Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس افضلی پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان با بیان اینکه رویکرد تحولی شعار جدید دستگاه قضایی در زمان مدیریت جدید آن است، اظهار داشت: همکاری دستگاه های اجرائی یکی از مهمترین بازوهای دستگاه قضائی برای تحقق این شعار است.

وی با اشاره به گلایه های مردم پیش از این در طولانی شدن زمان رسیدگی به پرونده ها در دستگاه قضائی ابراز داشت: این مهم یکی از دغدغه های جدی مسئولین قضائی نیز بود که با توجه به اقدامات آیت الله رئیسی این دغدغه در حال کاهش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دادگستری شهرستان کاشان با بیان اینکه رئیس جدید قوه قضائیه خود از بدنه این قوه بوده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه آیت الله رئیسی خود پیش از این مشکلات و آسیب های دستگاه قضائی را لمس کرده بود برای حل ریشه ای آنها اقدامات لازم را انجام داده و می دهند.

وی با اشاره به تحولات بسیار خوبی که در دادگستری استان اصفهان انجام شده است، خاطرنشان کرد: در شهرستان کاشان نیز یکی از مطالبات به حق مردم که پیش از این به نوعی رویا بود، استقرار شعید تجدید نظر بود که با پیگیری های انجام شده و با مساعدت رئیس قوه قضائیه این مهم در کاشان به وقوع پیوست.

مدت زمان رسیدگی و اعلام نتیجه پرونده ها به یک ماه کاهش یافته است

افضلی با بیان اینکه پیش از این فقط برای ارسال یک پرونده از کاشان به مرکز استان بیش از سه ماه طول می کشید، اذعان داشت: حال با استقرار شعب تجدید نظر در کاشان رسیدگی و اعلام نتیجه پرونده های تجدید نظر در کمتر از یکماه زمان می برد.

وی با اشاره به همکاری دستگاه های اجرائی همانند شهرداری، دانشگاه و اتاق بازرگانی برای تحقق این مهم تاکید کرد: از دیگر اقداماتی که دادگستری کاشان با همکاری استان برای رضایتمندی مردم کاشان انجام داده است اتصال شوراهای حل اختلاف به سامانه مرکزی استان اصفهان است که باعث می شود شوراهای حل اختلاف از حالت سنتی خارج شوند.

رئیس دادگستری کاشان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه محمد تکبیرگو دادستان عمومی و انقلاب سابق کاشان فردی فروتن و متواضع هستند، بیان داشت: هم اینک ایشان به عنوان مستشار دادگاه تجدید نظر استان اصفهان در حال خدمت به مردم هستند و آرزوی توفیق خدمت بیش از پیش برای ایشان داریم.

کد خبر 4827280

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگاه تجدید نظر شورای حل اختلاف قوه قضاییه قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بوشهر شهرکرد ایلام تعطیلی مدارس گرگان قزوین سیل سیستان و بلوچستان مراسم تشییع سپاه پاسداران شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۰۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب سعدی در کاشان

در این آئین مهدی نوریان، عبدالرضا مدرس‌زاده، سعید شفیعیون، مجید زهتاب، مهرداد چترایی و علی میرانصاری سخنرانی می‌کنند و علی‌اصغر شاه‌زیدی به اجرای موسیقی خواهد پرداخت.


این مراسم فردا از ساعت ۱۹ تا ۲۰ و سی دقیقه در سرای عامری‌های کاشان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • شب سعدی فردا در کاشان
  • مطالبه گری مازندرانی ها برای اجرای طرح « نور»
  • شب سعدی در کاشان
  • بیشترین مطالبه مردم استان سمنانی از دولت «آب و رفع تنش آبی» است
  • فیلم| گلایه شدید مردم از وضعیت آزاد راه قم - کاشان
  • بازسازی قبور ائمه بقیع، مطالبه مسلمانان
  • استقرار عوامل مختلف درمانی در مسیر صعود به ارتفاعات بازی دراز
  • تجدید میثاق فرماندهان ارتش با امام راحل
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در اصفهان / دستگاه‌های امدادی در آماده‌باش قرار دارند
  • استقرار دستگاه‌ها و ادوات برای مقابله با سیل احتمالی در جنوب کرمان