Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرج‌الله شکوهی‌پور از بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش یابی جوی استان خبر داد و اظهار داشت: از ظهر روز جمعه شاهد نفوذ تدریجی سامانه ناپایدار به نواحی جنوب غرب ایران و تداوم فعالیت آن طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته پیش رو خواهیم بود.

وی اضافه کرد: با فعالیت این سامانه ضمن افزایش سرعت وزش باد و پوشش ابر، به تناوب در سطح استان وقوع بارش باران، وزش باد نسبتاً شدید، گاهی رگبار باران و رعد و برق و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: با فعالیت این سامانه شاهد وزش باد نسبتاً شدید، مواج و متلاطم شدن دریا، بارش باران، گاهی رگبار باران و رعدوبرق با احتمال ریزش تگرگ از بعدازظهر روز جمعه تا انتهای وقت یکشنبه در خلیج فارس و سطح استان خواهیم بود.

وی بیان کرد: روزهای شنبه و یکشنبه در برخی نقاط استان به سبب بارش باران گاهی رگبار باران و رعدوبرق احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی وجود دارد.

شکوهی‌پور افزود: تصیه می‌شود به سبب وزش باد نسبتاً شدید و تلاطم دریا، از ترددهای دریایی بویژه تردد شناورهای کوچک و تفریحی و مسافری طی این مدت اجتناب شود.

وی ادامه داد: به سبب بارش باران و احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی و همچنین احتمال ریزش تگرگ، ضمن اقدامات پیشگیرانه جهت عدم اختلال در ترددهای شهری، نسبت به حفاظت از محصولات کشاورزی اقدامات لازم اندیشیده شود.

کد خبر 4827180

منبع: مهر

کلیدواژه: خلیج فارس بوشهر قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بوشهر شهرکرد ایلام تعطیلی مدارس گرگان قزوین مراسم تشییع سیل سیستان و بلوچستان سپاه پاسداران شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۸۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی ۳۱ فروردین ۱۴۰۳/ ورود سامانه بارشی جدید از یکشنبه به ایران

آفتاب‌‌نیوز :

براساس آخرین وضعیت جوی کشور، امروز جمعه (۳۱ فروردین) برخی نقاط واقع در شمال غرب و غرب کشور همچنین در ارتفاعات البرز مرکزی، غرب اصفهان، شمال فارس و چهارمحال و بختیاری افزایش ابر و رگبار باران و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

 فردا شنبه (یکم اردیبهشت) در غرب سواحل دریای خزر، اردبیل، شمال شرق آذربایجان شرقی، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال و شرق فارس، شمال هرمزگان، ارتفاعات کرمان و مناطقی از اصفهان و یزد وقوع رگبار باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

 بعداز ظهر یکشنبه (۲ اردیبهشت) با ورود سامانه بارشی از غرب به‌تدریج بارش باران در مناطقی از غرب، شمال غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی آغاز می‌شود؛ همچنین در ارتفاعات البرز مرکزی، شمال فارس رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

 امروز (۳۱ فروردین) در مناطق کوهستانی رگبار تگرگ و در مناطقی از نوار شرقی وزش باد شدید همراه با خیزش گردوغبار دور از انتظار نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • هواشناسی آذربایجان‌غربی نسبت به بارش رگبار باران و رعد و برق هشدار داد
  • هواشناسی ۳۱ فروردین ۱۴۰۳/ ورود سامانه بارشی جدید از یکشنبه به ایران
  • ورود سامانه بارشی جدید از یکشنبه در غرب کشور
  • آخرین وضعیت آب‌وهوا؛ ورود سامانه بارشی جدید از یکشنبه در غرب کشور
  • پیش‌بینی رگبار باران در چهارمحال و بختیاری
  • رگبار باران و باد شدید در ۹ استان / ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / امروز و فردا در کدام استان‌های کشور باران می‌بارد؟
  • سهم کیش از سامانه بارشی اخیر ۷۰ میلی متر باران
  • اعلام میزان بارش‌ها در استان یزد
  • میزان بارش ها در استان یزد اعلام شد