Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، اظهار داشت: در حال حاضر رصد تردد در جاده‌ها از طریق ۷۹۴ دستگاه دوربین نظارت تصویری و ۲۲۳۲ دستگاه ترددشمار انجام می‌شود. 

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: طبق‌ آخرین اطلاعات حاصل از رصد ۲۲۳۲ دستگاه ترددشمار جاده‌ای، در شبانه‌ روز گذشته کل تردد ثبت شده در جاده‌ها نسبت ‌به روز قبل‌ ۱۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ درصد افزایش دارد، در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۵.۹ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۶ تا ۱۷ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صبح ثبت شد.‌

* ‌ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران و تردد روان در هراز و کندوان

محرابی‌نیا اضافه کرد: ‌طبق‌ اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری، ‌در مسیر رفت و برگشت محورهای‌کندوان، هراز و ‌فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت ‌در حال حاضر تردد روان است.‌

وی از بروز ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک خبر داد.

* ‌برف و باران در جاده‌های ۴ استان

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه بارش خاصی در محورهای شمالی کشور گزارش نشده است، ‌از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های گیلان و مازندران خبر داد و ‌گفت: هم‌اکنون شاهد بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل و همدان هستیم.

وی تأکید کرد: راننده‌ها برای تردد در محورهای کوهستانی و برف‌گیر حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی در خودرو خود داشته باشند.

* اعمال محدودیت ترافیکی در هراز و کندوان

محرابی‌نیا اضافه کرد: در ‌محور کندوان‌ تردد ‌کامیون و تریلر و در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: تردد کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی‌ از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز و فردا در محور هراز ممنوع است.

وی اظهار کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۶ روز شنبه ۲۸ دی‌ماه از محورهای‌ هراز، کندوان، فیروزکوه و جاده تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.

محرابی‌نیا اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۳ روز جمعه ۲۷ دی‌ماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است؛ با اعلام ‌پلیس راه منطقه تردد خودرو از ساعت ۱۸ تا ۲۳ روز جمعه‌ از مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

‌*‌ ‌انسداد ۱۰ جاده ‌به دلیل نبود ایمنی ‌و سیلاب

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بازگشایی اغلب جاده‌های مسدود هرمزگان و سیستان‌وبلوچستان که به دلیل سیلاب مسدود شده بود، گفت: محور جاسک-‌کنارک که به دلیل بارش باران و طغیان رودخانه محلی مسدود شده بود بازگشایی شد.

محرابی‌نیا گفت:‌ در حال حاضر جاده فرعی شمشک - دیزین‌، محور رامیان- اولنگ - شاهرود، محور قدیم خرم‌آباد-پل دختر، محور ‌و جاده شهداد-نهبندان‌ به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها افزود: همچنین در حال حاضر جاده وازک-بلده در استان مازندران، محور ‌سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، محور گنجنامه - توسرکان در استان همدان، محور پونل -خلخال در استان‌های گیلان و اردبیل و محور سروآباد -پاوه‌ واقع در استان کردستان‌ و محور بندرلنگه- بندرخمیر در استان هرمزگان به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود ‌است.

* آزادراه قزوین-کرج پرترددترین جاده‌ کشور

محرابی‌نیا گفت: در ‌۲۴ ساعت گذشته بیشترین تردد ‌در آزادراه‌ قزوین-کرج، آزادراه کرج - تهران‌ و آزادراه ‌کرج‌-قزوین ثبت شد.

۲۳۵۲۳۱

کد خبر 1342802

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جاده ترافیک جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۷۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافران شمال از فیروزکوه و آزادراه قزوین -رشت تردد کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار سید تیمور حسینی گفت: در حال حاضر محور‌های شمالی، محور امام رضا، آزادراه تهران - قم و آزادراه تهران - قزوین از بار ترافیکی پرحجمی برخوردار هستند.

­این مقام انتظامی افزود: از یک ساعت قبل به علت تخلیه بار ترافیکی در مسیر شمال به جنوب محور چالوس در محدوده مرزن آباد، محدودیت و ممنوعیت تردد از سمت تهران به شمال ایجاد کردیم و تا زمانی که بار ترافیکی شمال به جنوب برطرف نشود، محدودیت‌ها برداشته نمی‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

­رئیس پلیس راهور گفت: در طول چند روز گذشته از ابتدای طرح نوروزی تا روز ششم فروردین بیش از ۳۰۰ میلیون تردد در سطح جاده‌های کشور اتفاق افتاده است و در این مدت زمان ۵۱۰ نفر در سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند.­سردار حسینی افزود: عمده دلایل وقوع تصادفات، سرعت غیرمجاز و غیرمطمئن و همچنین خستگی و خواب آلودگی رانندگان بوده است.­

این مقام انتظامی گفت: هموطنان قبل از سفر شرایط محور‌های مواصلاتی را از طریق سایت اینترنتی rahvar ۱۲۰ و یا شماره ۱۴۱ مطلع شوند تا به راحتی بتوانند تردد کنند.­

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد
  • هشدار به مسافران؛ مسیر جنوب به شمال این جاده شمالی به مدت ۳ روز مسدود می‌شود
  • جاده چالوس ۱۲ و ۱۴ فروردین به سمت شمال مسدود است
  • آزادراه قزوین - رشت پر ترددترین محور ورودی گیلان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ممنوعیت تردد در جاده چالوس
  • مسافران شمال از فیروزکوه و آزادراه قزوین -رشت تردد کنند
  • ورودی‌های کندوان و آزادراه تهران - شمال مسدود شد
  • محور کرج – چالوس و آزاد راه تهران شمال مسدود شد
  • بازگشایی تمامی محورهای استان گلستان؛ لغزندگی جاده‌ها
  • ورودی های کندوان و آزادراه تهران - شمال مسدود شد