Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم در دیدار با جمعی از مسئولان معاونت توسعه و منابع انسانی این دانشگاه بر لزوم ایجاد ساختمان ویژه برای سلف مرکزی دانشگاه تاکید کرد و حمایت مسئولان را در راستای تحقق این هدف خواستار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مفدا، نشست مشترک معاونت توسعه و منابع انسانی و معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم صبح امروز پیرامون رفع مشکلات مالی و پرداختن به پروژه‌های عمرانی در دفتر معاونت توسعه این دانشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتدای این نشست  بابک فرزین‌نیا معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه به خروج سلف دانشجویی از ساختمان دانشکده پزشکی و پیراپزشکی اشاره کرد و گفت: با درخواست مسئولان مجتمع پردیس برای راه‌اندازی سالن آزمون الکترونیک و جانمایی که در واحد آموزش دانشکده پزشکی انجام شده است سلف سرویس از محل کنونی باید جابه جا شود.

وی از ساخت آشپزخانه صنعتی و سلف سرویس در مجتمع دانشگاهی پردیس علوم پزشکی به عنوان یک پروژه در دست اقدام یاد و عنوان کرد: با توجه به شرایط مالی موجود متاسفانه نمی‌توانیم پروژه جدید عمرانی را در سطح دانشگاه دنبال کنیم، اما امیدواریم با کمک‌های مالی که در آینده وزارت بهداشت و درمان به این دانشگاه می‌کند بتوانیم آشپزخانه صنعتی و سلف سرویس را در جانمایی که در نقشه اصلی این مجتمع موجود است احداث کنیم.

پارسا رئیس اداره بودجه دانشگاه علوم پزشکی به برخی از اعتبارات و تخصیص‌های نشان‌دار از طرف وزارت بهداشت و درمان اشاره کرد و ادامه داد: برخی از مبالغی که به معاونت‌های دانشگاه علوم پزشکی اختصاص داده می‌شود نمی‌توان جای دیگری هزینه کرد و این مبلغ صرفا باید در راستای تعریف اختصاص یافته هزینه شود.



معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه نیز طی سخنانی عنوان کرد: معاونت دانشجویی و فرهنگی به دنبال رفاه و آسایش دانشجویان است و همیشه به دنبال ساخت یک ساختمان به عنوان سلف مرکزی بوده، اما این امر به علت وجود مشکلات مالی که در سطح کشور با آن روبرو هستیم تا این لحظه محقق نشده است.

سمیرا حاجی صادقی از اعتبارات تازه تخصیص داده شده از طرف وزارت بهداشت به این معاونت یاد کرد و گفت: ما در زمینه‌های مختلفی برای این مبلغ برنامه داریم، اما در اولویت ساخت یک سلف را در دستور کارهایمان قرار داده‌ایم درحالی‌که این مبالغ نمی‌تواند مشکلات ما را به صورت کامل حل کند و امیدواریم معاونت توسعه دانشگاه و همچنین اداره بودجه بصورت ویژه تری به مسائل و مشکلات ما نگاه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی قم معاون فرهنگی و دانشجویی آشپزخانه صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۸۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه کمی و کیفی خدمات آزمایشگاهی در فارس

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز  در مصاحبه با خبرنگار  خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی گفت: در حال حاضر در بخش درمان استان فارس حدود ۳۳۰ آزمایشگاه تشخیص بالینی خدمات تخصصی و فوق تخصصی به مراجعه کنندگان خدمات ارائه می‌دهند.
دکتر مهرداد شریفی افزود: پارسال حدود ۲۹ میلیون مورد خدمات آزمایشگاهی در آزمایشگاه‌های دولتی و خصوصی استان فارس ارائه شده است که این آمار نشان از توسعه کمی خدمات آزمایشگاهی دارد.

وی افزود: درکنار توسعه کمی خدمات آزمایشگاهی، کیفیت این خدمات هم افزایش یافته است و خدمات نوین و پیشرفته از جمله آزمایش‌های سلولی و مولکولی که نیاز به فناوری پیشرفته دارند در آزمایشگاه تعدادی از بیمارستان‌های دانشگاهی استان در حال ارائه است.
وی افزود: با توجه به اینکه استان فارس و شهر شیراز قطب گردشگری سلامت است و از آنجا که کشور‌های حاشیه خلیج فارس امکان انجام برخی آزمایش‌های فوق تخصصی را ندارند و بیماران یا نمونه‌های آنها را به کشور‌های اروپایی ارسال می‌کنند، بسته خدمات آزمایشگاهی در شهر شیراز برای گردشگران سلامت آماده شده است.
دکتر شریفی افزود: بهره‌مندی از فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در تشخیص‌های آزمایشگاهی در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی شیراز است.
امروز، ۳۰ فروردین، زاد روز حکیم جرجانی به عنوان روز علوم آزمایشگاهی نام گرفته است.
زین‌الدین ابوالفضائل اسماعیل بن حسین جرجانی معروف به سید اسماعیل و ملقب به حکیم جرجانی در سال ۴۳۴ هجری قمری در شهر گرگان چشم به جهان گشود و در زمینه طب و پزشکی تحصیل کرد. تألیف ذخیره خوارزمشاهی که شامل مهمترین مباحث و مطالب پزشکی به صورتی جامع و قابل فهم است موجب شد تا حکیم جرجانی مکتب ملی فارسی نویسی را بنیان گذاری کند. تحقیقات گسترده این حکیم درباره خون و مایعات بدن در راستای تشخیص انواع بیماری‌ها، سالروز تولد او را در تقویم ایران به روز آزمایشگاه و علوم آزمایشگاهی اختصاص داد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌ نام وام شهریه دانشجویان
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی پنجاه واحدی پسرانه دانشگاه سمنان
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • توسعه کمی و کیفی خدمات آزمایشگاهی در فارس
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد