Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل غله سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰ تن آرد خام جهت پخت نان به مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان ارسال شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان،« غلامعلی گنجعلی» در جمع خبرنگاران بیان داشت:۴۰ تن آرد خام جهت تامین نان مورد نیاز به مناطق سیل زده روستایی و عشایری نیکشهر ارسال شده است.

 

مدیرکل غله سیستان و بلوچستان یادآور شد: این ۴۰ تن آرد شامل هزار کیسه آرد خام است که با هماهنگی لازم به این مناطق ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گنجعلی گفت: اداره کل غله سیستان و بلوچستان زودتر از این آمادگی ارسال این محموله را به جنوب سیستان و بلوچستان را داشته است اما به دلیل مسدود بودن راه های روستایی امکان ارسال آن نبود.

 

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد طرح ملی فهما رویداد ملی فهما فهما شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما مسجد نیکشهر مناطق سیل زده آرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۹۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، امداد رسانی به ۱۶۰ روستا و توزیع بسته‌های معیشتی در بین سیل زدگان از اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق سیل زده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • ادامه بارندگی در شرق و جنوب شرق کشور
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • جلو هرز روی آب‌ها را بگیریم
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • ارسال تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد