Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-18@09:56:51 GMT

هفته نوزدهم لیگ برتر بسکتبال

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۷۶۲۲

در حساس‌ترین بازی این هفته لیگ بسکتبال، شیمیدر قم میزبان تیم صدرنشین شهرداری گرگان است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  شهرداری برای حفظ جایگاه خود باید مقابل تیم پنجم جدول پیروز میدان باشد. پتروشیمی هم در تهران دیداری تعیین کننده برابر اکسون دارد. نتیجه و امتیاز این دیدار می‌تواند به بهبود وضعیت شاگردان مهران حاتمی کمک کند، در دیگر بازی مهم امروز مهرام در تالار بسکتبال آزادی میزبان مس کرمان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان مصطفی هاشمی در دیدار رفت شکست سنگین و دور از انتظاری برابر حریف ته جدولی خود متحمل شدند. در سایر دیدار‌های این هفته، آویژه صنعت با نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان با شهرداری بندرعباس، نیروی زمینی با رعد پدافند شهرکرد و شورا و شهرداری قزوین با توفارقان آذرشهر مصاف می‌دهند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: لیگ بسکتبال شهرداری گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۷۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران در حالی با برگزاری یک بازی دیگر به پایان می‌رسد که حواشی بسیار زیادی در مسابقات مختلف این مرحله ایجاد شد که چهره زشتی را برای لیگ برتر ساخت.

در بازی‌هایی که ۸ تیم پایانی لیگ برتر به صورت رفت و برگشت برگزار کردند، اهالی این رشته بارها شاهد درگیری بازیکنان تیم‌های مهمان با هواداران تیم‌های میزبان، روی سکوها و حتی گاها داخل زمین بودند؛ اتفاقی که در یک لیگ حرفه‌ای به ندرت دیده می‌شود. 

نکته مهم اما آنجایی است که فدراسیون بسکتبال در حالی جلسه سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ را روز گذشته (سه‌شنبه ۲۸ فرودین ۱۴۰۳)، برای بررسی حواشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر برگزار کرد که تنها فقط یک بازی از مسابقات این مرحله باقی است. 

ضمن اینکه باید تاکید کرد حواشی این مرحله از همان بازی‌های دوم سری آغاز شد و در مسابقات مختلف حواشی وجود داشت که شاید بهتر بود فدراسیون به جای نوش دارو بعد از مرگ سهراب، در همان ابتدای کار قوانین سفت و سخت‌تری را برای کنترل حواشی وضع می‌کرد. 

با این وجود، حالا که از مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر تنها یک بازی بین تیم‌های طبیعت و نفت باقی مانده، بهتر است فدراسیون بسکتبال قوانینی که در این جلسه برای مرحله یک چهارم نهایی وضع کرده را حداقل در مراحل باقی مانده لیگ (نیمه‌نهایی و فینال) با اقتدار عملی کند تا شاید کمی از چهره زشت حواشی در لیگ کاسته شود.

تصمیمات اخذ شده در جلسه روز گذشته فدراسیون به شرح زیر است:

در صورت ایجاد هرگونه بی‌نظمی، توهین و پرتاب اشیا توسط تماشاگران تیم میزبان که موجب اختلال در نظم برگزاری مسابقات شود، بازی متوقف خواهد شد. در صورت تکرار، تیم میزبان موظف به تخلیه تماشاگران توسط یگان ویژه در کمترین زمان ممکن است. در صورت امتناع، با تصمیم سرداور، ناظر و نماینده فدراسیون نتیجه بازی ۲۰ بر صفر به سود تیم حریف اعلام و باخت فنی اعمال خواهد شد.

در خصوص ادامه میزبانی تیم متخلف و حضور تماشاگران، کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ باتوجه به محدودیت زمانی تا تشکیل کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد کرد.

همچنین درصورت رفتار تحریک‌کننده کادر فنی و بازیکنان علیه تماشاگران یا تیم حریف، با تشکیل کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ در پایان بازی فرد خاطی محروم و پرونده او به کمیته انضباطی ارجاع داده می‌شود. شایان ذکر است، حضور یگان ویژه در تمامی بازی‌ها الزامی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • طلایی پوشان فاتح شهرآورد نصف جهان
  • میزبان کار خود را با برد آغاز کرد/ برتری تایلند برابر چین
  • چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال
  • رقابت‌های نزدیک در جدول
  • ذوب آهن و مهرام در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال­
  • صعود مهرام و ذوب آهن به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • بازماندن مس کرمان از صعود به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود مهرام و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی/ تکلیف یک بازی یکشنبه مشخص می شود
  • خیبر خرم‌آباد در اندیشه صعود به لیگ برتر/ جدال با سایپا برای تداوم صدرنشینی
  • تلاش ۶ تیم برای رسیدن به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال