Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، حمید گرمابی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: امسال با مشکلات فراوان دانشگاه فرهنگیان خواهران در نیشابور دایر شد که دارای مشکلات فراوان است و باید سهمیه نیشابور با توجه به استقبالی که می شود، افزایش پیدا کند.

وی اظهار داشت: امروز مدرسه وکیلی هشت و مدرسه بنت الهدی در نیشابور با مشکلی جدی مواجه هستند که امیدواریم با حضور وزیر آموزش و پرورش این نگرانی مردم نیشابور حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دیگر نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: از ۹۰ هزار ساعت کار به جای برای معلمان تنها ۳۰ هزار ساعت ثبت شده و منتظر ثبت ۶۰ هزار ساعت باقیمانده هستند.

هاجر چنارانی در این جلسه افزود: اردوگاه باغرود نیشابور با یک هزار و ۳۰۰ هکتار زمین هنوز فاقد نقشه جامع است و قرار بود دانشگاه فرهنگیان ۲ سال به صورت امانی در این اردوگاه دایر شود که هنوز این اتفاق نیفتاده است.

وی اظهار داشت: امروز با ۱۲ میلیون دانش آموز و یک میلیون جامعه فرهنگی بایستی به نظام هماهنگ و نظام رتبه بندی و تفاوت وضعیت معیشت در آموزش و پرورش نسبت به سایر سازمان‌ها توجه شود و همه وزارتخانه‌ها باید دارای یک پیوست آموزش و پرورش باشند.

امام‌جمعه نیشابور نیز گفت: هرکس صادقانه خدمت کند مردم قدرشناسی می‌کنند و وقایع اخیر نشان داد مردم قهرمانان خود را دوست دارند.

حجت الاسلام سید قاسم یعقوبی افزود: قهرمان پروری از شاخصه‌های اصلی آموزش و پرورش ما است و چه الگوهایی بهتر از سردار سلیمانی است.

وی اظهار داشت: امروز ملت ما به قهرمانان خود در بسیج و سپاه افتخار می کند که در دامن آنان شهید حججی‌ها و سردار سلیمانی‌ها پرورش یافته است، کسانی که امروز دشمن حتی از نام آنان می‌ترسد.

وی یادآور شد: با خواندن سرگذشت قهرمان ملی‌مان در شاهنامه فردوسی و در تاریخ اسلام احساس غرور می‌کنیم و این احساس باید در جامعه ما همیشه زنده باشد زیرا یاد و نام قهرمانان ما عامل پیشرفت جامعه ما هستند و از این وحدت، همدلی و همراهی دولت با نظام باید استفاده کنیم و اجازه ندهیم تنگ‌نظری ها بین ما تفرقه ایجاد کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جامعه دانش آموز زمین مجلس شورای اسلامی مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۰۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقص زیبای دانش آموزان کرد در فضای باز با آهنگ کردی

 

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «زبان رمزی و خنده دار دانش آموز در کلاس سوژه فضای مجازی شد»، «حقوق بابای مدرسه چقدر افزایش افزایش یافت؟»، «تیزهوشها بگن؛ اشتباه بچه‌ها رو 4 ثانیه‌ای پیدا کن»، «تلمیح در فنون ادبی را به آسانی یاد بگیر»، «یک دانش آموز دختر پس از ده سال از اسارت بوکوحرام نجات یافت»، «چاشنی کلم قرمز رو با این روش درست کن که محشره»، «نیّت کن و فالت را از حافظ بگیر؛ به آنچه تعهد کرده‌ای عمل کن»، «جزئیاتی مرحله سوم واریز سود سهام عدالت اعلام شد»، «فقط یک درصد افراد میتونن معمای خطای دید رو حل کنن؛ فرد معروف کیه؟»، «با این روشهای خانگی سیاهی آرنج و قوزک پا رو چند روزه برطرف کن»، «رقص زیبای دانش آموزان کرد در فضای باز با آهنگ کردی»  را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «مدرسه آنلاین» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

زبان رمزی و خنده دار دانش آموز در کلاس سوژه فضای مجازی شد

حقوق بابای مدرسه چقدر افزایش افزایش یافت؟

 

تیزهوشها بگن؛ اشتباه بچه‌ها رو 4 ثانیه‌ای پیدا کن

تلمیح در فنون ادبی را به آسانی یاد بگیر

یک دانش آموز دختر پس از ده سال از اسارت بوکوحرام نجات یافت

چاشنی کلم قرمز رو با این روش درست کن که محشره

نیّت کن و فالت را از حافظ بگیر؛ به آنچه تعهد کرده‌ای عمل کن

جزئیاتی مرحله سوم واریز سود سهام عدالت اعلام شد

فقط یک درصد افراد میتونن معمای خطای دید رو حل کنن؛ فرد معروف کیه؟

با این روشهای خانگی سیاهی آرنج و قوزک پا رو چند روزه برطرف کن

رقص زیبای دانش آموزان کرد در فضای باز با آهنگ کردی

 

 

 

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • ما باید به دنبال پرورش نخبگان معمولی باشیم
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • فضای آموزش و پرورش متناسب با الگوهای روز باشد
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • رقص زیبای دانش آموزان کرد در فضای باز با آهنگ کردی