Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منوچهر فخری ظهر در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر‌های شاهرود و مجن بابیان اینکه ۲۱ درخواست در جلسه کمیسیون ماده پنج شاهرود و مجن موردبررسی قرار گرفت، ابراز داشت: از این تعداد درخواست ۲۰ مورد به شهرداری شاهرود یک مورد به شهرداری مجن مربوط می‌شد.

او بابیان اینکه این درخواست‌ها موضوعات تغییر و تعیین کاربری، مجوز ساخت و ادغام پلاک‌های ثبتی را شامل می‌شود، افزود: همان‌طور که قبلاً نیز گفته شد در موضوع تغییر کاربری خط قرمز کمیسیون ماده پنج حفظ باغات و اراضی کشاورزی است که بر این تأکید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان هدف از برگزاری جلسات کمیسیون ماده پنج را رعایت اصول و مقررات شهرسازی و همچنین انتفاع تمام مردم از منافع حاصل از نتایج و مصوبات این جلسات دانست و ابراز داشت: بر اساس ابلاغ دستورالعمل شورای عالی شهرسازی، بلندمرتبه‌سازی در شهر‌های زیر ۲۰۰ هزار نفر جمعیت استان سمنان رونق خواهد گرفت.

فخری در ادامه تصریح کرد: با توجه به گفتگو‌های صورت گرفته و جلب نظر موافق مسئولان شورای عالی شهرسازی و ابلاغ دستورالعمل مربوطه می‌طلبد تا سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به بلندمرتبه‌سازی و ساخت مجموعه‌های بالای هفت الی هشت طبقه برای کسب تأییدیه و مجوز ساخت به این شورا معرفی شوند.

او بابیان اینکه نشست‌های کمیسیون ماده پنج‌بر اساس مقررات باید در محل ساختمان معاونت عمرانی استانداری سمنان برگزار شود،تصریح کرد: با توجه به تفکیک اداره کل راه و شهرسازی شرق استان بنا بر تعهد اخلاقی و به احترام مردم خوب شهرستان شاهرود و میامی، این جلسات در محل فرمانداری شاهرود برگزار می‌شود.

انتهای پیام / م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجوز ساخت مسکن اراضی کشاورزی راه و شهر سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۰۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور وارد شاهرود شد

دیدار با مردم شاهرود در ورزشگاه تختی جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت، نشست «حل مساله» با محوریت تامین آب از برنامه های سفر رئیس‌جمهور به شاهرود است .

 از ۱۴۵ مصوبه دور اول سفررییس جمهور ۱۱۷ مصوبه عمرانی و ۲۸ مصوبه اقتصادی بود که با اعتبار ۱۱ هزار و ۲۶۵ میلیارد تومان شامل هفت هزار و ۹۸۵ میلیارد تومان در بخش اقتصادی و سه هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان در بخش عمرانی اجرایی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور وارد شاهرود شد
  • برای تامین آب استان سمنان اقدامات خوبی صورت گرفته است
  • ابطال رأی‌های کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانونی نیست
  • آغاز آماده سازی زمین های نهضت ملی مسکن در سمنان
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • شمار واحدهای نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گذشت
  • ابطال آرای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانونی نیست
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد
  • اجرای پروژه‌های شهری طبق مصوبه
  • جدول ۷ لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در تلفیق بررسی شد