Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب فرعباسی از کادر فنی تیم ملی امید تشکر کرد.

طرفداری- پس از حذف تیم ملی امید از انتخابی المپیک 2020، حبیب فرعباسی اعتقاد دارد که فرصت سوزی ها اجازه صعود را از آن ها گرفت.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حبیب فرعباسی در خصوص حضور خودش در ترکیب تیم امید و این بازی ها گفت:

ابتدا از آقای استیلی و همچنین حبیبی تشکر می کنم که نام من را در فهرست نهایی قرار دادند و به من اعتماد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم در حد توان خودم به این اعتماد پاسخ داده باشیم.

فرعباسی اضافه کرد:

وقتی آن اتفاق تلخ برای معراج افتاد و مصدوم شد همه ما ناراحت شدیم. به هر حال معراج برای این تیم مدت زیادی زحمت کشید و دروازه بان اول بود. همچنین مهدی نوراللهی هم مدت هاست در اردوی تیم امید حضور دارد. وقتی کادر فنی تصمیم گرفتند به من اعتماد کنند ابتدا از معراج و مهدی که به جز هم پست بودن رفیق و دوست نزدیک هستیم رخصت گرفتم چون در این تیم از من قدیمی تر بودند و زحمت کشیدند.

دروازه بان تیم امید اضافه کرد:

از کادر فنی تشکر می کنم که به من لطف داشتند و امیدوارم از عملکردم رضایت داشته باشند. تلاش کردم بهترین عملکرد را در این 3 بازی داشته باشم اما حیف که این تلاش و البته زحمت همه بچه ها منجر به صعود نشد.

فرعباسی افزود:

همه بچه ها ، بازیکنان و اعضای کادر شبانه روز برای این تیم زحمت کشیدند. واقعا فقط می توان گفت حیف شد. روز ما نبود و توپ ها به گل تبدیل نشد ، در غیر اینصورت با اختلاف زیاد چین را شکست می دادیم و به مرحله بعدی می رفتیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۷۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماریو گومز: نویر به اندازه مسی در تاریخ فوتبال اهمیت دارد

گومز در ستایش از هموطنش، چیزی کم نگذاشته است.

ماریو گومز بر این باور است که مانوئل نویر هم‌تراز با لیونل مسی، بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است.

طرفداری | به گزارش سایت گل، نویر در طول دوران حرفه‌ای خود جایگاه خود را به عنوان یک اسطوره واقعی در این ورزش تثبیت کرده است. او با آلمان قهرمان جام جهانی شده و عناوین متعددی را نیز با بایرن مونیخ به دست آورده است. این دروازه‌بان همچنین به دلیل مهارتش در بازی با پا و تمایلش برای خروج از محوطه جریمه، درک کلی از نقش دروازه‌بان را تغییر داده است.

گومز که در هر دو رده باشگاهی و ملی در کنار نویر بازی کرده است، این دروازه‌بان را مورد ستایش فراوان قرار داده و ادعا کرده که او به اندازه لیونل مسی تأثیر بسزایی روی فوتبال مدرن داشته است. این فوق ستاره آرژانتینی در نظر بسیاری، به عنوان بهترین بازیکن تاریخ شناخته می‌شود و در حال حاضر در تیم اینتر میامی در لیگ MLS بازی می‌کند. او باعث افزایش اعتبار این لیگ شده و با درخشش خود، تماشاگران زیادی را به ورزشگاه‌ها کشانده است.

گومز، ملی‌پوش سابق آلمان، در پادکست 'Phrasenmäher' به نشریه بیلد گفت:

من مانوئل نویر را از نظر اهمیت برای فوتبال، هم‌سطح با مسی قرار می‌دهم. نمی‌دانم که آیا همه ما از اهمیت دروازه‌بانی که کل این بازی را متحول کرد، به طور کامل آگاه هستیم. ما فقط بعد از ۲۰ سال متوجه این موضوع خواهیم شد. او دروازه‌بانی است که به همه فهماند پاها به اندازه دستان مهم هستند. تسلط او بر هر دو مورد فوق‌العاده است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • نقش مدیریت شهری در گذار شهر کلمبیایی از ترس به امید
  • یوونتوس به زحمت از شکست گریخت
  • رونمایی از بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس به انتخاب فیل فودن / عکس
  • آمار پرسپولیس برابر نفت آبادان؛ نرخ امید گل، مثل همیشه بالا! + عکس
  • از هر امری که مردم را نا امید کند بپرهیزید
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • توخل: در نیمه‌نهایی با بهترین باشگاه جهان بازی می‌کنیمتوخل
  • ماریو گومز: نویر به اندازه مسی در تاریخ فوتبال اهمیت دارد
  • تمام تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مردم می شود
  • امید شاخصه بارز آثار هنری توانخواهان بهزیستی اردبیل است