Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@16:23:16 GMT

شهادت «سردار سلیمانی» در قیمت ارز و نفت اثر گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۸۴۲۱

شهادت «سردار سلیمانی» در قیمت ارز و نفت اثر گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور امروز(پنج شنبه) در پنجاه و نهمین مجمع عمومی بانک مرکزی، گفت: یک فرمانده نظامی ما به دست آمریکایی ها ترور می شود واثر این شهادت در کل منطقه و جهان جلوه دارد.  

وی تاکید کرد: اینجا بانک مرکزی است و این شهادت حتی در قیمت ارز، نفت، بورس و همه بازارهای مالی دنیا اثر گذاشت و از نظر روانی، فکری و سیاسی کل منطقه را تحت تاثیر قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور گفت: اینکه مردم مسلمان از کشمیر تا آفریقا همدردی کنند حادثه کم نظیری است که قدرت نظام را نشان می دهد که یک انسان خدوم و نقش آفرین در منطقه چگونه دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده است.

تکمیل می شود...

کد خبر 4827167 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن روحانی بانک مرکزی ایران ایالات متحده آمریکا قاسم سلیمانی مجلس شورای اسلامی ایالات متحده آمریکا محمدجواد ظریف سردار سلیمانی ایران محمد جواد ظریف انتقام سخت موشکی سپاه پاسداران شورای نگهبان هیئت دولت حجت الاسلام حسن روحانی حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۸۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ارزش پول افغانی در سال ۱۴۰۲

سخنگوی بانک مرکزی افغانستان از افزایش ۱۷ درصدی ارزش پول افغانی در برابر اسعار خارجی در سال ۱۴۰۲ خبر داده است.

‏حسیب‌الله نوری افزود در سال گذشته۵.۲ میلیارد افغانی پول‌های مندرس آتش‌زده شده و بجای آن بانکنوت‌های جدید وارد بازار شده است.

این بانک از شهروندان کشور خواسته است تا در حفظ و نگهداری بانکنوت‌های جدید توجه کنند تا از مندرس شدن زودهنگام آن جلوگیری شود.

پیش از این نیز هدایت الله بدری، رئيس «بانک مرکزی افغانستان» طالبان اعلام کرده بود: این بانک با در پیش گرفتن «سیاست‌های معقول» و مشورت با «کارشناسان اقتصادی» توانسته است ارزش افغانی در برابر ارز‌های خارجی را مدیریت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • حمله اردوغان به ساکتان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی
  • سوئیفت و راه‌اندازی پلتفرم جدید برای ارز دیجیتال بانک‌های مرکزی
  • تورم انگلیس ماندگار است؟
  • نرخ جدید سود سپرده های بانکی در سال جاری + جزئیات
  • ارزیابی ۱۱۵ چهره اقتصادی از عملکرد بانک مرکزی در سال ۱۴۰۲
  • روحانی: تمام وزرا را بدون استثنا با رهبری چک کردم | سردار سلیمانی درخواست وزیر دفاع سپاهی کرد
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • افزایش ارزش پول افغانی در سال ۱۴۰۲
  • بانک مرکزی اروپا: منتظر موج تورمی مواد غذایی باشید!
  • دوره‌ تیره و تار بانک مرکزی آمریکا