Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدحسین طباطبایی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: زخمی‌های این حادثه برای درمان با سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان منطقه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه این حادثه ساعت ۲:۴۱ دقیقه بامداد امروز اتفاق افتاد، ادامه داد: علت وقوع حادثه توسط کارشناسان پلیس راه  در حال بررسی است.

مرکز شهرستان میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غربی و شهر اردکان نیز در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهر ماه امسال  در برخورد ۲ دستگاه پراید سواری در کیلومتر ۲۰ جاده یزد به مهریز هفت نفر زخمی و به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) این شهر منتقل شدند.

همچنین به علت واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده بافق در ماه مورد نظر به کوهبنان کرمان ۲۶ نفر زخمی شدند که ۶ نفر در بیمارستان بستری و بقیه هم سرپایی در محل درمان شدند.

در ۶ ماهه نخست سال جاری در حوادث برون و درون شهری استان به ترتیب ۱۱۸ و حدود ۵۰ نفر کشته و بیش از سه هزار نفر هم زخمی شدند.

روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو از جاده‌های استان یزد از جنوب به شمال و شرق و غرب کشور و بالعکس تردد می‌کنند و جاده‌های مهریز از ترافیک بالایی برخوردار است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 اتوبوس پلیس راه ترافیک جاده های استان درمان قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۶۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان اورژانس استان یزد:  اتوبوس بندرعباس _ تهران ساعت ۵:۲۴ بامداد امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ در محور کمربندی یزد دچار واژگونی شد.     در این حادثه چهار کد آمبولانس اورژانس به محل اعزام شدند، اتوبوس حامل ۱۵ مسافر بوده( ۱۳ سرنشین و دو راننده ) است.     در این حادثه ۱۳ نفر مصدوم شدند که ۱۱ مصدوم به بیمارستان منتقل و دو مصدوم در صحنه توسط عوامل اورژانس به صورت سرپایی درمان شدند.     هفت مصدوم این حادثه به بیمارستان شهید صدوقی یزد و چهار مصدوم به بیمارستان شهید رهنمون یزد منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • سوانح جاده‌ای خراسان رضوی یک کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت