Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نوزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا در بخش مردان و انتخابی رقابت‌های جهانی به میزبانی کویت برگزار خواهد شد. تیم ملی هندبال کشورمان نیز در دور اول مرحله گروهی با تیم‌های نیوزلند و بحرین هم گروه است و فردا جمعه اولین بازی خود را در این رویداد را برابر نیوزلند انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه این رویداد از فردا برای تیم ایران آغاز شده و هندبالیست‌ها نیز دو روز قبل از اردوی ترکیه مستقیماً راهی کویت شده‌اند اما هنوز روادید چهار نفر از اعضای تیم از سوی میزبان بازی‌ها صادر نشده و این نفرات تا مشخص شدن تکلیف ویزای خود در ترکیه حضور دارند.

علیرضا حبیبی سرمربی تیم ملی هندبال مردان کشورمان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از بین جمع تیم، چهار نفر شامل سعید حیدری راد گلر تیم و یونس آثاری از بازیکنان، علی بخشی پزشک تیم و رسول دهقان مربی دروازده بان ها هنوز ویزایشان صادر نشده و نتوانسته‌اند به کویت سفر کنند.

وی افزود: نمی‌توان گفت این مسئله کارشکنی بوده است به هر حال از جمع ۳۰ اسمی که مدتی پیش برای صدور روادید به کویت داده بودیم روادید این چهار نفر هنوز صادر نشده است. قرار است تا ظهر امروز پنجشنبه این مسئله درست شده و ویزای این افراد صادر شود تا این نفرات امروز به ترکیب ما اضافه شوند.

سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان خاطرنشان کرد: تیم شرایط خوبی دارد و تمرینات خوبی را دنبال کرده و آماده حضور در مسابقات هستیم. امروز هم یک تمرین دیگر را انجام خواهیم داد و عصر امروز بازی بین دو تیم نیوزلند و بحرین را خواهیم دید.

نوزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی، از ۲۶ دی تا ۷ بهمن ماه به میزبانی کویت برگزار می‌شود.

کد خبر 4827089

منبع: مهر

کلیدواژه: هندبال مسابقات قهرمانی آسیا کویت علیرضا حبیبی صدور روادید تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال امید ایران تیم ملی والیبال ایران المپیک 2020 توکیو لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس گابریل کالدرون تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان جام تختی قاسم سلیمانی رقابتهای انتخابی المپیک کشتی آزاد وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: ایران 0- کویت 0

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران در نخستین بازی جام ملت‌های آسیا موفق به کسب پیروزی 3 بر یک برابر افغانستان شد و در دومین مسابقه به برتری 4 بر 2 مقابل بحرین رسید تا صدرنشین گروه D شود ولی شاگردان وحید شمسایی برای صعود به‌عنوان تیم نخست به دور حذفی نیاز به گرفتن امتیاز در جدال با کویت دارند؛ تیمی که یک برد و یک تساوی در دو دیار اخیرش داشته و می‌خواهد از ایران امتیاز بگیرد تا مانع از سقوط افغانستان شود.

گروه D جام ملت‌های فوتسال آسیا- 2024 تایلند- بازی سوم
سالن: هوآ مارک ایندور (بانکوک)- ساعت 17:30
داوران: بنجاپول موچاروئنساپ (تایلند)؛ آن ران (چین)، آناتولی روباکوف (ازبکستان)، هیرویوکی کوبایاشی/ وقت نگهدار: فهد الحُسنی (امارات)

تیم ملی فوتسال ایران
سعید مومنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و بهروز عظیمی
سرمربی: وحید شمسایی

تیم ملی فوتسال کویت
فهد الخواری، محمد العجمی، عبدالرحمن الطاویل، ناصر العلبان و صالح الفاضل
سرمربی: دیوید مارین اورتگا

در حاشیه

 استقبال بهتری از این بازی نسبت به دو بازی گذشته تیم ملی فوتسال ایران به عمل آمده است.

ملی پوشان فوتسال ایران شروع خوبی در این بازی داشتند و دو حمله جدی در همان ثانیه‌های نخست ایجاد کردند.

دیگر خبرها

  • اسکواش قطر جونیور؛‌ شانس کسب ۴ مدال برای نمایندگان ایران
  • بازار سیاه مهاجرت با ویزای جعلی
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • معضل مدیریت پسماند چهارمحال و بختیاری بدون راهکار مانده است
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت +فیلم
  • گزارش زنده: ایران 0- کویت 0
  • اعلام ترکیب ایران مقابل کویت
  • رونمایی از ترکیب ایران مقابل کویت