Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران پیرو درخواست امام جمعه و شهردار شهر عسگران از توسعه مدارس سما در این منطقه (شهرستان تیران) خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تیران، فرهاد مصری‌نژاد در دیدار با امام جمعه و شهردار شهر عسگران از توسعه مدارس سما و مرکز آموزش‌های مهارتی در این منطقه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بخش کرون شهرستان تیران و کرون دارای ظرفیت جمعیتی خوبی است، راه‌اندازی  مدارس سما در این منطقه را لازم دانست و یکی دیگر از اهداف این طرح را محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم عنوان کرد.

به گفته سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران، توسعه آموزش‌های نوین کشاورزی با توجه به نیاز منطقه ازجمله مواردی بوده که درباره آن  بحث و بررسی شده است

مصری‌نژاد، توسعه خدمات دانشگاه در مناطق مختلف شهرستان تیران را از دیگر اهداف خود برشمرد و اضافه کرد: «ظرفیت گردشگری در غرب اصفهان از دیگر مواردی است که با برنامه‌ریزی هدفمند می‌توان در راستای محقق‌کردن درآمدهای غیرشهریه‌ای گام برداشت.

امام جمعه و شهردار عسگران هم از سرپرست واحد تیران به‌دلیل خدمات دانشگاه و توجه ویژه آن به این منطقه قدردانی کردند و توسعه مدارس و افزایش خدمات آموزشی در این منطقه را خواستار شدند.

انتهای پیام/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: مدارس سما آموزش های مهارتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۹۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات کم‌ بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل، یونسی در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: با تفاهم‌نامه‌های امضا شده با بانک‌های عامل استان، زمینه دریافت وام کم‌بهره و ارزان قیمت برای ایجاد کسب و کار برای نخبگان مهارتی فراهم شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل به روزرسانی آموزش‌های مهارتی و توجه بیش از پیش به نیاز بازار کار در این زمینه را از اولویت‌ها دانست و افزود:جامعه هدف اشتغال متفاوت است و برای هر بخش باید برنامه‌های متناسب با ظرفیت‌های همان جامعه هدف تدوین و اجرا شود. 

وی توانمندسازی و به روزرسانی سطح مهارت شاغلان و نیروهای کار و نیز بالا بردن بهره‌وری بنگاه‌ها را از مهمترین اهداف راه‌اندازی و توسعه مراکز جوار و بین کارگاهی دانست.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل از نخبگان مهارتی استان خواست برای بهره مندی از تسهیلات مذکور به مراکز فنی و حرفه ای در سراسر استان اردبیل مراجعه کنند.

 

دیگر خبرها

  • تشکیل اتحادیه‌های صنایع دستی برای تحقق شعار سال در تیران اولویت دارد
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • تسهیلات کم‌ بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • آغاز برداشت غلات از مزارع فراشبند
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • طرح پویش دانشگاه آزاد، تلاقی آموزش مهارتی و اشتغال دانش‌بنیانِ نسل جوان