Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  اکبری کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان خوسف در بازدید از مراکز تولید و عرضه مواد پروتئینی  و میادین شهرستان خودروی حامل ماهی که بصورت غیر مجاز اقدام به فروش ماهی در سطح شهرستان می نمود توسط کارشناسان واحد نظارت دامپزشکی خوسف توقیف گردید که پس از بررسی مقدار ۵۰ کیلوگرم ماهی غیر بهداشتی از چرخه مصرف خارج گردید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او  افزود: در راستای انجام بازدید و نظارت بهداشتی تیمهای کارشناسی دامپزشکی از مراکز تولید ، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی با هر گونه تخلف بهداشتی در خصوص فرآورده های خام دامی به شدت برخورد خواهد شد .

 اکبری ادامه داد : قطعا با افرادی که بهداشت عمومی جامعه را به خطر بیندازند با همکاری مراجع  قضایی برابر قانون رفتار خواهد گردید.

رئیس شبکه دامپزشکی خوسف اظهار کرد:  شهروندان به تاریخ انقضاء ، شکل ظاهری شامل رنگ ، بو و تاییدیه دامپزشکی در هنگام خرید فرآورده های خام دامی دقت نمایند و در صورت مشاهده هر گونه تخلفی موارد را سریعا به شبکه دامپزشکی گزارش نمائید .

انتهای پیام / ط ا

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامپزشکی خراسان جنوبی فراورده های خام دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۶۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، حامد گنجعلی گفت: از ابتدای امسال تاکنون کارشناسان واحد نظارت اداره دامپزشکی زاهدان در بازدید‌های نظارتی مستمر و شبانه روزی از ۸۸۴ واحد صنفی تولید، نگهداری و عرضه فرآورده خام دامی در سطح این شهرستان ۲۰۲ واحد صنفی موارد غیربهداشتی مشاهده کردند.
وی افزود: حدود ۳۷ تن فرآورده‌های خام دامی برای نمونه‌برداری و ادامه روند قانونی ضبط و حدود هشت تن فرآورده خام دامی که به دلیل شرایط ظاهری نامناسب و یا براساس نتایج آزمایشگاهی غیرقابل مصرف انسانی تشخیص داده شده به دستور مقام قضایی معدوم شد.
رئیس اداره دامپزشکی زاهدان گفت: همچنین تعداد ۲۹ واحد صنفی متخلف با هماهنگی مرجع قضایی مهروموم و ۳۸ نفر متخلف بهداشتی نیز برای ادامه روند قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
گنجعلی بیان کرد: با توجه به وسعت و تنوع کار، سامانه گویای ۱۵۱۲ اداره دامپزشکی زاهدان آماده دریافت شکایات، گزارشات، انتقادات و پیشنهادات همشهریان است .

دیگر خبرها

  • هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد
  • حذف بیش از ۳ تن مرغ غیر قابل مصرف از چرخه مصرف انسانی
  • معدوم سازی ۳۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی در اهواز
  • صادرات ۲۹ قلم فرآورده دامی از استان البرز
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در البرز معدوم شد
  • معدوم سازی هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان
  • قریب به ۸تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در شهرستان زاهدان معدوم شد
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • معدوم سازی ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در آستارا