Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،رئیس فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد در خصوص انجام یک ماموریت پر مخاطره گفت: بعد از دریافت تماس روز سه شنبه مشخص شد خانمی ۴۷ ساله در روستای دلی مهتاب دچار ترومای شکم و دنده‌ها شده بود.   محسن جلیل افزود: پس از اعزام تیم‌های پزشکی به علت صعب العبور بودن مسیر و پوشش گسترده برف در جاده نیرو‌های اورژانس با زحمت زیاد به محل فوریت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  جلیل اظهار داشت : این ماموریت که از ساعت ۵ عصر روز سه شنبه آغاز شده بود و خودرو‌های اورژانس هم با بستن زنجیر چرخ نهایتا شب موفق به حضور بر بالین مصدوم شدند و پس از اقدامات اولیه، اما به دلیل عدم امکان برگشت پرسنل اورژانس در محل ماندند و صبح روز چهارشنبه اقدام به اعزام مصدوم به بیمارستان نمودند.   او ادامه داد: متاسفانه در مسیر برگشت با وجود استفاده از زنجیر چرخ خودروی اورژانس نتوانست ادامه مسیر دهد و با پاره شدن زنجیر چرخ‌ها، خودرو تا لب پرتگاه رفت، اما با تلاش پرسنل اورژانس نهایتا از سقوط خودرو به دره جلوگیری شد! این در حالی است که در مقطعی مجبور به پیاده کردن مصدوم شدیم!   چلیل افزود: کار سخت پرسنل اورژانس پس از طی مسافتی با پنچری چرخ خودرو بیشتر شد که با تلاش زیاد لاستیک خودرو تعویض شد!   اوگفت: انجام این ماموریت ۲۲ساعته توسط تیم عملیات ویژه اورژانس استان آقایان حیدرزاده و افضلی برای نجات جان خانم ۴۷ساله سقوط کرده از ارتفاع تقریبا ۴متری در روستای دلی مهتاب نهایتا در ساعت ۳ عصر روز چهارشنبه۹۸/۱۰/۲۵ با تحویل این مصدوم به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به پایان رسید.   رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان در پایان گفت: با وجود خطرات بسیار زیادی که گا‌ها در چنین عملیات‌هایی وجود دارد، اما پرسنل اورژانس بدون فوت وقت در جهت کمک رسانی اورژانسی به مصدومین اقدام خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث اورژانس علوم پزشکی بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۷۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار یک خانم در گردنه ماه پرویز یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمدامین نیکویی‌نژاد اظهار کرد: در ساعت۱۲ و ۴۳ دیروز ۹ فروردین ماه گزارش تلفنی مبنی بر سقوط خانم جوانی از کوه به واحد ارتباطات اورژانس استان اعلام که بلافاصه نزدیک‌ترین آمبولانس پایگاه اورژانس ۱۱۵ و بالگرد هوایی به محل حادثه اعزام شد.
نیکویی‌نژاد افزود: پس از رسیدن به مصدوم و معاینه کارشناسان فوریت پزشکی حاضر در صحنه مشخص شد مصدوم فاقد علایم حیاتی بوده و فوت کرده است.

دیگر خبرها

  • سقوط یک دستگاه پژو ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • میانگین ۵۵۵ میلیمتری بارش‌های سال آبی جاری در کهگیلویه وبویراحمد
  • سقوط مرگبار یک خانم در گردنه ماه پرویز یاسوج
  • سقوط مرگبار یک خانم از کوه در شهرستان بویراحمد
  • سقوط مرگبار خانم ۳۵ساله در گردنه«ماه پرویز» بویراحمد
  • نجات خانم کوهنورد ۳۵ ساله در ارتفاعات دربند
  • وحشتناک‌ترین تصادف نوروز ۱۴۰۳ ؛ ۹ سرنشین دو خودرو در آتش سوختند / تنها نجات یافته تصادف یک پسر ۵ ساله است /عکس
  • وحشتناک‌ترین تصادف نوروز ۱۴۰۳ ؛ ۹ سرنشین دو خودرو در آتش سوختند | تنها نجات یافته تصادف یک پسر ۵ ساله است | جزئیات و تصاویر
  • غرق‌شدگی خانم ۴۰ ساله در بویراحمد
  • مصدومیت ۱۲ نفر طی ۲ حادثه در خوزستان