Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دولت آمریکا اقدام به لغو ناگهانی جلساتی کرده که قرار بوده در آنها به مساله امنیت سفارتخانه‌ها و رابطه آمریکا با ایران پرداخته شود. این درحالیست که نمایندگان کنگره به دنبال پاسخ پرسش‌های خود در مورد پیامدهای تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور در اقدام به ترور سردار قاسم سلیمانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لغو ناگهانی این جلسات در حالی رخ داد که برخی نمایندگان، به ویژه دموکرات‌ها همچنان اقدام دولت آمریکا به ترور ژنرال قاسم سلیمانی را مورد پرسش قرار داده‌اند.

شبکه خبری CNN نوشت: قرار بوده موضوع این جلسات تمرکز بر اوضاع کشور بوروندی باشد اما با ترور سردار سلیمانی و به درخواست کارکنان کنگره موضوع به ارزیابی جهانی امنیت سفارتخانه‌ها تغییر یافت.

کد خبر 478589 برچسب‌ها ایران و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۶۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» میخی بر تابوت صهیونیست ها بود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی صبح چهارشنبه در مراسم بزرگداشت شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس اظهار کرد: پنج اردیبهشت ماه سال ۵۹ یک روز بزرگ برای ملت ایران است که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه حادثه شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس پیام‌های متعددی داشته است، بیان کرد: از جنبه‌ای این حادثه نشان تحقق وعده‌های خداوند است.

سلیمانی با بیان اینکه اتفاقات در غزه تلخ و دردآور است، ادامه داد: تنها از سال ۱۹۱۷ تا عملیات طوفان الاقصی در ۶۵ مورد صهیونیست‌ها مسلمانان فلسطینی را قتل عام کردند که گاه در یک مورد هزاران نفر به شهادت رسیدند که نشان می‌دهد پایه رژیم صهیونیستی بر خون ریزی برپا شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: مردم غزه ۶ ماه است که در برابر بمباران‌های رژیم صهیونیستی با دست خالی ایستادگی می‌کنند ولی با تأسی از فرهنگ امام حسین (ع) علی رغم شهادت چندین نفر از اعضای خانواده باز هم اظهار نارضایتی نکردند.

کار استکبار جنگ و خونریزی است

وی افزود: کار کنگره آمریکا تصویب قطع نامه‌های تحریمی علیه ملت‌های آزادی خواه و تصویب میلیون‌ها دلار برای حمایت از رژیم صهیونیستی شده است، گفت: اما ایران اسلامی در برابر استکبار ایستاده است و این اندیشه به ملت‌های آزادی خواه نیز منتقل شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه کار استکبار جنگ و خونریزی است، یادآور شد: آمریکا ۲۰ سال افغانستان را اشغال کرد، در ویتنام جنگ خونین به راه انداخت و همچنین عراق را اشغال و برای آن حاکم تعیین کرد که البته در عراق به همت مردم مقاوم آن شرایط امروز تغییر کرده است.

سلیمانی با بیان اینکه آثار بیداری را در مردم آمریکا می‌بینیم، بیان کرد: مردم دنیا امروز سوال می‌کنند که آمریکا در طول تاریخ خود در صحرای طبس ایران، در ویتنام، افغانستان، عراق، شبه جزایر ژاپن و… چه می‌کند.

ضرورت آمریکا شناسی

وی ادامه داد: تمام مراکز قدرت و کارخانه‌های تسلیحاتی و مراکز مطالعات راهبردی و… آمریکا در اختیار صهیونیست‌ها است، ادامه‌داد: تمام بانگ‌ها و رسانه‌های بزرگ در آمریکا نیز تحت نفوذ صهیونیست‌ها است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه باید آمریکا را به عنوان شیطان بزرگ شناخت، اظهار کرد: آمریکا فعلی با هدف سلطه گری شکل گرفته است.

سلیمانی با تأکید بر اینکه از اردیبهشت ۱۳۵۹ تا امروز اردیبهشت ۱۴۰۳ ملت ایران افتخارات متعددی آفریده‌اند، یادآور شد: آمریکا در عملیات طبس بهترین تجهیزات و امکانات خود را در قالب عملیات پنجه عقاب به میدان آوردند ولی خداوند به فرموده امام (ره) شن‌ها را مأمور و تمام توطئه‌های آنان را خنثی کرد.

وی گفت: این اتفاق در عنفوان جوانی انقلاب اسلامی رخ داده و از این جهت اگر امدادهای الهی نبود آسیب‌هایی را به نظام نوپای ما وارد می‌کرد.

«وعده صادق» بزرگترین، دقیق‌ترین و پیچیده‌ترین عملیات نظامی علیه صهیونیست است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه عملیات «وعده صادق» بزرگترین، دقیق‌ترین و پیچیده‌ترین عملیات نظامی علیه صهیونیست بود، اظهار کرد: بعد از این عملیات نگاه به ملت ایران و نظام اسلامی ارتقا پیدا کرد که این موضوع را یافته‌ها و پژوهش‌های تحقیقاتی بیان کرد.

سلیمانی با بیان اینکه در عملیات «وعده صادق» چندین کشور در کنار رژیم صهیونیستی ایستاده و امکانات و یا فضای خود را در اختیار دشمن اسرائیلی قرار دادند، یادآور شد: البته این موضوع از چشم ناظران بین المللی دور نمانده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه عملیات «وعده صادق» در واقع میخی بر تابوت صهیونیست‌ها بود، گفت: پایان قدرت برآمده از تمدن غرب که در خدمت سلطه گری است، فرار رسیده که این سنت الهی است.

سلیمانی با اشاره به اینکه با انقلاب اسلامی ملت ایران خود را از دخالت آمریکایی‌ها مصون کرده است، یادآور شد: بر خلاف تمدن غرب، تمدن اسلامی در خدمت همه ملت‌ها و انسان‌ها خواهد بود و پیشرفت‌های علمی خود را در خدمت بشریت قرار خواهد داد.

کد خبر 6087302

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» میخی بر تابوت صهیونیست ها بود
  • یک روح قاتل در دو بدن
  • نشست هیات اندیشه ورزی اتباع استان گلستان
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • سیاستمدار صهیونیست: الان وقت ورود به جنگ با ایران نیست
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • همکاری ۲۰ کشور منطقه و غربی برای رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران در حمله به اسرائیل
  • پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود/ به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهیم داد