Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانگوروهای نجات یافته از آتش سوزی در بیمارستانی در "کویینزلند" استرالیا/ رویترز تظاهرات معترضان لبنانی در مقابل مقر پلیس در بیروت/آسوشیتدپرس کارناوال خیابانی در شهر "هاوانا"(پایتخت) کویا/ EPA شاهزاده ویلیام (نوه ملکه بریتانیا) با همسرش در حال درست کردن یک "میلک شِیک" در رستورانی در شهر "بردفورد" بریتانیا/ رویترز حامیان ترامپ در سالن سخنرانی انتخاباتی او در شهر میلواکی" در ایالت "ویسکانسین" آمریکا/ رویترز تجمع معترضان ضددولت در شهر طرابلس لبنان در مقابل یک صرافی با درخواست توقف مبادله دلار/ خبرگزاری فرانسه سربازان نیروی دریای کره جنوبی در حال تمرینات ورزشی در دریا/ EPA پخت یک غذای سنتی "تامیل"های هندی در جریان یک جشنواره آیینی در شهر بمبئی/ EPA روزنامه نگاران روس در حال تماشای پخش زنده نطق سالانه ولادیمیر پوتین رییس فدراسیون روسیه در مجمع فدراسیون / مسکو/ ایتارتاس مرحله دهم رقابت‌های "رالی داکار" در عربستان سعودی/ خبرگزاری فرانسه آلودگی هوا در شهر "آمریتسار" هند/ خبرگزاری فرانسه پناهجویان هندوراسی در راه عزیمت به مرز ایالات متحده آمریکا/ خبرگزاری فرانسه چهل و دومین روز اعتراضات و اعتصابات سراسری علیه قانون جدید بازنشستگی در فرانسه/ خبرگزاری فرانسه جلسه ناهار کاری ترامپ و معاون رییس جمهوری چین در کاخ سفید برای امضای توافقنامه تجاری بین دو کشور/ خبرگزاری فرانسه مراسم یادبود قربانیان کانادایی- ایرانی هواپیمای اوکراینی که هفته گذشته در نزدیکی تهران سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/ ونکوور کانادا/ رویترز لینک کوتاه: asriran.com/002yTK مطالب مرتبط دیدنی‌های امروز؛ از مناظره نامزدهای دموکرات آمریکا تا "رالی داکار" در عربستان سعودی

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دیدنی های امروز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۸۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کند.

این وزارتخانه تاکید کرد که فعالیت‌های دفاعی ایران را هدف قرار داده است.

رویترز همچنین گزارش داد: انگلیس اشخاص و نهادهای مربوط به بخش دفاعی ایران را تحریم می‌کند.

وزارت امور خارجه انگلیس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که دو شخص و چهار شرکت مرتبط با شبکه تولید پهپاد در ایران را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است.

به نظر می‌رسد این تحریم‌های انگلیس و آمریکا نیز مانند تحریم‌های گذشته کشورهای غربی علیه کشورمان به بهانه حمایت از جریان‌های محور مقاومت در منطقه و عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی با استفاده از موشک‌ها و پهپادهای مختلف و همچنین در راستای حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی صورت می‌گیرد.

کد خبر 6088709

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • دیدنی های امروز؛ از سالگرد نسل کشی ارامنه تا اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسراییلی دانشگاه های آمریکا تا اوضاع غزه
  • دیدنی های امروز؛ از دادگاه ترامپ تا تولد لنین
  • مدرس حوزه: اکثر خودکشی‌های اخیر مولود فقر است
  • مدرس حوزه علمیه: اکثر خودکشی‌های اخیر مولود فقر است
  • «اکثر خودکشی‌های اخیر در ایران مولود فقر و جیب خالی است»
  • مدرس حوزه علمیه قم : اکثر خودکشی‌های اخیر در ایران مولود فقر و جیب خالی است/ «هیچ توصیه‌ای نداریم که فرد خودکشی‌کننده در قبرستان عمومی دفن نشود»