14 GMT

امید بیهوده/ شلیک به سیبل قائدی

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۶۵۴۳

امید بیهوده/ شلیک به سیبل قائدی

سرانجام تیم ملی امید در گروه مرگ انتخابی المپیک دوام نیاورد و با وجود پیروزی در مقابل چین از صعود از گروه جاماند.

مهم‌ترین عناوین روزنامه ورزشی صبح امروز - پنجشنبه ۲۶ دی- را در بسته خبری روزنامه ورزشی ایمنا بخوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "جنس مان جور است" از کری خوانی یحیی گل‌محمدی برای دیگر رقبا در مسیر قهرمانی لیگ برتر نوشت، حال باید منتظر ایستاد و دید یحیی، مجیدی با قلعه نویی فصل را با قهرمانی به پایان خواهند رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"ایران ورزشی" با عنوان "امید بیهوده" از عدم صعود تیم ملی امید از مرحله حذفی انتخابی المپیک نوشت، این در حالی بود که تیم امید بازی پایانی خود را با پیروزی پشت سر گذاشت اما دو گل در مسیر مرحله حذفی کم آورد.

"گل" با عنوان "دایی و برانکو" از دو گزینه نهایی فدراسیون فوتبال برای نیمکت تیم ملی نوشت، موضوعی که در این میان به چشم می‌خورد خط خوردن نام قلعه نویی از گزینه‌ها به دلیل شرایط فدراسیون است.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان عجیب "آخرین میراث تاج" به نحوی از سبک سرمربیگری حمید استیلی در تیم امید انتقاد کرد و انتخاب وی به عنوان سرمربی تیم ملی امید را گردن مهدی تاج رییس سابق فدراسیون فوتبال انداخت و این ناکامی را آخرین میراث تاج برای فوتبال ایران دانست.

"هدف" با عنوان "شلیک به سیبل قائدی" از فرصت سوزی عجیب ستاره استقلال در دقایق پایانی بازی تیم ملی امید نوشت، فرصت سوزی که با واکنش‌های تندی نیز روبه‌رو بود زیرا گل شدن این توپ به معنای تساوی ایران و ازبکستان در تفاضل می‌شد.

"پیروزی" با عنوان "نبرد ۳۶ روزه" از بازی‌های فشرده و دشوار پرسپولیس در لیگ قهرمانان و لیگ داخلی نوشت، نبردهایی که بخشی از جایگاه اصلی پرسپولیس در لیگ و آسیا را می‌سازد.

"صدای سپاهان" با عنوان "قهرمانی نیم فصل به هیچ دردی نمی‌خورد_ از کری خوانی سعید آقایی برای پرسپولیس نوشت، تیمی که در نیم فصل اول صدرنشین شد اما به اعتقاد آقایی سپاهان آنها را کنار می‌زند و آخر فصل جام قهرمانی به اصفهان می‌رسد.

"سبز سبزم" با عنوان "نباید به راحتی میدان را ترک کنی" از استعفای ناگهانی جواد محمدی از سمّت مدیرعاملی باشگاه ذوب آهن نوشت، استعفایی که که فعلا با آن موافقت نشده است.

کد خبر 406000

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه روزنامه گل روزنامه خبر ورزشی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۶۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری

چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قادی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت: می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

دیگر خبرها

  • (عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اولین قهرمانی لیگ به حزباوی رسید
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری
  • استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس