Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری راهپیمایی دفاع از آرمان‌های انقلاب، ولایت فقیه، شهدا، تکریم جان‌باختگان سانحه پرواز هواپیمای اوکراینی و دفاع از کیان سپاه مقتدر در ۲۵ نقطه استان بوشهر خبر داد. ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام یوسف جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با قدردانی از مردم همیشه در صحنه استان بوشهر در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی ایران اظهار داشت: مردم انقلابی با حضور باشعور و پرشور خود در صحنه‌های مختلف انقلاب، ضمن  دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی دشمنان را در تحقق اهدافشان ناکام گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با محکوم کردن ترفندهای دشمنان به ویژه آمریکای جهانخوار و جنایتکار افزود: آمریکا با سوء استفاده از بروز  مشکلات و طرح‌های مختلف زمینه تشنج  اجتماعی و سیاسی با بهره جستن از ایادی آموزش دیده خود را فراهم می‌کنند که مردم همیشه در صحنه اهداف آنان را ناکام می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تسلیت ترور سردار بزرگ اسلام و انقلاب سردار حاج قاسم سلیمانی به دست جنایتکاران آمریکایی افزود: سران آمریکا که خود را مدافع حقوق بشر در جوامع مختلف معرفی کرده‌اند ولی ملت ایران به خوبی آنان را شناخته‌اند که اهداف تروریستی دنبال می‌کنند.

جمالی برکات شهادت سردار سلیمانی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: سردار سلیمانی در تامین امنیت منطقه نقش مهم و تاثیرگذاری داشت و شهادت این سرباز ولایت فقیه، برکات مهمی در تقویت اتحاد ملت ایران و مسئولان در پی داشته است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در همه عرصه‌ها زمینه توسعه و پیشرفت ایران اسلامی را فراهم کرده است افزود: سپاه علاوه بر ماموریت‌های دفاعی و نظامی در راستای تامین امنیت و دفاع از کیان نظام اسلامی، در رسیدگی به مناطق محروم و نقاط حادثه دیده نقش مهمی دارد به‌گونه‌ای که در جریان جاری شدن سیل در استان سیستان و بلوچستان، سپاه در صف اول کمک رسانی و رسیدگی به حادثه دیدگان قرار دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه ملت ایران دشمنان انقلاب را کاملا شناخته و اجازه تعرض به ارزش‌های انقلاب اسلامی نمی‌دهند تاکید کرد: ولایت‌فقیه، رهبر معظم انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران، دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی ایران خط قرمز ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

جمالی از برگزاری راهپیمایی جمعه 27 دی‌ماه خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی و تکریم جان‌باختگان سانحه هوایی پرواز اوکراینی و دفاع از کیان سپاه مقتدر پاسداران انقلاب اسلامی فردا پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی مردم ولایتمدار و شهید پرور استان بوشهر  در 25 نقطه برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر حضور با شکوه و پرشور مردم انقلابی و ولایی در این راهپیمایی بیان کرد: از مردم شهید پرور شهرستان‌های مختلف استان بوشهر دعوت می‌شود پس از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی بار دیگر با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کنند. 

راهپیمایی میثاق با ولایت و محکومیت اغتشاشگران در بوشهر به روایت تصویر راهپیمایی دفاع از آرمان‌های انقلاب و تکریم سپاه در یزد برگزار می‌شود بوشهر|ولایت‌فقیه، نهادهای انقلاب و ارزش‌های نظام خط قرمز هیئت‌های مذهبی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: این راهپیمایی در شهر بوشهر 27 دی پس از اقامه نماز جمعه از مصلی جمعه تا میدان قدس بوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/190/ح

R41363/P/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۷۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام امیرعبداللهیان به فرماندهان بلندپایه نظامی کشور | عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامدا یکشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

به همین مناسبت امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در پیامی خطاب به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از این فرماندهان تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 844777 منبع: تسنیم برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران حسین امیرعبدالهیان خبر ویژه دفاع - ارتش جمهوری اسلامی حمله ایران به اسرائیل

دیگر خبرها

  • برگزاری تظاهرات تشکر از دفاع مشروع سپاه بعد از نماز جمعه
  • سپاه و ارتش در کنار هم دژ مستحکم برای صیانت کشور هستند
  • ارتش در کنار سپاه، دژ مستحکم صیانت از کشور و انقلاب است
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه
  • محفل انس قرآن کریم در پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد
  • ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است
  • پیام امیرعبداللهیان به فرماندهان بلندپایه نظامی کشور | عکس
  • راهپیمایی «جمعه خشم» در لرستان برگزار می‌شود
  • راهپیمایی موتوری و خودرویی مردم صالح آباد به مناسبت حمله ایران به اسرائیل + فیلم
  • راهپیمایی جمعه خشم در سراسر لرستان برگزار می‌شود