Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تشیع و خاک‌سپاری شهدای قمی سانحه با حضور آیات حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، بهرام سرمست استاندار، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری و احمد امیرآبادی نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی، مرتضی حیدری فرماندار و جمع گسترده‌ای از قشرهای مختلف مردم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از آغاز مراسم تشییع مراسم سوگواری و قرائت قرآن کریم با حضور کارکنان سپاه استان و قشرهای مختلف مردم در مسجد امام حسن عسکری(ع) برگزار شد.

آیت‌الله نوری همدانی بر پیکر شهدای سانحه هوایی اقامه نماز کرد و بعد از برگزاری مراسم سوگواری و نوحه‌خوانی در رثای اهل‌بیت(ع)، پیکر این شهدا در صحن امام رضا(ع)حرم مطهر به خاک سپرده شد.

پیکر شهید محمدرضا کدخدایی زاده دیگر شهید قمی این سانحه هوایی به دلیل بررسی بیشتر در روند شناسایی و احراز هویت با یک ساعت تاخیر وارد حرم مطهر شد و آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، اقامه نماز کرد.

شهید محمد صالحه و همسرش شهیده زهرا حسنی سعدی، شهید امیرحسین اویسی و همسرش شهیده سارا حمزه‌ای و فرزندشان شهیده عسل اویسی و همچنین شهید محمد امین بیروتی و محمدرضا کدخدایی شهدای قمی سانحه هوایی اخیر بودند.

بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراین با ۱۷۶ مسافر و ۹ خدمه پروازی که صبح چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه جاری تهران را به مقصد کی‌یف پایتخت اوکراین ترک می‌کرد حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد و همه مسافران آن به شهادت رسیدند.

صبح شنبه ۲۱ دی‌ماه جاری،‌ ستاد کل نیروهای مسلح ایران تاکید کرد که براثر بروز خطای انسانی و غیرعمد هواپیمای خطوط هوایی اوکراین مورد اصابت شلیک پدافند هوایی قرارگرفته است.

مردم حاضر در این مراسم در طول مسیر با سردادن شعارهایی، شیطنت‌های آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی را عامل اصلی این خطای انسانی دانستند.

برچسب‌ها اوکراین سقوط هواپیما قم شهدا پروندهٔ خبری همدردی مردم با خانواده های جانباختگان سانحه هوایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اوکراین سقوط هواپیما قم شهدا اوکراین سقوط هواپیما قم شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۹۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های شبهای قدر در حرم مطهر حضرت معصومه(س)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۱:۳۰ با قرائت دعای جوشن کبیر با صدای عباس حیدرزاده آغاز می‌شود و در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی سخنرانی و مراسم احیاء را برگزار خواهد کرد.

مراسم شب ۲۱ ماه مبارک رمضان نیز از ساعت ۲۱:۳۰ با قرائت دعای جوشن کبیر با صدای حسن شالبافان آغاز می‌شود و سخنرانی و آیین احیاء شب قدر نیز توسط آیت‌الله حسینی خراسانی برگزار خواهد شد.

مراسم شب ۲۳ ماه مبارک رمضان نیز از ساعت ۲۱:۳۰ با قرائت دعای جوشن کبیر با نوای مهدی سلحشور و سخنرانی و مراسم احیاء توسط آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری دنبال خواهد شد.

مراسم هر سه شب قدر از شبکه دو سیما، شبکه استانی قم و شبکه‌های مجازی به‌صورت زنده پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • جزئیات مراسمات شب‌های قدر در حرم حضرت معصومه(س)
  • برنامه های شبهای قدر در حرم مطهر حضرت معصومه (س)
  • برنامه های شبهای قدر در حرم مطهر حضرت معصومه(س)
  • ویژه‌برنامه شب‌های قدر شبکه دو از حرم حضرت معصومه (س)
  • تصاویر هوایی از حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی
  • تصاویر هوایی از حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی + فیلم
  • پخش ویژه برنامه شب های قدر از حرم حضرت معصومه (س)
  • مراسم بزرگداشت شهید جانباز سید محمد حسینی در فهرج
  • تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون
  • مراسم وداع با اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود