Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@17:56:19 GMT

زمان پیش‌فروش بلیت‌های فیلم فجر

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۸۰۹۳

معاون اجرایی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر درباره پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره توضیحاتی را ارائه کرد. ناطقان:  به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، عزت الله علیزاده اعلام کرد: پیش فروش بلیت‌های سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر برای مخاطبان مردمی از ساعت 12 روز دوشنبه 30 دی‌ماه سال آغاز و تا ساعت 18 چهارشنبه دوم بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: سازمان‌ها و نهادها می‌توانند روزهای جمعه و شنبه (4 و 5 بهمن ماه) با مراجعه به سامانه فروش بلیت به آدرس www.Fajrticket.ir بلیت‌های مورد نظر را تهیه کنند.
معاون اجرایی جشنواره یادآور شد:‌ هر شخص مجاز خواهد بود تا با کدملی خود، دو سری بلیت از طریق سامانه به آدرس www.Fajrticket.ir پیش‌خرید کند.
علیزاده درباره تحویل بلیت‌ها نیز گفت: بلیت‌های کلیه افرادی که اقدام به  پیش‌خرید کرده‌اند، بر مبنای آدرس‌ و زمان‌های اعلام شده توسط متقاضیان در سامانه پیش‌فروش، در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه، 5 تا  7 بهمن‌ماه از طریق پیک تحویل داده خواهد شد.
 سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن‌ماه 1398 به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده برگزار خواهد شد. منبع: ایسنا برچسب ها: فیلم ، جشنواره فجر ، ناطقان ، بلیط ، پیش فروش

منبع: ناطقان

کلیدواژه: فیلم جشنواره فجر ناطقان بلیط پیش فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۸۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت فروش چارتری بلیت هواپیما در اربعین ۱۴۰۳

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سید کمال هادیان‌فر افزود: در اربعین امسال فروش بلیت پرواز چارتری نخواهیم داشت و به‌زودی ابلاغ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: افزایش قیمت بلیت هواپیما تا ۲ هفته دیگر

وی اضافه کرد: چالش‌های موجود در سفرهای اربعین نسبت به سال‌های گذشته بسیار کاهش یافته که از جمله آن‌ها می‌توان به کاهش ترافیک و زمان توقف‌ها در مسیر ایلام به مهران اشاره کرد.

هادیان‌فر موضوع تأمین و توسعه ناوگان مسافری در ایام اربعین را از مسائل مهم دانست و افزود: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای راهکارهای توسعه ناوگان و جذب اتوبوس‌ها به مدار را در این مدت بررسی کند تا در سفرهای اربعین برای سهولت تردد مسافران استفاده شود.

وی با بیان اینکه باید ظرفیت را متناسب با تقاضا افزایش دهیم، گفت: این امر در سفرهای نوروزی با کمک سازمان راهداری محقق شد و در سفرهای اربعین ۱۴۰۳ نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به دیدارها و گفت‌وگوهای اخیر با دولت عراق درباره تکمیل راه آهن شلمچه - بصره، یادآور شد: شرکت راه آهن حجم بیشتری از مسافر را از شهرهای پر جمعیت به‌سمت شلمچه هدایت کند تا مسافر بیشتری را از طریق ریل جابه‌جا کنیم و از ترددهای جاده‌ای بکاهیم.

هادیان‌فر ادامه‌داد: موضوع دیگری که در دیدار با هیئت عراقی مطرح شد، استفاده از ظرفیت حمل‌ونقل دریایی برای سفرهای اربعین بود که می‌توان با توجه به آمادگی دو کشور، از ظرفیت مسیر آبادان به واصلیه از طریق دریا برای جابه‌جایی مسافران اربعین بهره برد.

این مقام مسؤول تصریح کرد: در حوزه هوایی نیز دو موضوع دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف و افزایش پروازها در دیدار با وزیر حمل‌ونقل عراق مطرح شد و تلاش می‌کنیم این نرخ اضافه در فرودگاه نجف کاهش یابد.

توزیع عادلانه بلیت با نرخ مصوب از دیگر مواردی بود که مورد تأکید معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی قرار گرفت.

وی در حوزه تأمین سوخت نیز توضیح داد: نیاز است در طول ۲۶۰۰ کیلومتر مرز سفرهای اربعین، سوخت به‌اندازه کافی در اختیار خودروهای شخصی و ناوگان عمومی قرار گیرد.

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: باید بتوانیم تصادفات را به حداقل برسانیم که هشدارها و اطلاع‌رسانی‌ها نیز نقش مهمی در این خصوص ایفا می‌کند.

هادیان‌فر با تأکید بر اینکه در اربعین امسال هم هیچ پرواز چارتری نخواهیم داشت، گفت: این موضوع به‌زودی ابلاغ خواهد شد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1227307 برچسب‌ها قیمت بلیت هواپیما

دیگر خبرها

  • جزئیات فروش ون اینرودز توسط بهمن موتور
  • سازمان هواپیمایی: شرکت‌ها باید به امور مسافران خود رسیدگی کنند
  • آغاز فروش ون‌ اینرودز توسط بهمن موتور (+ جدول فروش و قیمت)
  • ممنوعیت فروش چارتری بلیت هواپیما در اربعین ۱۴۰۳
  • زمان بلیت‌فروشی دیدار سپاهان و ذوب‌آهن مشخص شد
  • ون‌باری اینرودز به فروش می‌رسد
  • رکوردداران کنسرت موسیقی در سال ۱۴۰۲
  • خواننده‌ای که رکورد اجرای کنسرت در ایران را شکست
  • زمان پخش فصل سوم «سرزمین مادری» مشخص شد +فیلم
  • با رکوردداران کنسرت موسیقی در سال ۱۴۰۲ آشنا شوید