Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@19:53:05 GMT

نزاع همسایه‌ها موجب قتل شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۸۰۵۰

نزاع همسایه‌ها موجب قتل شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ حمید محمدی نسب فرمانده انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه امروز گفت: عصر دیروز در جریان یک دعوای محلی بین ۲ خانواده ماهی فروش در بازار ماهی فروشان کیاشهر، پدر ۶۵ ساله و پسر ۴۰ ساله یک خانواده بر اثر ضربات چاقوی پدر و پسر همسایه به قتل رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به نزاع همسایه‌ها، افزود: پس از این درگیری خونین که به علت اختلافات گذشته بین این ۲ خانواده ماهی فروش روی داد، قاتلان از محل متواری شدند و به یکی از دهستان‌های کیاشهر فرار کردند.

بیشتر بخوانید: قتل یک خانواده ۵ نفره در کوچصفهان/ پیگیری حقیقت ماجرا و دستگیری قاتل یا قاتلان ادامه دارد

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه در پایان تصریح کرد: با حضور به موقع ماموران انتظامی آستانه اشرفیه در کمتر از یک ساعت، این پدر و پسر بازداشت شدند و پدر ۵۱ ساله در بازجویی‌ها به قتل هر ۲ نفر اعتراف کرد.

 

انتهای پیام / ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۸۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلع مواد مخدر جوان ۲۵ ساله را تا یک قدمی مرگ کشاند

سرهنگ عبدالرضا خجسته گفت: شب گذشته مرد جوانی به علت مسمومیت شدید ناشی از مواد مخدر به یکی از مراکز درمانی شهر مشهد منتقل و موضوع از طریق عوامل انتظامی به مرکز ۱۱۰ گزارش شد.

وی اضافه کرد: با حضور ماموران کلانتری امام رضا(ع) در بیمارستان مشخص شد، جوانی ۲۵ ساله که از یکی از استان های جنوب شرق کشور قصد انتقال مواد مخدر به روش بلعی به شهر مشهد را داشت، به علت بازشدن بسته های مواد مخدر دچار مسمویت شدید شده بود.

فرمانده انتظامی ثامن ادامه داد: مرد جوان پس از انتقال به اتاق عمل با تلاش کادر درمان از مرگ حتمی نجات یافت و ۱۲۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک از معده‌اش خارج شد.

خجسته بیان کرد: پرونده قضایی در این خصوص تشکیل شد و متهم تا بهبودی در بخش مراقبت‌های ویژه و زیر نظر پلیس بستری است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • پیاده روی بر پل چوبی کیاشهر و زیارت مزار دکتر محمدمعین
  • دستگیری عاملان تیراندازی منجر به قتل در کهنوج 
  • ضیافت افطاری گروه جهادی شهید «یعقوب پرناک» در آستانه اشرفیه
  • منچسترسیتی در آستانه جذب بازیکنی دیگر از گروه سیتی فوتبال
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در کوهدشت
  • بلع مواد مخدر جوان ۲۵ ساله را تا یک قدمی مرگ کشاند
  • برپایی ایستگاه صلواتی در حرم سید جلال الدین اشرف آستانه اشرفیه
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • گروگان‌گیری در دولت‌آباد/ ۳ متهم از اتباع دستگیر شدند
  • خانواده‌ ای در اندونزی دسته‌ جمعی خودکشی کردند