Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@14:51:36 GMT

نجات فرد گرفتار در برف پس از ۱۰ ساعت

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۷۰۷۸

نجات فرد گرفتار در برف پس از ۱۰ ساعت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، از امدادرسانی به فرد گرفتار در روستای گوغر بافت به مدت ۱۰ ساعت توسط نجاتگران و امدادگران این جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رضا فلاح ضمن اعلام این خبر گفت: با تلاش بی وفقه امدادگران و نجاتگران این جمعیت طی عملیات جستجو و نجات به مدت ۱۰ ساعت، فرد گرفتار در روستای چهار طاق از توابع گوغر شهرستان بافت نجات یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تیم‌های امدادونجات کوهستان و واکنش سریع مرکز کرمان پس از طی مسافت ۲۰ کیلومتر به صورت پیاده موفق شدند به فرد حادثه دیده دسترسی پیدا کنند.

فلاح تصریح کرد: خانواده فرد حادثه دیده پس از گذشت ۲۰ روز بی خبری از عزیمت پدرشان به روستای چهارطاق و شرایط جوی نامساعد آب و هوا با جمعیت هلال احمر تماس گرفته بودند.

بارندگی برف سنگین موجب مسدود شدن مسیر برخی روستا‌های شهرستان بافت طی روز‌های اخیر شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آب و هوا جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر استان خانواده کوهستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۷۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: با انجام ۷۵ مورد عملیات امدادی از بیست و هفتم فروردین تا امروز، سی‌ام فروردین به ۵۲۹۳ نفر امدادرسانی شد، ۶۶۳ نفر اسکان اضطراری یافتند و ۱۳۲ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، بابک محمودی اظهار کرد: استان‌های بوشهر، خراسان رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد دچار سیل و آب‌گرفتگی شده‌اند و به دریافت خدمات امدادی نیاز پیدا کردند.

وی افزود: با انجام ۷۵ مورد عملیات امدادی از بیست و هفتم فروردین تا امروز، سی‌ام فروردین به ۵۲۹۳ نفر امدادرسانی شد، ۶۶۳ نفر اسکان اضطراری یافتند و ۱۳۲ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به این که ۲۱۹ تیم عملیاتی شامل ۸۱۹ امدادگر در عملیات امداد در سیل و آب‌گرفتگی مناطق جنوبی کشور مشارکت داشتند، خاطرنشان کرد: با همکاری و تلاش امدادگران، تخلیه آب از ۵۸ واحد مسکونی انجام و سه اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک با ٨٠ دستگاه چادر برای اسکان افراد متأثر از سیل برپا شد.

کد خبر 745752

دیگر خبرها

  • ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی استان‌های جنوبی کشور
  • نجات جان بیمار قلبی در روستای عروه در شهرستان لنده
  • نجات هفت نفر از اهالی کنارک که در سیل گرفتار شده بودند + فیلم
  • لحظات نفس‌گیر نجات هفت نفر از اهالی روستای تلمیشان گرفتار در آب
  • سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • نجات ۱۶ خودروی گرفتار در سیلاب‌های اخیر جنوب کرمان
  • نجات جان مادر باردار گرفتار در سیلاب جنوب سیستان و بلوچستان
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان