Web Analytics Made Easy - Statcounter

 تیمور باقری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت ۱۶ نشست مربوط به کمیسیون ماده ۱۱ به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات رانندگان و تعداد ۱۷ نشست مربوط به کمیسیون ماده ۱۲ به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل عمومی جاده‌ای در استان برگزار شده است.

وی افزود: با توجه به اختیارات تفویض شده به این اداره‌کل در سیستان و بلوچستان برای شرکت‌های حمل و نقل بنا به نوع و مرتبه تخلف، رای تذکر کتبی، جریمه نقدی و لغو پروانه فعالیت صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: همچنین برای رانندگانی که دارای تخلف حمل و نقل بوده‌اند بنا به نوع تخلف و تکرار آن از تذکر کتبی با درج در سوابق کارت هوشمند تا لغو کارت هوشمند لحاظ و آرای مربوطه ابلاغ شد.

وی درخصوص تخلفات انجام شده در بخش شرکت‌ها و رانندگان گفت: عدم رعایت ضوابط تهیه، تنظیم و استفاده از بارنامه و صورت وضعیت، سوء استفاده از کارت هوشمند راننده و اخذ کمیسیون اضافی از رانندگان از جمله تخلفات صورت گرفته از سوی شرکت‌ها و کسر تجهیزات ایمنی و عدم اخذ بارنامه و صورت وضعیت نیز برخی تخلفات انجام شده از سوی رانندگان حمل ونقل عمومی برون شهری سیستان و بلوچستان در این مدت بوده است.

باقری با تاکید بر اهمیت ارتقای سطح خدمات قابل ارائه به کاربران بخش حمل و نقل جاده‌ای و جلب رضایت آنان بیان کرد: این اداره کل بر تمامی فعالیت‌های بخش حمل و نقل جاده‌ای برون شهری سیستان و بلوچستان نظارت مستمر دارد که در این راستا علاوه بر مراجعه حضوری به ادارات راهداری و حمل و نقل در شهرهای استان و دفاتر نظارت پایانه‌های بار و مسافر، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱، تلفن ۱۴۱ و درگاه اینترنتی www.۱۴۱.ir راه ارتباطی ما با مخاطبان بخش است تا بتوانیم نظرات، پیشنهادات و شکایات افراد را دریافت و به آنها رسیدگی کنیم.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان راهداری حمل و نقل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان راهداری حمل و نقل سیستان و بلوچستان راهداری حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۷۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، داوود مخلصی گفت: با توجه به فراخوان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مبنی بر اعزام اکیپ‌های عملیاتی و تجهیزات آبرسانی به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان، شرکت آب و فاضلاب یزد نسبت به اعزام اکیپ آبرسانی سیار به شهرستان کنارک اقدام کرد تا بخشی از مشکلات آبرسانی به روستا‌های این شهرستان مرتفع شود. 
 
او با بیان اینکه این شرکت همواره آماده خدمات رسانی به مردم است، افزود: در سال گذشته نیز اعزام اکیپ آبرسانی سیار به روستا‌های شهرستان زهک در سیستان و بلوچستان به منظور جبران کمبود آب شرب انجام شد.

دیگر خبرها

  • بررسی بیش از ۳۳۰۰ دادخواست در مراجع حل اختلاف کار سیستان و بلوچستان
  • مجازات متخلفان کنکور چیست؟
  • ۲ روز دیگر تا کنکور ۱۴۰۳/ متخلفان کنکور چگونه مجازات می شوند؟
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان
  • خسارت گسترده سیلاب به کشاورزیِ جنوب سیستان و بلوچستان
  • برق ۴۴۵ روستا‌ی سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • خسارت ۲۱ هزار میلیارد ریالی سیلاب به بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • نگرانی نماینده چابهار درباره وضعیت سیل زدگان سیستان و بلوچستان: راه‌های ارتباطی حدود 400 روستا مسدود شده/ از سیل اسفند 1402 تا کنون زیرساخت ها اصلاح نشده/ دولت فقط وعده داد و عمل نکرد
  • دهمرده: تقسیم استان سیستان و بلوچستان یک ضرورت و فرصت است
  • درخواست نماینده زابل از حاکمان افغانستان | حقابه ایران از رودخانه هیرمند را رهاسازی کنید؛ حق همسایگی این نیست