Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصویربرداری فیلم کوتاه"نگاه بی پایان" به کارگردانی و تهیه کنندگی "محمد ایوبی" به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، مرحله فیلمبرداری فیلم کوتاه"نگاه بی پایان" به کارگردانی محمد ایوبی با فیلمبرداری آخرین سکانس در آبادان به اتمام رسید.

این فیلم کوتاه که در دو کشور ایران(شهرستان آبادان) و انگلستان(لندن) تصویربرداری شده است، داستان دختر بچه یمنی است که تلاش می کند پدر خود را که در جریان"جنگ یمن" کشته شده، دفن کند ولی خودش هم جزو غنایم جنگی از سرزمین خودش دور می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمنامه این اثر کوتاه توسط "مهرنوش خرسند"(نویسنده واکنش پنجم ) و "اندرو کارتمل"(نویسنده دکتر هو) به رشته تحریر در آمده و "کنت پان"، تدوینگر(never sayy never again) به عنوان تدوینگر و "جو کرئیمر" آهنگساز فیلم(Mission impossible) نیز آهنگساز این اثر خواهند بود.

مشهورترین بازیگر این فیلم کوتاه؛ "استوران راجر" بازیگر سریال(Game of Thrones بازی تاج و تخت) است.

محمد ایوبی، کارگردان ایرانی - انگلیسی این فیلم کوتاه در گفت و گو با خبرنگار برنا در خصوص ساخت این فیلم اظهار کرد: فیلم"نگاه بی پایان" تنها در مورد خسارت‌های جنگ اعم از ویرانی کشور، آواره و بی سرپناه کردن خانواده ها و تغییر دادن سرنوشت کودکان نیست، بلکه در نگاهی وسیع تر به تاراج و به غارت تمام دارایی مردمی می پردازد که مورد حمله بی رحمانه متجاوزگران قرار می گیرند.

گروه ساخت این فیلم کوتاه در بخش انگلستان شامل مارک وینگز(مدیر تصویربرداری)، جاویر کارلوس(صدا بردار)، کروتنی اندروز و استوارت ونت(دستیاران تصویر)، زک برون(نورپرداز) و استفانو ارجنزانو(جلوه های ویژه) هستند.

در همین راستا بازیگران خارجی این فیلم کوتاه را استوران راجر، ویلیام ترنر، جو اندرسون و هلیا ایوبی تشکیل داده اند.

همچنین گروه ایرانی ساخت این اثر کوتاه که در شهرستان آبادان فیلمبرداری شد، شامل عماد سلمانیان(مدیر تصویربرداری)، علیرضا دریادل(ادیتور)، میلاد جعفری و محمد سلمانیان(دستیاران تصویر)، مرضیه محبوبی(عکاس)، فاطمه سادات سید عزیزی(مدیر تولید و دستیار یک کارگردان)، ودیان زویداوی و محمدرضا اسماعیلی(دستیاران کارگردان) و سمیرا احمدی(گریمور) می شوند.

زینب غباشی فرد، محمد رضا غباشی فرد، اسماعیل غباشی فرد، رضا غباشی فرد، سحر مقدم، ستایش تنگسیری، سعیده پورشیخی، اسماعیل محمدی، سمیرا احمدی،حسین پورحسینی، بهرام افروز بازیگران ایرانی این فیلم ایرانی انگلیسی هستند.

لازم به ذکر است که محمد ایوبی پیش از این فیلم های کوتاه "the moment final"،"mood"، "Travel Republic"و "The nike of time" را ساخته است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بازی پدر کودکان یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۸۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعدی، زبان هویت انسان مسلمان ایرانی است

محمد هادی ایمانیه به‌مناسبت یک اردیبهشت روز بزرگداشت سعدی شیرازی پیامی بدین شرح صادر کرد:

«منت خدای را عزّ و جل»

«گویند مگو سعدی، چندین سخن از عشقش‌
می‌گویم و بعد از من، گویند به دوران. ها»

یادروز سعدی شیرازی موسم گرامیداشت انسان است. چرا که سعدی، زبان هویت انسان مسلمان ایرانی است، شرف انسان را در همراهی و همدردی می‌داند و همه را به عشق، این عنصر وحدت بخش و کیمیای کامیابی فرا می‌خواند.

چه آن‌گاه که عشق معبود ازلی را نغمه ساز می‌شود که «به جهان خرم از آنم که جهان خرم از اوست، عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست»

چه آن زمان که عشق این جهانی را باز می‌نماید که «یاد دارم که در ایام جوانی گذر داشتم به کویی و نظر با رویی...» و چه آن‌گاه که عشق خود را خلاصه می‌کند در دوستی حضرت محمد مصطفی (ص) و خاندان ایشان که «سعدی اگر عاشقی کنی و جوانی، عشق محمد بس است و آل محمد» و استادی که سخن فارسی را به مصدری نشانده که هر صاحب ذوقی را به هوای برخورداری از شهد کلام و شیوایی گفتار، به فارسی آموزی بر می‌انگیزد.

در آستانه نخستین روز‌های اردیبهشتی فارس که به نیکی افتخار گرامی‌داشت ایشان را به جان نشانده است شایسته می‌دانم بهترین تبریک و عرض خجسته باد خود را پیشکش همهٔ فارسی زبانان جهان، خاصه هم وطنان گرانمایهٔ خویش سازم.

باشد که تک تک ما در پاسداشت گنجینهٔ بی‌بدیل زبان و ادب پارسی، سهم خود را بکوشیم و بهرهٔ خود را دریابیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • سعدی، زبان هویت انسان مسلمان ایرانی است
  • پرسپولیس با ذخیره‌ها تیم رضا عنایتی را شکست داد
  • پایان حرفه رکورددار شنای مسافت کوتاه جهان
  • اتمام ۵۳ پروژه اقتصادی تا پایان دولت در خراسان رضوی
  • تاکید بر اتمام طرح عظیم راه آهن اردبیل تا پایان سال
  • معاون رئیس‌جمهور پاسگاه محیط‌‍‌بانی مهدیشهر را بهره‌برداری کرد
  • گلزن پرسپولیس به نفت در اختیار تارتار
  • بهره برداری از عملیات تعریض مرحله نخست پل فلاورجان تا پایان سال
  • معرفی داوران مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!