Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@04:32:56 GMT

بم به مصاف حریف قعر جدولی اش می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۹۱۹۶

بم به مصاف حریف قعر جدولی اش می‌رود

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه ۲۷ دی ماه ساعت ۱۰ صبح با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های بم، اصفهان، کرج، ایلام، ارومیه و شیراز پیگیری می‌شود، در حساس‌ترین بازی این هفته تیم وچان کردستان و پالایش گاز ایلام به مصاف یکدیگر می‌روند و تیم صدرنشین شهرداری بم میزبان تیم انتهای جدولی سینا بوشهر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری بم _ سینا بوشهر

شهرداری بم در این هفته میزبان سینا بوشهر خواهد بود، این تیم با ۳۶ امتیاز در صدر جدول مسابقات قرار دارد و تمامی مسابقات لیگ امسال را با کسب پیروزی پشت سر گذاشته است. بازیکنان تیم بم بعد از شکست وچان کردستان و قهرمانی در نیم فصل اول رقابت‌ها انگیزه بسیار بالایی برای ادامه لیگ پیدا کردند و به کسب سه امتیاز در تمامی رقابت‌های باقی مانده فکر می‌کنند. در طرف دیگر تیم سینا بوشهر با سه امتیاز در انتهای جدول قرار دارد و کار دشواری مقابل شهرداری بم در بازی این هفته پیش رو دارد.

سپاهان اصفهان _ ملوان بندرانزلی

سپاهان اصفهان در دیگر بازی این هفته میزبان ملوان بندرانزلی خواهد بود، تیم سپاهان در حال حاضر با ۲۳ امتیاز جایگاه چهارم جدول را به خود اختصاص داده است و برای پیشی گرفتن از سایر مدعیان به دنبال کسب امتیاز رقابت‌های باقی مانده است. سپاهانی‌ها اگر با تفاضل گل بالا از سد ملوان عبور کنند می‌توانند رده سوم جدول را از شهرداری سیرجان بگیرند. در سوی دیگر ملوان بندرانزلی با ۱۴ امتیاز در جایگاه هشتم جدول است و در صورت کسب پیروزی در این بازی می‌تواند با ۲ پله صعود در جایگاه ششم جدول قرار بگیرد.

هیئت فوتبال البرز _ شهرداری سیرجان

هیئت فوتبال البرز در هفته سیزدهم میزبان شهرداری سیرجان خواهد بود، تیم البرز با سرمربی جدید خود، مریم ایراندوست روز‌های خوبی را پشت سر می‌گذارد و اکنون با ۱۶ امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارد، به نظر می‌رسد با توجه به پیروزی هفته گذشته بازیکنان البرز مقابل حریفشان، این تیم اکنون انگیزه بالایی برای از پیش رو برداشتن سیرجانی‌ها دارد. در طرف دیگر شهرداری سیرجان با ۲۶ امتیاز در رده سوم جدول است و با کسب سه امتیاز این دیدار می‌تواند فاصله خود را با ۲ تیم صدر جدولی کم‌تر کند.

پالایش گاز ایلام _ وچان کردستان

پالایش گاز ایلام در حساس‌ترین بازی این هفته میزبان وچان سنندج خواهد بود، ایلام و وچان ۲ تا از مدعیان لیگ امسال به حساب می‌آیند و رقابت دشواری برای کسب امتیاز در این بازی بایکدیگر دارند. تیم پالایش در حال حاضر با ۲۲ امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد و وچان هم با ۳۳ امتیاز در رده دوم است. یکی از نکات جالب توجه این دیدار پیوستن مرضیه نیکخواه بازیکن پالایش گاز ایلام به تیم وچان کردستان در نیم فصل دوم است. نیکخواه در بازی روز جمعه به مصاف هم تیمی‌های گذشته اش می‌رود.

همیاری ارومیه _ ذوب آهن اصفهان

همیاری ارومیه در دیگر بازی این هفته میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود، همیاری شرایط چندان مساعدی در جدول ندارد و با ۱۰ امتیاز در رده نهم لیگ قرار دارد، در سوی دیگر تیم ذوب آهن با ۱۵ امتیاز در رده هفتم است. ذوبی‌ها در فصل گذشته به مقام چهارمی مسابقات رسیده بودند، اما امسال دچار نوساناتی در نتیجه گیری بازی‌های خود شده اند.

آذرخش زاگرس شیراز _ آویسا خوزستان

آذرخش شیراز در این هفته به مصاف آویسا می‌رود. هر ۲ تیم با توجه به جایگاهشان در جدول رقابت ها، فاصله نزدیکی بایکدیگر دارند. آذرخش با ۶ امتیاز در رده دهم است و آویسا با چهار امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: سربالی: برخی تیم‌ها در لیگ فوتبال بانوان پرداختی نداشتند انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش بانوان فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۹۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی

پاری سن ژرمن با نتیجه ۴ بر یک در بازی خارج از خانه مقابل لوریان برنده شد.

به گزارش ایسنا، پاری سن ژرمن امشب (چهارشنبه) در بازی معوقه هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه به مصاف لوریان رفت و با نتیجه پرگل ۴ بر یک برنده شد.

در این بازی برای شاگردان لوئیس انریکه عثمان دمبله (دقایق۱۹ و ۶۰) و کیلیان امباپه (دقایق ۲۲ و ۹۰) گلزنی کردند و تنها گل میزبان را هم بامبا در دقیقه ۷۳ به ثمر رساند.

با این برد پاری سن ژرمن صدرنشین ۶۹ امتیازی شد و و در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل، تنها به دو امتیاز دیگر برای تثبیت قهرمانی‌اش نیاز دارد. پی‌اس‌جی با موناکو رده دومی ۱۳ امتیاز اختلاف دارد. لوریان رده هفدهمی هم ۲۶ امتیازی باقی ماند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • ازبکستان ۲ - ۱ ویتنام/ ازبک‌ها حریف ایران شدند
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • نگاه‌ها به بازی لغو شده: همه لیگ تکرار می‌خواهند!
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور