Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان یک وکیل زن را به عنوان معاون بخش روابط خارجی واتیکان که مسئول فعالیت های سیاسی و دیپلماتیک دولت شهر مستقل در قلب شهر رم است، منصوب کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از سی ان ان، کلیسای کاتولیک رم فقط به مردان اجازه می  دهد به عنوان کشیش منصوب شوند و بیشتر بروکراسی واتیکان تحت سلطه مردان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرانچسکو دی جیووانی وکیل ایتالیایی تصمیم ناگهانی پاپ برای این  انتخاب را تایید کرده و گفته که از انتصاب تعجب کرده است زیرا هرگز فکر نمی کرد پاپ برای تصدی چنین کرسی ای به او اعتماد کند.

این وکیل ایتالیایی بر اهمیت تشویق به گفت وگو و یافتن راه حل های دیپلماتیک در جامعه دیپلماتیک تاکید کرده است.

جیووانی سابق ۲۷  سال خدمت در وزارت امور خارجه واتیکان  را دارد و در حوزه مسائل مربوط به مهاجران و پناهجویان، حقوق بشردوستانه بین الملل و جایگاه زنان در جامعه تجربه دارد.

پاپ فرانسیس در نطق آغاز سال جدید میلادی خشونت علیه زنان را محکوم کرد  و به موضوع برابری جنسیتی پرداخت و گفت که زنان باید به طور کامل در روند تصمیم گیری ها شرکت داده شوند.

 وی گفت هر گامی که برای زنان برداشته می شود به طور کلی در جهت انسانیت است.

پاپ به طور معمول از حقوق زنان دفاع کرده است و چندی پیش نیز در جریان سخنرانی در کلیسای کاتولیک رم گفت که این کلیسا باید به تاریخ سلطه مردانه و سواستفاده جنسی از زنان اقرار کند.​

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت رهبر کاتولیک های جهان قلب معاون واتیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۹۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه پیام نور اعلام کرد: متاسفانه برخی از موسسات با استفاده از آرم و اطلاعات پرتال دانشگاه و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام به ثبت نام داوطلبان برای کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور کرده اند، در حالی که به هیچ عنوان دارای اعتبار نبوده و وابسته به این دانشگاه نیستند.

موسساتی که با استفاده از نام و آرم دانشگاه پیام نور و با عنوان دوره های آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر فعالیت می کنند، از سوی این دانشگاه فاقد اعتبار بوده و نقشی در پذیرش یا عدم پذیرش دانشجویان ندارند.

ثبت نام دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور فقط از طریق سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام شده و اطلاعیه های مربوط به آن فقط از طریق سازمان سنجش و پرتال دانشگاه پیام نور به نشانی www.pnu.ac.ir اطلاع رسانی می شود.

موسساتی نظیر سایت «فراگیر نت» که با عنوان «سامانه ثبت نام آموزش عالی آمادگی فراگیر پیام نور مقطع کارشناسی ارشد» تبلیغات گسترده ای را در فضای مجازی در راستای ثبت نام داوطلبان ادامه تحصیل در مقطع فوق شروع کرده و با منتسب کردن خود به دانشگاه، سوء استفاده از تشابه اسمی، ارائه شماره دانش پذیری به داوطلبان و وعده های غیر واقعی مبنی بر قبولی در دانشگاه، اقدام به ثبت نام و دریافت مبالغ میلیونی از داوطلبان می کنند، از سوی این دانشگاه فاقد اعتبار بوده و نقشی در پذیرش یا عدم پذیرش دانشجویان ندارند.

کد خبر 6085525

دیگر خبرها

  • تشریح ماجرای عفو مسعود رجوی توسط شاه
  • دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد
  • فیلمی از مسجد وکیل بازمانده‌ای از دوران زندیه
  • بازبینی ادواری همه خطوط تاکسیرانی 
  • چگونه وکیل حقوقی در تهران را انتخاب کنیم؟
  • لیست برخی از سایت‌های حقوقی کشور
  • آیت‌ الله علم‌الهدی: خدمت‌ رسانی مدیریت شهری قابل لمس باشد
  • افتتاح نخستین سایت پرنده‌شناسی در مشهد