Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان با گذشت شش روز از جاری شدن سیل در مناطق شرقی هرمزگان، نیروهای امدادی، نظامی و مردمی همچنان در حال کمک رسانی به مردم هستند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ازمناطق سیل زده جاسک بازدید کرد
امیر دریادار خانزادی صبح امروز با حضور در شهرستان جاسک، از مناطق سیل زده این شهرستان بازدیدکرد. امیر دریادار « حسین خانزادی »، صبح امروز با حضور در شهرستان جاسک، از مناطق سیل زده این شهرستان بازدید کرد

فرمانده نیروی دریایی ارتش کشور علاوه بر بازدید از مناطق سیل زده در بخش گابریک و لیردف، از کمپ احداث شده نیروی دریایی در جاسک بازدید خواهد کرد تا از روند خدمات رسانی در این مناطق از نزدیک مطلع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در بازدید از مناطق سیل زده هرمزگان گفت: بیش از دو هزار نفر از نیروی انسانی و شش فروند بالگرد نیروی دریایی ارتش، کار امداد رسانی به مناطق سیل زده را برعهده دارند.
امیردریادار خانزادی  افزود: پراکندگی و وجود کانون‌های جمعیتی کوچک، کار امدادرسانی را با سختی روبرو کرده و نیاز به کمک بخش‌های دولتی است.

 نیروی دریایی ارتش مستقر در شهرستان جاسک در این سیل با حداث کمپ و توزیع  لوازم ضروری در بین سیل زدگان به مردم سیل زده در روستاهای جاسک خدمات رسانی می کند و با بالگرد های خود به امدادرسانی مشغول است.

برق ۴۹ روستای سیل زده جاسک وصل شده است
فرماندار شهرستان جاسک با اعلام این خبر به ایسنا، افزود: برق رسانی به ۱۲ روستای باقیمانده هم بعلت کوهستانی و صعب العبور بودن جاده‌ها به کندی صورت می‌گیرد.
فرماندار شهرستان جاس گفت: اکنون به ۵۷ روستای سیل زده با تانکر آبرسانی می‌شود و آب آشامیدنی شهر جاسک نیز بعلت آسیب دیدگی تاسیسات پمپاژ، در برخی مناطق نوبت بندی است.
وی اظهار کرد: با تلاش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران و گروه‌های جهادی، روزانه در هر وعده غذایی هشت هزار و ۵۰۰ دست غذای گرم بین مردم توزیع می‌شود.
رادمهر بیان کرد: با ایجاد ۴ اقامتگاه هر یک به ظرفیت ۶۰۰ نفر، اهالی روستاهای محاصره در سیل اسکان داده شدند.
وی گفت: اکنون امداد رسانی به مناطق سیل زده جاسک، روزانه با ۵ سورت پرواز ادامه دارد.

بهبود شرایط در مناطق سیل زده هرمزگان به طور مستمر پیگیری می‌شود

استاندار هرمزگان گفت: تمامی توان و ظرفیت‌های استان برای ارائه خدمات و امداد رسانی به مناطق سیل زده شرق هرمزگان به کار گرفته شده است.

فریدون همتی شب گذشته(۲۵ دی ماه) در نشست ستاد مدیریت بحران استان هرمزگان که در شهرستان جاسک برگزار شد، با بیان اینکه تمامی توان و ظرفیت‌های استان برای ارائه خدمات و امداد رسانی به مناطق سیل زده شرق هرمزگان به کار گرفته شده است، اظهار کرد: همه دستگاه‌ها و نهادهای استان با وحدت و همدلی برای خدمت‌رسانی به مردم در این مناطق پای کار هستند و از تلاش آنها به ویژه نیروی دریایی سپاه و ارتش که امکانات خود را در این راستا به کار گرفته اند، تشکر و قدردانی می نمایم.

وی ادامه داد: به طور مستمر وضعیت روستاها و مناطق آسیب دیده از سیل را مورد پیگیری قرار می‌دهیم تا با تلاش شبانه‌روزی شرایط آنها بهبود یابد.

استاندار هرمزگان افزود: متاسفانه بر اثر وقوع سیل خسارت هایی به جاده ها، تاسیسات آب و برق و تلفن، خانه ها و لوازم منزل مردم، زمین های کشاورزی، قایق ها و وسایل صیادی، مدارس و دیگر بخش ها در روستاهای سیل زده شرق هرمزگان از جمله در شهرستان جاسک وارد شده است.

همتی تصریح کرد: باید به سرعت برآورد دقیق از میزان خسارت ها انجام شود تا گزارش آن به وزارت کشور و دولت ارائه و اعتبارات مورد نیاز برای جبران خسارت ها تخصیص یابد.

وی گفت: پیش از وقوع این سیل آمادگی کامل وجود داشت و از طریق ستاد مدیریت بحران استان هشدارهای لازم اعلام شده بود و پس از آن نیز همه نیروها و دستگاه‌های اجرایی از جمله نیروی دریایی سپاه و ارتش و نیروهای سپاه امام سجاد(ع) استان و بسیج به همراه خود مردم پای کار آمده اند و ستاد مدیریت بحران استان نیز به صورت میدانی در این مناطق حضور یافته و در حال ارائه خدمات و امداد رسانی هستند.

همتی یکی از مهمترین راهکارها جهت کنترل و مهار سیلاب در این منطقه را احداث چندین سد برشمرد و بیان کرد: طرح هایی برای احداث تعدادی سد در این منطقه وجود دارد که باید سریعاً نسبت به ساختن این سدها بر روی رودخانه های بزرگ این منطقه اقدام شود تا ضمن مهار و کنترل آب در زمان وقوع سیلاب، از آب ذخیره شده در این سدها برای کشاورزی و شرب نیز استفاده شود.

وی اضافه کرد: تمامی نیروهای امدادی و خدمات رسان و همچنین نیروهای سپاه و بسیج و ارتش به طور شبانه روزی در این منطقه در حال تلاش برای ارائه خدمات به مردم هستند تا شاهد بهبود شرایط در مناطق سیل زده باشیم.

استاندار هرمزگان اظهار کرد: همه ملت ایران، ارکان مختلف نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت در کنار سیل زدگان و در حال کمک به آنها هستند و دستگاه‌های اجرایی به موقع پای کار آمده و اقدامات اولیه را انجام دادند و امیدواریم با تداوم این اقدامات و کمک ها، شرایط در این منطقه بهبود یابد.

این خبر بروزرسانی می شود...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیلاب در هرمزگان دریادار حسین خانزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۹۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش دیدار و ایام ارتش را به وی تبریک گفت.

فرماندهان سپاه تهران بزرگ و نیروی زمینی ارتش در این نشست صمیمی بر تعامل، همراهی و هم‌فکری در عرصه‌های مختلف برای تحقق بخشیدن به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) تأکید کردند.

همچنین امیر سرتیپ حیدری سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان
  • ۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی+ فیلم
  • فعالیت‌ های دریایی در خزر ممنوع شد