Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-19@18:00:59 GMT

سناریوی خانم کارگردان برای سرقت از مرد عراقی

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۷۱۲۱

سرهنگ یوسف وند از دستگیری ۲ مرد و یک زن دانشجوی رشته کارگردانی به جرم کیف قاپی از اتباع عراقی خبر داد.

به گزارش جنوب نیوز، سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت گفت: یازدهم اردیبهشت ماه امسال یکی از اتباع عراقی به دادسرای شهر ری مراجعه و شکایتی در خصوص سرقت کیف دستی اش طرح و پرونده طرح شده برای بررسی‌های تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: شاکی با حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی در خصوص اتفاق رخ داده، اظهار کرد: از کشور عراق برای معالجه به تهران آمدم، در ساعت ۱۱:۰۰ صبح درحالی که به همراه همسرم قصد رفتن به بیمارستان را داشتم سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پراید از خودرو پیاده و با قاپیدن کیف دستی ام که حاوی دو میلیون تومان وجه نقد، یکصدهزاردینارعراقی و دو دستگاه تلفن همراه و ... بود، سوار بر خودرو شده و از محل گریختند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: کاراگاهان با حضور در محل وقوع سرقت، تصویری ناخوانایی از پلاک خودروی سارقان به دست آوردند که با تلاش کارآگاهان شماره اصلی خودروی سارقان شناسایی شد، اما پس از استعلام مشخص شد که خودرو سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت در محدوده پایگاه سوم پلیس آگاهی دارد تا اینکه خودرو سرقتی توسط ماموران کلانتری حکیمیه تهرانپارس به صورت رها شده کشف و به پارکینگ انتقال می‌یابد.

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به اینکه کاراگاهان در بررسی از داخل خودروی سرقتی یک قطعه کارت ملی مربوط به خانمی میانسال را کشف کردند، افزود: احتمال سرقت توسط این خانم ضعیف بود، اما در اقدامات پلیسی مشخص شد این خانم فرزندی به نام فرید ۲۵ ساله دارد که سابقه دار بوده و به دفعات مختلف به جرم سرقت دستگیر شده است.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه تصویر فرید به مال باخته نشان داده شد، گفت: مال باخته به محض مشاهده تصویر فرید وی را به عنوان سارق اموالش و سرنشین خودرو شناسایی کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۷۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت

 صفری گفت : برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ با یک دستگاه نیسان وانت در کیلومتر سه جاده صوفیان به تبریز منجر به فوت یک نفر جان و مصدومیت پنج نفر از سرنشینان هر دو خودرو شد.

وی گفت: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این حادثه ۲ تیم امدادی با هفت نجاتگر به همراه یک دستگاه خودروی نجات از پایگاه سفیدکمر و دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های امداد و نجات سفیدکمر و شهید فخری زاده به محل حادثه اعزام شدند.

صفری ادامه داد: نجاتگران جمعیت هلال احمر تبریز پس از رهاسازی ۲ نفر از مصدومان محبوس شده در خودرو یک نفر از مصدومان را به بیمارستان امام رضا انتقال دادند.

 وی گفت: مصدومان دیگر این حادثه نیز توسط آمبولانس اورژانس به سایر مراکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • کاهش ۲۲ درصدی سرقت در نوروز امسال
  • افزایش ۳۲درصدی مجموع کشفیات پلیس در نوروز
  • مجموع کشفیات پلیس در نوروز ۳۲ درصد افزایش یافته است
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد