Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات تکواندو آذربایجان‌شرقی از مجهز شدن بخش اعظمی از مسابقه‌ دهندگان این رشته به کلاه الکترونیکی خبر داد.

جعفر رنجبر‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: برای نخستین بار امکان استفاده از کلاه الکترونیکی برای بخش اعظمی از تکواندوکاران آذربایجان‌شرقی فراهم شد و منبعد مسابقات انتخابی استان با تجهیزات کامل الکترونیکی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با هزینه 350 میلیون ریال و خرید ترانسمیتر کلاه‌های الکترونیکی، جزو معدود استان‌های مجهز به این تکنولوژی شده و این امر می‌تواند ضمن سرعت بخشی به مسابقات تحول بزرگی هم در بخش داوری و هم نتایج نهایی مسابقات تکواندوکاران استان آذربایجان‌شرقی و هم قضاوت داوران ایجاد کند.

وی ضمن تشکر از اداره کل ورزش و جوانان استان در کمک به خرید کلاه‌های الکترونیکی ادامه داد قبلا بدلیل نبود ترانسیمتر‌، به صورت آزمایشی فقط در 2 کلاه امکان استفاده از این تکنولوژی بود که با هزینه‌کرد در این بخش امکان بهره‌برداری از تعداد 10 کلاه الکترونیکی دیگر برای تکواندوکاران استان فراهم شده است. 

رنجبرپور افزود: همچنین برای بهبود و ارتقا کیفیت داوری ۴ دستگاه تلویزیون ۴۶ اینچ و 3 دستگاه دوربین حرفه‌ای و 2 عدد لب‌تاپ برای تجهز سالن خانه تکواندو خریداری و نصب شده که این امر نیز ‌موجبات ارتقاء سطح فنی مسابقات و بالا رفتن دقت داوری مسابقات تکواندو استان خواهد شد.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تکواندو تبریز داوری فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی رنجبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۹۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز‌های فرودگاه تبریز طبق برنامه انجام می‌شود

رامین آذری مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: بر اساس اطلاعیه‌های هوانوردی صادر شده، تمامی پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه تبریز به رویه عادی خود بازگشتند.

وی با بیان اینکه وضعیت پرواز‌ها در سامانه اینترنتی این فرودگاه اطلاع رسانی می‌شود، اظهار کرد: مسافران هوایی پیش از عزیمت به فرودگاه تبریز، از برنامه پرواز خود اطلاع کسب کنند.

پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز از روز گذشته تا ساعت ۶ صبح امروز لغو شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو
  • بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند
  • میزگردافتخارآفرینی تکواندوکاران در اوج بی‌توجهی
  • حضور تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی کشور
  • اعزام تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی به مسابقات قهرمانی کشور
  • قضاوت خوبیاری در مسابقات جهانی ووشو چین
  • توزیع کود یارانه دار در آذربایجان شرقی
  • توزیع کود یارانه دار در استان
  • اعزام تیم تکواندوی سمنان به مسابقات بین المللی
  • پرواز‌های فرودگاه تبریز طبق برنامه انجام می‌شود