Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عباس دانایی روز پنجشنبه در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر ویژه نوروز ۹۹ شهرستان سمنان در سالن اجتماعات فرمانداری ابراز داشت: شهر سمنان دارای آدام و رسوم غنی است که تعداد زیادی از این آثار معنوی ثبت ملی شده و باید برنامه‌های نوروزی برای معرفی و احیای این آداب و رسوم شهر کمک کننده باشد.

وی ادامه داد: یک  پایگاه متمرکز به منظور ارایه خدمات کمیته‌های مختلف به مسافران نوروزی در بوستان سیمرغ سمنان ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سمنان بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی برای ارایه خدمات مطلوب  به مسافران در نوروز ۹۹ با یکدیگر بیش از پیش همکاری و هماهنگی داشته باشند.

دانایی تصریح کرد: برای ارایه خدمات مطلوب به مسافران در نوروز ۹۹، تا کنون ۱۰ کمیته تشکیل شده است که کمیته حمل و نقل با مسوولیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، کمیته امداد و نجات با مسوولیت هلال احمر و کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیکی  با مسوولیت نیروی انتظامی، فعالیت می کنند.

وی اضافه کرد: کمیته هماهنگی با امور شهرداری ها و دهیاری ها با مسوولیت شهرداری، کمیته برنامه ریزی و آمار با مسوولیت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ، کمیته اسکان و رفاه با مسوولیت آموزش و پرورش، کمیته تنظیم بازار  با مسوولیت سازمان صنعت ،معدن و تجارت از دیگر کیمته‌های تشکیل شده است.

فرماندار سمنان خاطر نشان کرد: کمیته خدمات بهداشتی و درمانی و محیط زیست با مسوولیت مرکز بهداشت، کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات و امور فرهنگی و فضای مجازی با مسوولیت سازمان فرهنگی و ورزشی ، کمیته ارزیابی و رسیدگی به شکایات با مسوولیت فرمانداری از دیگر کمیته‌های تشکیل شده برای ارایه خدمات مطلوب به مسافران در نوروز ۹۹ است.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های بومگردی شهر سمنان، تامین روشنایی ورودی شهر، ایجاد پارکینگ ورودی غربی شهر برای دریافت خدمات اولیه سفر در اولویت کاری کمیته‌ها باشد.

دانایی یادآور شد: نصب تابلو و علایم در شهر، آمادگی  بوستان های سیمرغ،سوکان،کومش و ۱۷ شهریور برای ارائه خدمات به مسافران، برگزاری گشت های مشترک برای کنترل و نظارت در بخش های مختلف مورد توجه باشد.

نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر ویژه نوروز ۹۹ شهرستان سمنان به منظور برنامه ریزی و آمادگی کلیه دستگاه ها در ارائه و ارتقاء خدمات سفر در این  شهر برگزار شد و کمیته‌های خدمات سفر فعالیت رسمی خود برای ارایه خدمات سفر در بخش های مختلف شهر سمنان را آغاز کردند.

برچسب‌ها گردشگری سمنان فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری سمنان فرهنگی گردشگری سمنان فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۷۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سر کشی و بازدید از محل اسکان مسافران نوروزی اندیمشک

زمانی اصل فرماندار اندیمشک با تبریک سال نو گفت : تاکنون ۸۷ هزار و ۸۹۰  نفر از بخش های مختلف شهرستان اندیمشک بازدید کرده اند .

او می‌گوید: همچنین در مجموع ۲۴ هزار و ۴۶۹ نفر در اماکن اختصاصی ایام نوروزی اسکان یافته اند ،همه تمهیدات و تدابیر لازم برای استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی در ایام تعطیلات فراهم شده است.

به گفته او اعضای ستاد نوروزی شهرستان تمام وقت در خدمت مسافران و شهروندان خواهند بود .

فرماندار اندیمشک ادامه داد: شهرستان اندیمشک هر سال به دلیل برخورداری از جاذبه های متعددی پذیرای هزاران نفر مسافر نوروزی در ایام نوروز است .

این مقام مسئول گفت: گروههای مختلفی تشکیل شده و بر روند ارایه خدمات نوروزی به مسافران نظارت می کنند .

او می‌گوید: کمیته های ستاد نوروزی تا پایان تعطیلات نوروز در راستای خدمات رسانی شایسته به مسافران تلاش می کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • نوروزگاه فرصتی برای معرفی توانمندی‌های شهرستان بانه
  • اقامت گردشگران در مهاباد ۲۷ درصد افزایش یافت
  • کمبودی در تامین سوخت جایگاه‌های استان سمنان نداریم
  • اسکان ۱۰۲ هزار مسافر نوروزی در استان سمنان ثبت شد
  • افزون بر سه هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری میامی در استان سمنان بازدید کردند
  • فعالیت بیست‌وچهارساعته کمیته پشتیبانی ستاد تسهیلات سفر شهرداری اصفهان
  • معرفی آداب و رسوم ماه رمضان استان‌ها در رادیو پیام
  • سر کشی و بازدید از محل اسکان مسافران نوروزی اندیمشک
  • ۲ هزار و ۶۶۸ مسافر نوروزی در مدارس میامی اسکان یافتند
  • انجام خدمات شبانه روزی کمیته حمل و نقل دریایی سیستان و بلوچستان برای رفاه مسافران نوروزی