Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@20:55:23 GMT

سعی کردم به خاطر پرسپولیس هم شده آرام باشم

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۷۸۵۳

سعی کردم به خاطر پرسپولیس هم شده آرام باشم

به گزارش صدای ایران، امید عالیشاه درست مقابل در خروجی باشگاه پرسپولیس قرار داشت و تنها مانده بود که برای بازیکنان این تیم دست تکان دهد و از لیست سرخپوشان خارج شود تا سرنوشت و آینده خود را در تیم‌های دیگری جستجو کند، اما به یک باره ورق برای امید چرخید و همه چیز عوض شد. البته گابریل کالدرون که این بازیکن را حدود یک ماه در لیست قرمز خود وارد کرده بود و حتی اجازه نمی‌داد شماره ۲ سرخپوشان از روی نیمکت، بازی‌ها را ببیند، از پرسپولیس رفت و دوران حضور یحیی گل محمدی روی نیمکت پرسپولیس شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین اتفاق باعث شد همه چیز عوض شود و سرمربی جدید تیم از مدیران باشگاه خواست تا اقدام به حفظ عالیشاه کنند و او را به لیست تیم برگردانند. به جای عالیشاه، این بار فرشاد احمدزاده بود که پرسپولیس جدا شد و به فولاد خوزستان پیوست. عالیشاه در این مورد گفت: واقعاً خوشحالم، خیلی خوشحالم و نمی‌توانم اندازه‌ای برای شادی ام در نظر بگیرم. من از ابتدای فصل تلاش کردم با وجود هر بی مهری که می‌بینم کارم را دنبال کنم. بازیکن حاشیه‌ای نبودم و نمی‌خواستم در پی هر اتفاقی، یک جنجال به راه بیندازم و البته آدم جنجالی هم نیستم، ولی سعی کردم به خاطر پرسپولیس هم شده، آرام باشم.»

عالیشاه اضافه کرد: «شاید در مورد من خیلی مسائل در آینده مشخص شود، اما کاری نکردم که مستحق این اتفاقات باشم. با این حال تصمیمات کادرفنی را پذیرفتم و در پرسپولیس با هر شرایطی که بود ماندم. امروز هم خیلی خوشحالم که ماندنی شدم. می‌خواهم در بازی‌های باقیمانده فصل، بهترین عملکرد را داشته باشم و بهترین بازیکن پرسپولیس باشم. در واقع هر روز استرس داشتم و نمی‌دانستم چه اتفاقی قرار است رخ بدهد، ولی امروز آزاد و سرشار از انگیزه هستم و می‌خواهم تا جایی که می‌شود، به تیم کمک کنم.»

این بازیکن ادامه داد: «از گل محمدی، مسئولان باشگاه و البته هواداران پرسپولیس بی نهایت ممنونم که در این روز‌ها بسیار به من کمک کردند. آن‌ها نشان دادند پرسپولیسی هستند و قدر کسانی که برای تیم زحمت کشیدند را می‌دانند. نمی‌خواهم مصاحبه‌های طولانی یا جنجالی داشته باشم و فقط می‌خواستم بگویم امید عالیشاه در ادامه فصل به یک بازیکن متفاوت تبدیل خواهد شد و امیدوارم آن‌ها هم با حمایت‌های خود به من کمک کنند تا در پرسپولیس یک مهره موثر باشم. انشاالله در کنار هم و با همدلی و یاری می‌توانیم یک قهرمانی دیگر به دست بیاوریم و این بار در کنار یحیی گل محمدی روی سکوی قهرمانی می‌رویم.»

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران امید عالیشاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس کالدرون گابریل کالدرون یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۷۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟

سرمربی پرسپولیس در برنامه این هفته فوتبال برتر به عنوان میهمان حضوری فاش کرد یکی از بازیکنانی که به او علاقه دارد، مهدی قایدی است.

گفته‌های اوسمار در مورد مهدی قایدی این ذهنیت را پیش آورد که باشگاه پرسپولیس فصل آینده برای جذب این بازیکن وارد عمل خواهد شد. مهدی قایدی که هم اکنون در اتحاد کلبا بازی می‌کند، بازیکن تیم شباب الاهلی است و فصل آینده هر تیمی خواهان به‌خدمت‌گیری این بازیکن باشد، باید ۲ میلیون دلار به باشگاه اماراتی پرداخت کند.

باشگاه پرسپولیس، اما با وجود پرداخت دو میلیون دلار به باشگاه شباب الاهلی قادر به جذب مهدی قایدی نخواهد بود. به این خاطر که مهدی قایدی بار‌ها و بار‌ها در صفحه شخصی‌اش نوشت: در ایران فقط برای استقلال بازی می‌کند؛ بنابراین حضور مهدی قایدی در تیم پرسپولیس دور از ذهن است.

در ماه‌های اخیر بحث حضور مهدی قایدی در تیم پورتو هم مطرح شده بود، اما پرس و جوی ما از اطرافیان باشگاه پورتو منجر به این خبر شد که باشگاه پرتغالی برنامه‌ای برای جذب مهدی قایدی به جای مهدی طارمی ندارد.


منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم