Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@18:50:16 GMT

۲ باغ‌ویلا در دزفول پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۷۷۸۶

۲ باغ‌ویلا در دزفول پلمب شد

حجت‎اله آریایی‎نیا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باغ‎ویلاهایی که مجوز خانه‎مسافر از اداره‎کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان را ندارند براساس قانون پلمب می‎شوند.

وی اظهارداشت: باتوجه به ایجاد شرکتی از سوی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول برای اعطای مجوز خانه‎مسافر لازم است متقاضیان و ماکان باغ‌ویلاها در راستای ساماندهی، نظارت و کنترل باغ ویلاها و خانه‎های ویلایی نسبت به پیگیری دریافت مجوز اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول افزود: بیمه شدن، استفاده از تعرفه‎های اشتراک‌ها و ثبت مشخصات مجموعه در سامانه رزرواسیون از مزایای کسب مجوز هستند. 

بیش از ۲ هزار باغ ویلا در شهرستان دزفول وجود دارد. 

برچسب‌ها گردشگری باغداری دزفول میراث فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری باغداری دزفول میراث فرهنگی گردشگری باغداری دزفول میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۷۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرم افزار لرستان سفر مترجم چند زبانه در سفر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت:طراحی و ساخت نرم افزار لرستان سفر با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان است و هم اکنون این برنامه به دو زبان انگلیسی و فارسی در دسترس عموم قرار دارد و تلاش داریم دو زبان عربی و ایتالیایی نیز به آن افزوده شود.
عطا حسن‌پور استفاده از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی در حوزه آموزش و برگزاری دوره‌های آموزشی هتل داری را از دیگر زمینه‌های همکاری مشترک این اداره‌کل و جهاد دانشگاهی عنوان کرد و افزود:تلاش برای ثبت ملی و جهانی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در اولویت‌ کاری  قرار دارد که در این زمینه غذای محلی «جگروز» و «چزنک» در فهرست میراث فرهنگی ناملموس کشور ثبت شد.
مدیرکل میراث فرهنگی لرستان گفت: با توجه به ظرفیت جهاد دانشگاهی لرستان در حوزه استارتاپ‌ها و مراکز رشد، آماده همکاری با این واحدبرای ساخت نرم افزار فروش صنایع دستی هستیم.

دیگر خبرها

  • ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز
  • انتصاب مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان
  • اصفهان شناسنامه کشور در بخش میراث فرهنگی است
  • راه‌ دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود
  • مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان معرفی شد
  • «کرم‌زاده» مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان شد+ سوابق
  • مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان اصفهان معرفی شد
  • نرم افزار لرستان سفر مترجم چند زبانه در سفر
  • مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان منصوب شد
  • مجموعه ریسباف در مسیر احیا/ اجرای بزرگ‌ترین طرح میراث فرهنگی کشور پس از انقلاب