Web Analytics Made Easy - Statcounter

پل اسکولز سعی می کند تا درباره اوضاع مصدومیت ها کمی مثبت فکر کند.

طرفداری- هافبک افسانه ای شیاطین سرخ وضعیت مصدومیت رشفورد بعد از بازی با وولورهمپتون را ارزیابی کرد و خوشبین است که او در بازی یکشنبه مقابل لیورپول حاضر باشد.

به گزارش MEN، رشفورد بازی را از روی نیمکت آغاز کرد اما پس از گذشت یک ساعت از بازی و نتیجه ای بدون گل، سولسشر تصمیم گرفت او را به میدان بفرستد اما مدتی کمی بعد از حضورش در زمین احساس ناراحتی کرد و به دلیل مصدومیت مجددا از زمین خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری معتقدند که رشفورد بازی با لیورپول در یکشنبه هفته آینده را از دست خواهد داد اما اسکولز به حضور این وینگر انگلیسی در بازی با لیورپول خوشبین است. اسکولز در این باره می گوید:

این یک ضربه بزرگ است زیرا او بهترین بازیکن منچستریونایتد است و اکنون در دسترس نیست. رشفورد بزرگترین تهدید آن ها برای گلزنی در خط حمله است. من فکر می کنم این اتفاق در بازی با منچسترسیتی برای او رخ داد، جایی که به کمر او آسیب کمی وارد شد اما او بازی فوق العاده ای را در روز شنبه در برابر نوریچ انجام داد و عالی بود. این فرصتی برای رشفورد بود تا امشب استراحت کند و بابت این موضوع مشکلی وجود ندارد اما این کار نتیجه ای نداشت زیرا او در این بازی نیز برای یونایتد به میدان رفت اما من فکر می کنم که حال رشفورد خوب خواهد بود. شاید لازم باشد او از کمی یخ برای التیام درد خود استفاده کند  و چندی روزی را به استراحت بپردازد اما او برای روز یکشنبه آماده خواهد بود.  

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۹۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل لیورپول در ورزشگاه آنفیلد (1997/4/19) / فیلم

27 سال قبل در چنین روزی منچستریونایتد رقیب سنتی خود را در آنفیلد شکست داد.

دانلود (29MB)

دیگر خبرها

  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل لیورپول در ورزشگاه آنفیلد (1997/4/19) / فیلم
  • صلاح امید را به لیورپول برگرداند (عکس)
  • لیورپول؛ «مرغ از قفس پرید؟»
  • ۲ جام سرخ‌ها از دست رفت؟ | امید در هفته ناامیدکننده
  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • آلیسون: بازگشت تاریخی مقابل بارسا خیلی فرق داشت
  • فراز کمالوند: پرسپولیس آماده‌ترین تیم لیگ است؛ قول ماندن نمی‌دهم
  • از مطرح شدن به عنوان جانشین کلوپ خوشحالم!‏
  • پپ گواردیولا: کایل واکر مقابل رئال مادرید آماده خواهد بود
  • در اتفاقی عجیب قرمز‌ها آبی‌ها را صدرنشین لیگ برتر کردند