Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار نورآباد گفت: رفع مشکل آسفالت معابر و کوچه های شهر نورآباد به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی نیاز دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی نجات نورعلی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهارداشت: رفع مشکل آسفالت معابر و کوچه های شهر نورآباد به ۲۰ میلیارد تومان اعتبارعمرانی نیاز دارد.

⁦وی افزود: در صورت تخصیص وتامین این میزان اعتبار می توان درقالب برنامه نهضت آسفالت وبا بازده زمانی دو ساله تمامی معابر و کوچه های شهر نورآباد را آسفالت و مشکل تردد مردم را در معبر غیر استاندارد حل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهردار نورآباد با بیان اینکه به هیچ وجه از وضعیت آسفالت معبر شهر نورآباد راضی نیستیم تاکید کرد: وضعیت آسفالت معابر از استانداردهای لازم برخوردار نیست و علاوه براین هنوز معابر خاکی دراین شهر وجود دارد.

وی عنوان کرد: شهرداری نورآباد یک شهرداری کوچک با درآمد کم است که از داشتن منابع درآمدی پایدار محروم است بنابراین تامین ۲۰ میلیارد تومان اعتبار از توان این شهرداری خارج است و چشم انتظار مساعدت های مسئولان استانی و کشوری هستیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۷۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر کحالی شهردار ناحیه یک در خصوص اجرای این عملیات در بزرگراه شهید باقری گفت: عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت این بزرگراه در محدوده ناحیه یک تا بزرگراه رسالت به متراژ ۳۵۰۰ متر مربع و ۹۳۲ تن آسفالت در حال اجرا می‌باشد.

به گفته کحالی نظارت مستمر بر کیفیت آسفالت معابر، جلوگیری از فرسودگی و تخریب معابر ترددی وسایل نقلیه و افزایش ضریب ایمنی تردد شهروندان از جمله موارد مهم در دستور کار عوامل خدوم ناحیه بوده و هم زمان با اجرای این پروژه نیز در سطح محلات ناحیه بنا به درخواست شهروندان و کارشناسی‌های صورت گرفته لکه‌گیری معابر فرعی، بازسازی و آسفالت‌ریزی نیز انجام شده است.

براساس این گزارش عملیات آسفالت‌ریزی مکانیزه در بزرگراه شهید باقری از ساعت ۲۳ تا ۵ بامداد در حال انجام است و طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در طی دو هفته آینده به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نهضت آسفالت‌ریزی در کمالشهر راه‌اندازی شد
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • ۱۶۰۰۰ مترمربع از معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد آسفالت شد
  • آغازعملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری در بروجن
  • توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن
  • توزیع ۴۲۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت
  • آسفالت نامناسب خیابان شهید رودکی در ارومیه