Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیدمحمود میرفیضی صبح پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان از اجرای ۸۰۹ طرح پاکسازی مناطق آلوده در استان خبر داد و گفت: تشکیل شناسنامه اطلاعاتی برای توزیع کنندگان و دستگیری جامعه هدف از دیگر برنامه‌ها بوده است.

وی درباره جنع آوری معتادان اظهار داشت: در ۹ ماه امسال بیش از پنج هزار و ۱۶۷ نفر جمع آوری و ۴۳۵ نفر به مراکز ماده ۱۶ منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار میرفیضی با اظهار اینکه سال قبل ۶۷ نفر براثر سو مصرف مواد مخدر فوت کردند اظهار داشت: تقریباً به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دو نفر براثر سو مصرف مواد مخدر جان می‌بازند.

فرمانده انتظامی مازندران یادآور شد: بیشترین فوتی‌های ناشی از سو مصرف مواد مخدر در گروه سنی ۳۰ تا ۳۹ سال قرار دارند و این مسئله جای نگرانی دارد.

وی افزود: در زمینه مقابله با خرده فروشان، مدارسی که باید تحت مراقبت قرار می‌گرفت، شناسایی شده است و با اجرای طرح‌ها، ۳۷۶ خرده فروش در اطراف مدارس دستگیر شدند و ۲۰۵ معتاد نیز جمع آوری شده است.

سردار میرفیضی تصریح کرد: باید برای مناطق آسیب پذیر و نقاط آلوده شناسنامه‌ای تدوین شود و در حوزه گلخانه‌ها نیز بازدیدهایی در دست اقدام است.

کد خبر 4827076

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار میرفیضی نیروی انتظامی مازندران مواد مخدر قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بوشهر ایلام شهرکرد تعطیلی مدارس گرگان قزوین شهادت مراسم تشییع سپاه پاسداران سیل سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۷۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به‌منظور پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز، چندین مرحله عملیات ضربتی جداگانه در سطح حوزه استحفاظی استان اجرا شد.

وی در اجرای این طرح از دستگیری ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۲۳۵ کیلو ۱۱۸ گرم انواع مواد مخدر، دستگیری ۳۳ سارق و چهار مال‌خر خبر داد.

فرمانده انتظامی لرستان، کشف ۶۸ هزار و ۱۹۱ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و توقیف چهار دستگاه خودروی شوتی و چهار دستگاه کامیون و دستگیری ۹ نفر دراین‌رابطه را از دیگر نتایج این دانست و گفت: در این طرح چهار اراذل‌واوباش دستگیر، ۹۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۹۶ مجلوب و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی دستگیر شدند.

سردار الهی، گفت: در این طرح ۱۵۸ دستگاه خودرو و تعداد ۳۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

کد خبر 6086532

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • حال خوش کُن‌هایی که جانتان را می‌گیرند!
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود