Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@00:48:27 GMT

جذب ۳بازیکن در تیم سپیدرود رشت

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۶۸۸۴

جذب ۳بازیکن در تیم سپیدرود رشت

فرزاد محمدی، میثم کریمی و ابوالفضل قربانی سپیدرودی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ فرزاد محمدی از تیم مس رفسنجان، میثم کریمی از تیم استقلال خوزستان و ابوالفضل قربانی از تیم پارس جنوبی جم بوشهر تا پایان نیم فصل دوم لیگ دسته یک فوتبال کشور به جمع سرخ پوشان سپیدرود رشت ملحق شدند.

بر اساس اعلام سازمان لیگ فوتبال، مهلت نقل و انتقالات نیم فصل دوم لیگ دسته یک فوتبال کشور، 28دی به پایان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال پارس جنوبی سازمان لیگ فوتبال نیم فصل دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۶۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت فرزاد فرزین با جواد عزتی در قطب شمال

به گزارش همشهری آنلاین، ‌ فصل اول سریال زخم کاری که بر اساس کتاب ۲۰ زخم کاری نوشته محمود حسینی زاد و با نگاهی به تراژدی مکبث ویلیام شکسپیر ساخته شده بود، ‌ یکی از سریال‌های پربیننده شبکه نمایش خانگی بود. این سریال با بازی جواد عزتی و رعنا آزادی‌ور داستان تاجری بود که از راننده مدیر هلدینگ به عضوی از هیأت مدیره تبدیل شده می‌شود. او با وسوسه و دستور زنش مدیر هلدینگ را می‌کشد و به تدریج با قتل بقیه اعضای هیأت مدیره صاحب تمام هلدینگ می‌شود. اما در آخر و بعد از این که خانواده اش از هم می‌پاشد، توسط معشوقه پیشینش به قتل می‌رسد.

فصل دوم سریال با کنجکاوی‌های زیادی شروع شد. تماشاگرانی که ماجرای مالک را در فصل یک دنبال کرده بودند، ‌ حالا مشتاق بودند بقیه داستان را ببینند به خصوص که مالک که در انتهای فصل اول ظاهرا کشته و دفن شده بود، در این فصل دوباره زنده شده بود. اما این تماشاگران هرگز آنچه را انتظار داشتند، به دست نیاوردند. شخصیت مالک هرچند بی منطق و بسیار غیر واقعی بعد از دفن در تابوت و زیرزمین زنده مانده بود، ‌ اما عملا در سریال حضور نداشت. مهدویان خطر چنین داستان باورناپذیری را به جان خریده بود تا شخصیت اصلی داستانش در فصل دوم حضور داشته باشد. به خصوص که تماشاگران به جواد عزتی در این نقش واکنش‌های بسیار خوبی داده بودند، اما با وجود این از این شخصیت به هیچ وجه نتوانسته بود استفاده کند. او را در خانه‌ای حبس کرده بود و به جایش میثم، ‌ پسرش، ‌ را تبدیل به نقش اصلی کرده بود، در حالی که این شخصیت اصلا چنین ظرفیتی نداشت. ضمن این که در هر قسمت چند شخصیت جدید وارد می‌شدند و بعد بدون این که به داستان کمکی بکنند یا جذابیتی داشته باشند، از داستان خارج می‌شدند.

به همین دلایل، این فصل نتوانست رضایت بینندگانش را به همراه داشته باشد. حالا باید دید که در فصل سوم که جزییاتی از آن منتشر نشده، چه اتفاقی برای سریال خواهد افتاد.

قطب شمال و داستان کنت مونت کریستو

یکی دیگر از سریال‌هایی که به زودی پخشش از شبکه نمایش خانگی شروع می‌شود، سریالی است به اسم «قطب شمال» که اولین تجربه کارگردانی سازنده‌اش، امین محمودی یکتا، محسوب می‌شود. در قطب شمال فرزاد فرزین که دیگر نشان داده به بازیگری علاقه زیادی دارد، ‌ برای اولین بار نقش اول را بازی می‌کند و همینطور نازنین بیاتی، آناهیتا درگاهی، امیرحسین فتحی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی فر، شهرام قائدی، نگار فروزنده، شهروز دل افکار، روح الله زمانی، فرهاد آئیش، امیر دژاکام و بهادر زمانی در آن حضور دارند.

این مجموعه برگرفته از رمان کنت مونت-کریستو از الکساندر دوما است و داستان همایون و ارغوان را روایت می‌کند که در آستانه ازدواج، قربانی خیانتی هولناک می‌شوند. همایون پشت دیوارهای زندان برای انتقام از سامان لحظه‌شماری می‌کند که مرگ از راه می‌رسد. آرشام یکتا متولد می‌شود. دختری به نام صحرا کنارش قرار می‌گیرد تا مسیر انتقام از خائن‌ها برای آرشام هموار شود.

قطب شمال از روز هفتم اردیبهشت منتشر می‌شود و در واقع جایگزین سریال گناه فرشته خواهد شد.

کد خبر 844608 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها کارگردانان سینمای ایران خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی نمايش خانگي

دیگر خبرها

  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره فیلم  آلمان
  • ایران سر دفاع از کشور با هیچ کسی تعارف ندارد
  • ایران، قهرمان رقابت‌های کشتی جام عبداله موحد
  • ایران، قهرمان رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با حماسی خوانی میثم مطیعی
  • قهرمانی تیم ایران در مسابقات بین المللی کشتی جام عبدالله موحد
  • صید ۳۰ هزار قطعه ماهی سفید در رودخانه سپیدرود
  • نماز مسیر عبودیت خداوند است
  • رقابت فرزاد فرزین با جواد عزتی در قطب شمال