Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دادگستری استان اصفهان ضمن اشاره به تخصیص ۶ میلیارد تومان اعتبار با دستور رئیس قوه قضائیه به کاشان گفت: با این میزان اعتبار دادگاه تجدید نظر و خانواده کاشان به بهره‌برداری می‌رسد. ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، محمدرضا حبیبی پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در کاشان ضمن اشاره به مراسم تکریم و معارفه رئیس قدیم و جدید دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های حجت‌الاسلام رئیسی خوشبختانه در سطح کلان رضایت مردم جلب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعیین و تکلیف پرونده‌های باقیمانده، تسهیل در امور، مبارزه با مفاسد و توسعه عدالت را از جمله اهداف رئیس قوه قضائیه دانست و افزود: همکاران ما در قوه قضائیه تلاش‌های بی‌وقفه‌ای انجام می‌دهند و امیدواریم این تحول‌ها به‌صورت مستمر در سال‌های آینده نیز ادامه داشته باشد.

منازل مسکونی بازسازی شده توسط سپاه در پلدختر به بهره‌برداری می‌رسدطرح آبرسانی به 185 روستای سیستان و بلوچستان با حضور رئیس مجلس به بهره‌برداری رسید‌‌فاز نخست قطار شهری کرج در نیمه اول سال 99 بهره‌برداری می‌شود‌

مدیرکل دادگستری استان اصفهان ضمن تاکید بر ایجاد شعبه‌های تجدیدنظر در کاشان به دستور رئیس قوه قضائیه ابراز داشت: با سفر رئیس قوه قضائیه به استان اصفهان مقرر شد تا شش میلیارد تومان برای بهره‌برداری شعبه تجدید نظر و خانواده کاشان تخصیص پیدا کند.

به گزارش تسنیم امروز با حضور مدیرکل دادگستری استان اصفهان از زحمات محمد تکبیرگو در سمت دادستانی شهرستان کاشان تجلیل و روح‌الله دهقانی به‌عنوان دادستان جدید عمومی انقلاب و شهرستان کاشان معرفی می‌شوند، روح‌الله دهقانی پیش از این معاون دادستان کاشان بود.

انتهای پیام/801/ح

R7760/P/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۰۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدنوید متقی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان با اشاره به باران سیل‌آسا، به توضیح جزئیات گزارش اولیه حادثه سیل و آب‌گرفتگی پرداخت و گفت: امروز سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت ماه، گزارش سیل و آب‌گرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نائین و آران و بیدگل، در حال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

گفتنی است، جزئیات امدادرسانی به مناطق سیل‏‬‌زده متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 6086859

دیگر خبرها

  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد
  • وزیر نفت: پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • اوجی: پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • بهره برداری از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی
  • عمیق ترین چاه آب شرب غرب کشور با طراحی مجدد دوباره در مدار بهره‌برداری قرار گرفت