Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- 

دکتر محمود رضا مرادی در راستای تصویب دانشکده توانبخشی در جلسه هم اندیشی راه اندازی دانشکده توانبخشی گفت : کرمانشاه آماده پذیرش دانشجو در دانشکده توانبخشی است .

وی گفت :  موافقت اصولی وصدور مجوز راه اندازی دانشکده توانبخشی و سه رشته همزمان در آن ، اقدامی ارزشمند و بسیار کم نظیر  است و در این بین تلاش معاونت آموزشی دانشگاه ،دیگر همکاران و همچنین پیگیری های نمایندگان محترم مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بویژه نایب رییس مجلس آقای دکتر مصری بسیار قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در چند روز اخیر موفقیت های بسیاری را کسب کرده است که شامل سه عمل جراحی کاشت حلزون به صورت همزمان (که موفقیت بسیار بزرگی برای دانشگاه است)، انجام دو عمل پیوند کلیه (پس از وقفه ای که ایجاد شده بود ) و بسته شدن قرداد دادهای مهم تجهیزاتی از جمله دستگاه فوق پیشرفته توموتراپی می باشد.

دکتر مرادی گفت : دانشکده توانبخشی یکی از دانشکده های مهم و کاربردی است و رشته های آن بسیار پر کاربرد بوده و بر همین اساس مورد نیاز استان و کشور  است.
 
 وی اظهار داشت : پس از راه اندازی این دانشکده و رشته های کاردرمانی، فیزیوتراپی و گفتار درمانی باید پیگیری ها و اقدامات لازم برای راه اندازی رشته های ادیولوژی و اپتومتری در دانشگاه انجام شود.

وی گفت : نیاز به خدمات توانبخشی با راه اندازی دو مرکز استروک سنتر در بیمارستانهای فارابی و امام رضا (ع) با امکانات ویژه و مجهز این بیمارستانها به صورت جدی احساس می شود همچنین در بیمارستان سوختگی نیز به خدمات فیزیوتراپی ویژه نیاز هست و با راه اندازی دانشکده توانبخشی تا حدودی این نیازها مرتفع خواهد شد.

دکتر مرادی افزود : کمبود فضای فیزیکی مشکلی است که تمام دانشکده ها با آن مواجه هستندو باید راه‌اندازی ساختمان جدید دانشکده دندانپزشکی در محل پردیس دانشگاه در سریع ترین زمان ممکن انجام شود تا انتقال دانشکده توانبخشی به محل فعلی دانشکده دندانپزشکی انجام گیرد.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : همه باید تلاش کنیم تا در کوتاه ترین  زمان ممکن اقدامات لازم در جهت راه اندازی دانشکده به بهترین نحو صورت گیرد و پذیرش دانشجو در سال آینده انجام شود.

 در ادامه این جلسه دکتر خزایی معاون آموزشی دانشگاه گفت  : اقدامات لازم  راه اندازی این دانشکده برای جذب هیات علمی، تامین فضای ساختمانی و تامین فضای فیزیکی توانبخشی انجام شده ، در هر سه رشته جذب هیات علمی صورت گرفته و هم اکنون مشکلی در بحث هیات علمی این دانشکده نداریم.

وی گفت : باید در کوتاه ترین زمان ممکن گروه های آموزشی دانشکده توانبخشی مشخص شده و در این دانشکده مستقر شوند.

دکتر خزایی در پایان گفت : با تلاش های انجام شده در سال آینده در این دانشکده پذیرش دانشجو خواهیم داشت و بخش پذیرش دان

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۹۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: طی بازدید‌های مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه، یک محل غیرمجاز دندانپزشکی و یک محل غیرمجاز ماساژدرمانی در اردبیل به‎دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات غیرمجاز درمانی، شناسایی و با همکاری اداره اماکن انتظامی، مهروموم و افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.
رامین نسیمی دوست تأکید کرد: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی، طب سنتی، زیبایی و کاشت مو در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: هم استانی‌ها می‌توانند هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • امکان تغییر دانشگاه برای پذیرفته شدگان فرهنگیان وجود دارد؟ 
  • رشد ۵۰ درصدی عملکرد دانشکده دندانپزشکی طی یک سال گذشته
  • راه‌اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
  • پایگاه اورژانس بانوان در همدان راه‌اندازی می‌شود
  • علوم پزشکی کردستان در مقطع دکترای پزشکی مولکولی دانشجو می‌پذیرد
  • مجوز دانشکده علوم پزشکی ملایر در آستانه صدور قرار دارد ‌
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • دریافت مجوز دو رشته جدید علوم توانبخشی و پیراپزشکیِ در مشهد
  • افزایش صد درصدی پذیرش دانشجو در پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان کرمان