Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@23:32:50 GMT

قهرمانی پریسا عرب در دوی نیمه ماراتن جام هرمز

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۸۳۰۱

قهرمانی پریسا عرب در دوی نیمه ماراتن جام هرمز

مسابقه دوی نیمه ماراتن بانوان جام هرمز با قهرمانی پریسا عرب خاتمه یافت.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مسابقه دوی نیمه ماراتن جام هرمز صبح امروز (پنجشنبه) با حضور بانوانی از استان‌های مختلف در جزیره هرمز برگزار شد.  

در پایان این رقابت که به مسافت 21 کیلومتر برگزار شد، پریسا عرب از تهران با زمان 1:25.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

12 ساعت به مقام قهرمانی رسید و برنده جایزه 14 میلیون تومانی شد. وی همچنین به دلیل آنکه زودتر از 90 دقیقه رقابتش را تمام کرد، 250 هزار تومان نیز جایزه گرفت.

 

به دنبال پریسا عرب، فاطمه میریان از اصفهان با زمان 1:35.53 ساعت به مقام نایب قهرمانی رسید و فاطمه سرشتی از تهران با زمان 1:36.37 ساعت به مقام سوم دست یافت. ضمن اینکه به نفرات دوم و سوم به ترتیب 10 و هفت میلیون تومان جایزه نقدی اهدا شد.

 

مسابقه دوی ماراتن جام هرمز در بخش مردان نیز صبح فردا برگزار می‌شود.

دو و میدانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۸۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشویق ایسلندی تیم ملی پس انجام دو ماموریت

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی پس از صعود مقتدرانه از دور گروهی که با سه پیروزی برابر افغانستان، بحرین و کویت و با به ثمر رساندن 12 گل زده و 4 گل خورده رقم خورد، در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف قرقیزستان رفته بود که در مرحله گروهی توانسته بود بالاتر از تیم‌هایی نظیر کره‌جنوبی، ژاپن و تاجیکستان صدرنشین شگفتی سازی کند و صدرنشین لقب بگیرد. 

شاگردان شمسایی در این مسابقه اجازه ادامه شگفتی سازی به قرقیزها ندادند و خیلی زود برتری خود را به حریف دیکته کردند و اگرچه در ابتدای بازی پس از گل بهروز عظیمی به تساوی کشانده شد، اما در ادامه تیم ملی 5 گل دیگر زد تا صعودی آسان را به مرحله نیمه نهایی تجربه کند.

در مرحله بعدی تیم ملی باید به مصاف برنده ویتنام و ازبکستان برود که احتمالا ازبکستان خواهد بود. اما نکته قابل توجه پس از قطعی شدن پیروزی برابر قرقیزستان قطعی شدن سهمیه صعود ایران در جام جهانی 2024 ازبکستان بود که چند ماه دیگر در سه شهر این کشور برگزار خواهد شد.

پس از پایان این مسابقه هوادارانی که در سالن برگزاری مسابقه در بانکوک حضور داشتند به تشویق وحید شمسایی و شاگردانش پرداختند تا آنها را با روحیه بالایی آماده مصاف نیمه نهایی و حضور در فینال مسابقات کنند.

دیگر خبرها

  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • تشویق ایسلندی تیم ملی پس انجام دو ماموریت
  • «خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور با حضور ۱۷۵۱۴ نفر در قم
  • بازگشت غول زرد لیگ برتر به فرم قهرمانی
  • مفت بازی سرخ؛ ۴‌سهل‌انگاری نابخشودنی پرسپولیس
  • پنج فوتبالیستی که ماراتن را تجربه کرده‌اند (عکس)