Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: سپاه استان خراسان جنوبی و کرمان به‌عنوان معین سیستان و بلوچستان تعیین شد و کمک‌های مردم استان از طریق این قرارگاه با اولویت به‌دست مردم می‌رسد. ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مهدی هنری رئیس بسیج سازندگی استان به همراه سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) جهت بازدید از مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان در چابهار حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه خراسان جنوبی و رئیس بسیج سازندگی استان به همراه ریاست سازمان بسیج مستضعفین و مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور از روستاهای سیل‌زده شهرستان چابهار و سرباز بازدید کرده و پس از بررسی میدانی آخرین وضعیت جلسه جمع‌بندی برگزار و قرارگاه پشتیبانی از سپاه سیستان و بلوچستان تشکیل شد.

تکرار/ گزارش ویدئویی تسنیم از سیل‎زدگان بلوچستان| بحران سیلاب در جنوب سیستان بلوچستان /‌ وضعیت خوب نیست + فیلمگزارش ویدئویی تسنیم از سیل‎زدگان بلوچستان| بحران سیلاب در جنوب سیستان بلوچستان / آقایان مسئول وضعیت خوب نیست + فیلمگرگان| کشف 75 درصد موادمخدر کشور در سیستان بلوچستان،‌ یزد، فارس‌، کرمان و هرمزگان

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: قرار است سپاه استان خراسان جنوبی و کرمان به‌عنوان معین سیستان و بلوچستان تعیین شده و کمک‌های مردم استان از طریق این قرارگاه با اولویت‌بندی و تقسیم‌بندی روستاها به دست مردم سیل‌زده برسد.

هنری افزود: با توجه به آسیب جدی به راه‌های روستایی و پل‌ها و قطع ارتباط زمینی برخی روستاها تعدادی از دستگاه‌ها و ماشین‌آلات سنگین نیز از استان به منطقه اعزام و در اختیار سپاه سیستان و بلوچستان قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: با وجود  آمادگی بیش از 300 نفر از جهادگران استان برای اعزام اما با توجه به حضور بیش از 3500 نفر از جهادگران در منطقه و مشارکت فعال مردم این روستاها، فعلا نیازی به اعزام گروه‌های جهادی نیست و در صورت نیاز قرارگاه پس از فروکش کردن کامل آب اعزام انجام می‌شود.

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی افزود: بررسی و جمع‌بندی واحدهای مسکونی تخریبی و یا تعمیری در حال انجام بوده که پس از مشخص شدن آن در صورت توافق در زمینه کمک به ساخت و مرمت منازل نیز همکاری می‌شود.

هنری بیان کرد: جمع آوری کمک‌های مردم نوع دوست استان از روز گذشته توسط رده‌های مختلف بسیج و سپاه در استان آغاز شده که با توجه به نیاز مبرم مردم عزیز این مناطق به کمک‌ها از عموم مردم استان درخواست می‌شود کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج در سطح استان تحویل دهند.

وی افزود: در زمینه کمک‌های غیرنقدی اقلام خوراکی مانند برنج، روغن، حبوبات، قند و چای، خشکبار، کنسروجات، آب معدنی و وسایل گرمایشی پتو و کاپشن در اولویت است.

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: تاکنون یک کامیون آرد به سمت منطقه ارسال شده و یک کامیون پتو و وسایل گرمایشی و خوراکی نیز آماده ارسال است.

هم استانی‌های عزیز می‌توانند کمکهای نقدی را به شماره کارت 5892_1012_1448_5209 به نام حوادث غیرمترقبه سازمان بسیج واریز کنند.

انتهای پیام /254/ح

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۸۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت جهادگران در ایام نوروز همانند دفاع مقدس است

فرمانده سپاه استان قم، گفت: فعالیت جهادگران عرصه‌ سازندگی و محرومیت‌زدایی در ایام نوروز و با زبان روزه همانند دوران دفاع مقدس است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، سردار محمدرضا موحد، فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم با حضور در روستاهای قلعه‌چم، علی‌آباد و خلج آباد از توابع این استان، از فعالیت گروه‌های جهادی در ایام نوروز بازدید و از جهادگران تقدیر و تشکر به عمل آورد.

فرمانده سپاه استان قم در این بازدید ضمن خداقوت به جهادگران عرصه‌ سازندگی و محرومیت‌زدایی، فعالیت جهادگران در ایام نوروز را همانند دوران دفاع مقدس دانست.

وی گفت: جهادگرانی که در تعطیلات نوروزی و با زبان روزه جهاد می‌کنند، قطعا دفاع مقدسی را در این برهه‌ سخت اقتصادی رقم می‌زنند که کاملا ستودنی و قابل ستایش است.

موحد بیان کرد: حرکت زیبای جهادگران در شروع سال جدید و همزمان با ماه رمضان برکتی را در زندگی آنها ایجاد می‌کند که برای خودشان قابل لمس خواهد بود.

فرمانده سپاه استان قم در جمع جهادگران به ارتباط آنها با همدیگر در ایام جهاد اشاره و بیان کرد: در این اردوها شما جهادگران ضمن خدمت به مردم و ارتباط‌گیری با همدیگر به خدمت خود نیز در آمدید، چون این جهاد قبل اینکه خدمت‌رسانی به مردم باشد در واقع خدمت‌رسانی به تزکیه خودتان است و باید قدر لحظات زیبای جهاد و عهد خدمت در سازندگی را بدانید تا قبل ساختن آن خانه‌ محروم و آن مدرسه، خودتان ساخته شوید.

وی تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی، عمرانی، پزشکی که جهادگران در ایام پر شور و نشاط نوروز در راستای جهاد و خدمت با همدلی انجام می‌دهند خدماتی است در جهت محرومیت‌زدایی که ستودنی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امشب و فردا؛ این استان‌ها سرد و بارانی هستند
  • ارائه ۲۵ هزار خدمت به مردم طی نوروز توسط گروه‌های جهادی
  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • فعالیت جهادگران در ایام نوروز همانند دفاع مقدس است
  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • تامین تجهیزات عمرانی برای تقویت گروه های جهادی سازندگي
  • تقویت گروه های جهادی با تامین تجهیزات عمرانی
  • بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس منشا خدمت ویژه باشد
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی