Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک آلمانی توپچی‌های لندن می‌گوید تا پایان قراردادش در آرسنال خواهد ماند و جایی نمی‌رود. ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسعوت اوزیل 31 ساله که در دوران سرمربیگری اونای اِمری دوران خوبی را در آرسنال تجربه نکرد و دچار افت شده بود با روی کار آمدن میکل آرتتا شرایط برایش تغییر و وضعیت بهتری پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که از سال 2013 عضو آرسنال است و 18 ماه پایانی قراردادش را با این باشگاه انگلیسی تجربه می‌کند، درباره آینده حرفه‌ای‌اش به شبکه تلویزیونی «بی‌این اسپورتس» گفت: از قراردادی که با آرسنال دارم، راضی هستم و این فصل و فصل آینده در این تیم خواهم ماند. نمی‌توانم بگویم که آینده چه چیزی را برایم رقم خواهد زد، البته نسبت به آینده هیجان‌زده هستم اما نمی‌دانم که چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی همچنین درباره هم‌تیمی پیشین خود که حالا هدایت توپچی‌ها را با 37 سال سن برعهده دارد، گفت: اساساً انتصاب آرتتا به عنوان سرمربی، ما را به خصوصیاتی که مختص آرسنال است، بازگردانده است که عبارتند از روحیه جنگندگی، در اختیار داشتن مالکیت توپ و میدان و کنترل بر بازی. اینها چیزهایی است که آرتتا حالا روی‌شان کار می‌کند و شما می‌توانید ببنید که بازیکنان حالا خنده‌رو هستند و از حضورشان در تیم لذت می‌برند. این باعث موفقیت ما شده است و من فکر می‌کنم میکل فرد مناسبی برای هدایت آرسنال است.

ثروتمندترین مرد آفریقا به دنبال خرید آرسنال

توپچی‌های لندن که در حال حاضر با 28 امتیاز در مکان دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس هستند، شنبه شب در چارچوب هفته بیست‌وسوم این رقابت‌ها پذیرای شفیلدیونایتد هستند.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر انگلیس میکل آرتتا آرسنال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس میکل آرتتا آرسنال لیگ برتر انگلیس آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۰۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا و آرسنال آرزوی پایان ناکامی طولانی در قهرمانی لیگ برتر را دارند. توپچی‌ها در صدر جدول لیگ برتر با لیورپول و منچسترسیتی رقابت می‌کنند؛ جایی که آن‌ها تنها با 3 امتیاز پیش هستند.

در مواجهه با این رقابت نزدیک، تیم لندنی می‌داند که نباید هیچ شکستی را متحمل شود و در این بخش به عملکرد دروازه‌بانش تکیه کرده است. برای این کار آن‌ها مهره قابل اتکایی دارند، داوید رایا به طرز فوق العاده‌ای به اعتماد آرتتا پاسخ داده و دروازه‌اش را بسته نگه داشته است.

این بازیکن اسپانیایی 28 بازی در طول فصل جاری لیگ برتر انجام داده و در نیمی از آن‌ها موفق شده دروازه‌اش را بسته نگه دارد. این دروازه‌بان اعتماد آرتتا را در رقابت با آرون رمزدیل به دست آورد و در 34 بازی این فصل 21 گل دریافت کرده است. او تنها در 4 بازی غایب بوده که رمزدیل جانشین او شد.

رمزدیل 25 ساله با ورود داوید رایا به آرسنال، موقعیت اصلی خود را از دست داد. قبل از رقابت با این بازیکن اسپانیایی، رمزدیل دو فصل عالی را در ترکیب این تیم سپری کرد. با این حال، او همچنین در شش بازی این فصل دو کلین‌شیت داشته است. او در این تعداد بازی 5 گل دریافت کرده است.

دیگر خبرها

  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم
  • شاهکار کاپیتان؛ مارتین اودگارد یاد مسوت اوزیل را در آرسنال زنده کرد
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • آرتتا: پوچ جای پدرم است، از او درس زندگی می‌گیرم
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است
  • آرتتا باشد زیبا است، مورینیو باشد اتوبوس دوطبقه!‏