Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز مفید تهیه کننده سریال «سرگذشت» (محکومین ۲) درباره پخش این سریال به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: سریال «سرگذشت» درقالب اپیزود ساخته شده است  به این معنا که داستان هر قسمت با قسمت دیگر متفاوت است.

وی افزود: این سریال در ۳۵ قسمت تولید شده است. شبکه یک قصد دارد  ۱۴ قسمت از این مجموعه تلویزیونی را از فردا شب تا آغاز دهه فجر روی آنتن ببردو ۲۱ قسمت باقی مانده سال آینده پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تهیه کننده تلویزیون درباره تغییر نام سریال بیان کرد: مدیران شبکه براساس  صلاحدید ، نام سریال را از «محکومین ۲» به «سرگذشت» تغییر دادند.

گفتنی است مجموعه تلویزیونی «سرگذشت» به تهیه کنندگی بهروز مفید کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست. هر اپیزود داستان جداگانه و بازیگران متفاوتی دارد. نخستین اپیزود «او می‌بیند» نام دارد که ایمان صفا و امیرعلی خاتمی از بازیگران اصلی این داستان هستند.

نازنین فراهانی هم به عنوان بازیگر ثابت و در نقش مددکار قضایی در تمام اپیزود‌ها ایفای نقش می‌کند.در سریال «سرگذشت» در مجموع ۲۴۳ بازیگر مقابل دوربین رفتند که ۸۳ بازیگر آن اصلی و ۱۶۰ بازیگر فرعی بودند البته هزار و ۸۲۸ هنرور هم در آن حضور داشتند.

این سریال همچنین ۳۴۰ لوکیشن داشت که فیلمبرداری در ۱۳۰ لوکیشن اصلی و ۲۱۰ لوکیشن فرعی انجام شد. مجازات جایگزین زندان، بحران خانواده و طلاق از موضوعات اصلی این سریال است که به قلم مجید اسماعیلی پارسا و امیرمحمد عبدی به نگارش درآمده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سریال تلویزیونی شبکه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۰۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد

برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از فردا پخش خود را در شبکه نمایش از سر می‌گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل روابط عمومی برنامه، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود، با وقفه‌ای کوتاه از فردا شب جمعه، ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش ‌می‌رود.

در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

همچنین سری جدید برنامه «هفت» با دکوری متفاوت در فضایی نوستالژیک از سینمای قدیم ایران روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم