Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان با اشاره به فعالیت‌های وسیع و هزینه‌های گسترده برخی از صنایع بزرگ استان در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی عنوان کرد: کارهای انجام شده توسط صنعت‌ها تاکنون متمرکز، برنامه محور و طبیعتا اثرگذار نبوده‌اند. ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز؛ غلامرضا شریعتی در جلسه شورای اجتماعی استان خوزستان که با حضور مدیران و نمایندگان صنایع بزرگ خوزستان اظهار داشت: صنایع بزرگ خوزستان در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی اقدامات موثری انجام دادند که برای نمونه می‌توان به اقدامات وسیع شرکت‌های نفتی و شرکت نیشکر در موضوع سیل فروردین اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اعتراضات وسیع در مناطق محرومی چون ماهشهر در پی گرانی سوخت عنوان کرد: وقایعی چون ماهشهر ثابت می‌کند که اقدامات صنایع بزرگ خوزستان در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی اثربخش و خنثی کننده نبوده است.

اساتید دانشگاه‌های خوزستان از 40 سال خدمات سپاه تقدیر می‌کنند‌معاون رئیس جمهور در آبادان: فرهنگ اقتصاد دانش‌بنیان در خوزستان به‌صورت کامل پیاده‌سازی نشده استاتاق وضعیت مناطق محروم در استان خوزستان تشکیل شود + تصاویر

رییس شورای اجتماعی استان خوزستان با تاکید بر ضرورت وجود امنیت پایدار برای تقویت و حفظ صنعت در خوزستان بیان کرد: امنیت پایدار در خوزستان با نیروهای نظامی شکل نمی‌گیرد، و با اعمال زور فقط امنیت کوتاه مدت به دست می‌آید، صنایع بزرگ برای به دست آوردن امنیت پایدار در مناطق محل فعالیتشان چاره‌ای ندارند جز اینکه مسئولیت‌های اجتماعی خود را منسجم و به نحو احسن انجام دهند.

شریعتی با بیان اینکه «دیوار بی‌اعتمادی بین صنایع بزرگ خوزستان و مردم مناطق محروم بسیار بلند است»، افزود: در روزهایی سیل‌زدگی مردم برخی از مناطق محروم و سیل‌زده به اقدامات ما بسیار بدبین بودند و خیال می‌کردند بنا داریم به زمین‌های آنان خسارت وارد کنیم که این بدبینی سختی کار ما را دوچندان کرد.

وی تاکید کرد: ما باید این دیوار بی اعتمادی بین صنایع و مناطقی که در آنجا فعالیت می‌کنند را از بین ببریم که این مهم جز با توسعه کیفیت زندگی اهالی آن مناطق محقق نخواهد شد.

استاندار خوستان ادامه داد: در مقابل ما نیز به عنوان نهاد حاکمیتی حامی و پشتیبان صنایع خوزستان هستیم تا آسیب و مشکلی برای این صنایع که به خوبی در حال رونق بخشی به اقتصاد خوزستان هستند، پیش نیاید.

شریعتی با اشاره به ضرورت توجه به بالا بردن کیفیت تحصیلی و موفقیت دانش آموزان در کنکور و دانشگاه به عنوان یک مسئولیت اجتماعی فراگیر عنوان کرد: در همین دو سال اخیر حدود 6 هزار دانش‌آموز را که در پی فقر و محرومیت ترک تحصیل کرده بودند را به مدرسه بازگرداندیم و آنها را بورسیه کردیم.

در ابتدای جلسه مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان با تاکید بر ضرورت وحدت رویه صنایع مختلف استان در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی تاکید کرد: نباید اجازه دهیم صنعت از زیست مردم فاصله بگیرد چرا که یک صنعت در فضای خلأ شکل نمی‌گیرد و ناگزیر است که در دل جامعه باشد.

انتهای پیام/ u

R41468/P/S6,57/CT11 واژه های کاربردی مرتبط آسیب‌های اجتماعی استانداری خوزستان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی استانداری خوزستان آسیب های اجتماعی استانداری خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۹۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین برنامه طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی در اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ حکیم عبداللهی گفت: طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی باهدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی برابر دستورالعمل صادره از فراجا پس از برگزاری چندین نشست با معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان خوزستان و حضور معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳، اولین برنامه در یکی از مناطق محروم و کم برخوردار انجام شد.

وی افزود: اولین برنامه با حضور نمایندگان پلیس‌های تخصصی و معاونت‌ها از قبیل فتا، پیشگیری، بهداری، گزینش و استخدام، دفتر نظارت همگانی، وظیفه عمومی و .. در مسجد سیدالشهدا منطقه منبع آب شهر اهواز برگزار شد.

سرهنگ عبداللهی با اشاره به اینکه در این نشست نمایندگان سازمان‌های دولتی و مردم نهاد میز خدمت برپا کردند، ادامه داد: در این برنامه با توجه به تنوع خدمات فراجا شاهد حضور بسیار خوب مردم بودیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان اضافه کرد: در این برنامه ضمن برگزاری نمایشگاه، نشست با اعضای شورای محله و رسیدگی به مشکلات شهروندان؛ خدمات مضاعف رایگان فراجا  از جمله سنجش سلامت، مشاوره و روانشناسی، خدمات پزشکی، کارگاه آموزشی پیشگیرانه در حوزه فضای مجازی، اعتیاد، تحکیم خانواده و عفاف و حجاب به شهروندان،  ارائه شد.

وی می‌گوید: تا پایان اردیبهشت ماه این طرح در ۱۱ نقطه‌ای که از طرف استانداری خوزستان اعلام شده است، اجرا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری به مسئولان
  • رئیس جمهور: تاثیر آمارها بر رضایت اجتماعی بررسی شود
  • توصیه مهم رئیسی به مدیران برای افزایش رضایت اجتماعی
  • تاثیر آمارها بر رضایت اجتماعی بررسی شود
  • برگزاری اولین برنامه طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی در اهواز
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری : فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی هیچ کاربردی ندارد...
  • همه افراد در شکل گیری سلامت مسئولیت فردی و اجتماعی دارند
  • ثبت بیش از ۲۶ میلیون نفر بازدید از اماکن گردشگری خوزستان
  • هنرستان های فنی و حرفه ای کنار صنایع تشکیل شود
  • ده سرمایه‌گذاری هماهنگ برای توسعه اقتصاد ورزش