Web Analytics Made Easy - Statcounter

شادکام راهی شمال شد.

طرفداری- محمد شادکام، مهاجم سابق تیم صنعت نفت آبادان به تیم دسته اولی سپیدرود رشت پیوست.

به نقل از سایت رسمی باشگاه سپیدرود رشت، محمد شادکام، مهاجم نیم‌فصل نخست گل ریحان البرز صبح امروز (پنجشنبه) با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود با افشین ناظمی، مدیرعامل این باشگاه قرارداد امضا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شادکام 29 ساله فوتبالش را از فولادنوین خوزستان شروع کرد و سپس در تیم‌های گل‌گهر سیرجان، پارسه تهران، صنعت نفت آبادان، پارس جنوبی جم و نفت مسجد سلیمان عضویت داشته است.

سپیدرود در دو روز گذشته با فرزاد محمدی، ابوالفضل قربانی و میثم کریمی نیز قرارداد منعقد کرده بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۹۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاف عجیب حساب رسمی لیگ قهرمانان اروپا؛ وقتی عثمان دمبله دوباره بازیکن بارسلونا می‌شود!

حساب X لیگ قهرمانان، داغ دل هواداران بارسلونا را تازه کرد!

طرفداری | مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۳/۲۴، شب گذشته با برگزاری دو مسابقه به پایان رسید. بر این اساس، تیم‌های پاری سن ژرمن، بوروسیا دورتموند، بایرن مونیخ و رئال مادرید موفق شدند جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی را کسب کنند.

گاف عجیب حساب رسمی لیگ قهرمانان

حساب رسمی لیگ قهرمانان اروپا در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق)، پس از پایان یافتن بازی‌های دیشب، از کاربرانش خواست بهترین بازیکن دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی را انتخاب کنند. در تصویری که حساب لیگ قهرمانان برای معرفی نامزدها طراحی کرده، یک گاف عجیب به چشم می‌خورد و آن هم این است که عثمان دمبله به عنوان بازیکن بارسلونا معرفی شده‌است! دمبله به واسطه اینکه پس از گلزنی به بارسلونا، خوشحالی کرد، نزد هواداران تیم آبی و اناری پوش به شدت منفور است.

اسامی نامزدهای بهترین بازیکن هفته
عثمان دمبله بازیکن بارسلونا محسوب شده‌است!

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • کارشناسی داوری گل اول و پنالتی پرسپولیس در آبادان
  • هر ۳ گل پرسپولیس درست بود/ تیم داوری قضاوت مطلوبی داشت
  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • گاف عجیب حساب رسمی لیگ قهرمانان اروپا؛ وقتی عثمان دمبله دوباره بازیکن بارسلونا می‌شود!
  • قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است
  • سرمربی سابق تیم ملی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!
  • خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران | ملی‌پوش سابق مربی می‌شود
  • خوشحالی گل این هفته پرسپولیس شاید در سکوت!
  • رسمی؛ فلیپه اندرسون یوونتوس را دور زد و به پالمیراس پیوست