Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنام شهدی روز پنج‌شنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مرزنشینان و پیله‌وران استان، افزود: باقی واردات بازارچه‌های مرزی آذربایجان‌غربی از طریق «تمرچین»، «رازی» و «سرو» انجام شده و ۸۷ درصد صادرات این بازارچه‌ها نیز از «کیله» سردشت و «تمرچین» پیرانشهر انجام می‌شود.

وی با اشاره به مشکل مرزنشینان و پیله‌وران و موانع این قشر برای واردات، اظهار داشت: مسئله سهیمه ارزی اختصاص‌یافته به این استان در حال پیگیری است تا در صورت تایید، اعتبار بیشتری برای پیله‌وران این استان تخصیص یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: شناور کردن سهمیه ارزی طبق قانون امری قابل اجرا نیست ولی می‌توان به تعداد کارت‌های پیله‌وری فعال در هرمنطقه، به آن بخش سهیمه بیشتری اختصاص داد.

وی تاکید کرد: بررسی‌های لازم باید صورت گیرد تا در اسفند سال جاری اگر سهمیه مرزی بدون استفاده باقی ماند، آن سهمیه به صورت شناور در بین سایر بازارچه‌های مرزی تقسیم شود.

مشکل مالیات کارت‌های پیله‌وری با حضور نمایندگان آنان بررسی می‌شود

شهدی ادامه داد: مشکل مالیاتی فعالان این بخش نیز مورد پیگیری است و باید جلسه‌ای با حضور مسوولان و نمایندگان پیله‌وران تشکیل گردد.

وی بیان کرد: این جلسه با حضور نمیانده سازمان امور مالیاتی، فرمانداری شهرستان مرزی مورد نظر و نماینده پیله‌وران آن منطقه برگزار خواهد شد تا مشکلات بررسی و موانع به صورت محلی برطرف شود.

در ادامه این جلسه پنج نفر از نمایندگان پیله‌وران شمال استان مسائل خود را در خصوص مالیات، عوارض و سهمیه مرزی واردات مطرح کردند تا تدابیر لازم در این خصوص سنجیده شود.

در ادامه مقرر شد جلسه ویژه بررسی مسائل و مشکلات مرزنشینان و پیله‌وران در سریع‌ترین زمان ممکن تشکیل تا موانع بررسی و نتیجه اعلام شود.

هم‌اکنون چهار هزار و ۵۰۰ نفر در استان دارای کارت پیله‌وری هستند که در امر تجارت و مبادلات مرزی مشارکت دارند.

برچسب‌ها سازمان امور مالیاتی کشور مرزنشینان آذربایجان غربی پیله‌وری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان امور مالیاتی کشور مرزنشینان آذربایجان غربی پیله وری سازمان امور مالیاتی کشور مرزنشینان آذربایجان غربی پیله وری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۹۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه مردم از وضعیت نامناسب آسفالت بلوار صنم بلاغی پلدشت 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مردم شهر پلدشت از وضعیت نا مناسب آسفالت بلوار صنم بلاغی گلایه دارند و از مسئولین شهر خواستار رسیدگی به این موضوع می‌باشند  بلوار صنم بلاغی به طول دو کیلومتر در مسیر گمرک شهرستان پلدشت واقع شده و کامیون‌های ترانزیتی بجای پارک در پارکینیک‌ها در خیابان‌ها پارک کرده و گازوییل مازد خودروی خود را روی اسفالت می‌ریزند و این امر موجب تخریب آسفالت این مسیر شده است.  حسن زاده شهردار پلدشت در خصوص این موضوع گفت علی رغم وجود تیرپارک و پارکنینک در شهر کامیون‌ها در خیابان‌ها پارک کرده و باعث الودگی محیط زیست و تخریب آسفالت می‌شوند و ما از طریق مراجع قضایی پیگیر این موضوع هستیم و بعد از پیگیری به وضعیت آسفالت این مسیر رسیدگی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ایجاد بازارچه مرزی سرخس در انتظار منطقه آزادشدن
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری
  • اشتغال ۷۰۰ نفر دربازارچه‌های مرزی خراسان رضوی
  • واردات سازهای لاکچری آزاد می‌شود؟
  • بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کردند
  • دولت سیزدهم مصمم به تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی است
  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد
  • دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • گلایه مردم از وضعیت نامناسب آسفالت بلوار صنم بلاغی پلدشت