Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس فوتبال می‌گوید تیم ملی امید ایران باید به چین ۶ گل می‌زد اما از موقعیت‌های خود نتوانست استفاده کند.

طرفداری- فرشاد ماجدی به حذف ایران از انتخابی المپیک 2020، واکنش نشان داده است.

به گزارش ایسنا، فرشاد ماجدی کارشناس فوتبال ایران درباره پیروزی تیم ملی امید ایران مقابل چین و حذف از رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار کرد:‌

تیم ملی امید مقابل تیم ملی چینی بازی کرد که دو بازی قبلی خود را شکست خورده بود و برابر ما بی‌انگیزه ظاهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی دیگر تیم ملی امید هنوز به صعود امید داشت و در صورت برد مقابل چین می‌توانست برای صعود به مرحله بعد شانس داشته باشد.

او ادامه داد:‌

ایران با سیستم۳-۳-۴ وارد میدان شده بود و تاکتیکش سانتر از روی جناحین بود. تیم ایران در این بازی موقعیت‌های زیادی را خلق کرد اما در نهایت نتوانست موقعیت‌های خود را به غیر از آن ضربه پنالتی به گل تبدیل کند و این در نهایت باعث شد تا ایران نتواند به مرحله بعد صعود کند. ما به چین می‌توانستیم ۶ گل بزنیم اما تیم ملی امید نتوانست فرصت‌های خود را به گل تبدیل کند.

ماجدی در ادامه اضافه کرد:‌

به نظر من برنامه‌ریزی که برای تیم‌های پایه انجام می‌شود، به هیچ عنوان درست نیست. باید در کمیته فنی فدراسیون فوتبال تغییراتی ایجاد شود و باید افراد جدیدی به این کمیته بیایند تا تغییراتی ایجاد شود.

 این کارشناس خاطرنشان کرد:

باید از یک مربی به طور کامل حمایت شود. هر مربی که می‌آید برنامه ۵-۴ ماهه ندارد و حداقل یک چشم انداز چند ساله برای تیم خود دارد و ما باید وقتی یک مربی را انتخاب می‌کنیم تا آخر کار با او کنار بیایم. در حال حاضر از آقای استیلی به طور کافی حمایت‌های لازم انجام شد اما در زمان کرانچار و امثال او چنین چیزی اتفاق نیفتاد.

او تاکید کرد:

ما در ۳-۲ سال اول نباید به دنبال نتیجه‌گیری باشیم. ما باید به مربی فرصت دهیم و از او حمایت کنیم تا بعد از مدتی بتوانیم از او نتیجه‌ای که می‌خواهیم را بگیریم. با این شرایط و روندی که وجود دارد چیزی درست نمی‌شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۰۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس

صالح مصطفوی، مربی سابق استقلال و تیم امید ایران، امروز سه‌شنبه ۷ فروردین، در جلسه تمرین استقلالی ها حاضر شد و مهمان آبی های پایتخت بود.

مصطفوی پیش از این چند سال در کادر فنی استقلال حضور داشت و در لیگ بیست‌ویکم همراه با این تیم قهرمان شد. مصطفوی در استقلال و اتحاد کلباء سابقه همکاری با فرهاد مجیدی را دارد.

کد خبر 840912 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • بهترین سرمربی تاریخ فوتبال از نگاه جیمی کرگر
  • تیری آنری و جیمی کرگر و چالش انتخاب برترین مربی تمام ادوار / فیلم
  • فرشاد مومنی: بحران‌های اقتصادی کشور از حدود متعارف فراتر رفته است
  • انفجار و آتش سوزی در یک پمپ بنزین (فیلم)
  • انتقاد سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز از فرصت‌سوزی بازیکنان
  • «تمساح خونی» در یک روز ٧ میلیارد تومان فروخت
  • لژیونری که انتظار‌ها را برآورده کرد
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • مورینیو: در ساختار اشتباه نباید نقش فراتر از مربی ایفا کرد؛ می‌خواهم انتخاب درستی داشته باشم
  • فیلم/ فرصت سوزی قایدی مقابل دروازه خالی ترکمنستان